Goed met enkele kanttekeningen

Wat ik gemist heb is het even doorlopen van de werkzaamheden die aan de auto zijn gedaan. Ik meen dat je normaal een lijst krijgt van de werkzaamheden die zijn uitgevoerd en de eventuele de status/conditie van b.v. van het profiel van de banden.

Goed geregeld

Prima en vriendelijk

Goede service en prettige medewerkers!

De tussentijdse electronische rapportage en afstemming van uit te voeren werkzaamheden werkt ook erg prettig.

Snel gerepareerd

Auto om 08:00 gebracht en al om 09:30 bericht dat ie klaar stond. Als service ook door de wasstraat gereden. Reparatie goed gelukt!

Alles goed en op afspraak

Alles top

perfect

upgrade navigatie

mensen zijn vriendelijk aan de bali, de auto wordt netjes naar de werkplaats gebracht voor een update van mijn navigatie en het vervangen van de ruitenwissers. De koffie tafel waar gewerkt kan worden is netjes, er is wif evt. en goede koffie. Mensen in de zaal zijn vriendelijk en behulpzaam als je ze iets vraagt over een occasion. Na twee uur is de update gereed en neemt men je mee naar de auto voor de laatste check. prima service toch. top gedaan

Motorstoring tijdens rijden

Hulpdienst gaf aan dat ik naar garage moest. Garage gebeld. Of ik auto daar kan neer zetten. Nee, ik heb hem nodig. Uiteindelijk naar garage gegaan en uit laten lezen. 1uur werk, top! Zou tijdelijke storing zijn en waarschijnlijk niet meer optreden. Beurt stond voor de storing al gepland voor 15 juni. Dag later nogmaals storing. Toen was rijden niet meer mogelijk. Sleepdienst. Contact met garage. Eerste mogelijkheid 19 juni. Neerzetten bij garage zouden ze kijken wanneer ze tijd hebben. Waarschijnlijk een aantal weken voordat storing en beurt zouden kunnen worden gedaan. Onacceptabel. Klant onvriendelijk. Meerdere vrienden zijn al weggegaan bij nefkens vanwege vergelijkbare ervaringen. Tot dit voorval was ervaring goed. Nu al er op korte termijn reparatie en beurt moeten plaatsvinden anders nog een klant kwijt. Als je personeel spreekt lijkt niemand zich daar druk om te maken. Klanttevredenheid lijkt iets waar nefkens helaas geen oog voor heeft. Blijkbaar moet je blij zijn dat je klant mag zijn

Vriendelijke ontvangst.

Vriendelijke ontvangst

Als vanouds prima service.

Niets aan toe te voegen.

Prima, goed

Goed overleg Goed advies Vriendelijk

Van een afspraak maken tot de auto weer ophalen, altijd word je vriendelijk te woord gestaan! Service is heel goed, daarom kom ik sinds de aankoop van mijn Peugeot 12 jaar geleden voor onderhoud steeds naar Nefkens. Dank je wel!

goed geregeld

het duurde 1 dag langer , maar ze hebben mij netjes gebeld , dat ik de leenauto nog 1 dag langer mocht hebben

Komen afspraken na

Wij zijn enorm geschrokken van de brand na de onderhoudsbeurt

De auto was keurig op tijd klaar. Maar, de volgende ochtend is brand ontstaan in de motorruimte. Er is een poetslap met olie achtergebleven die brand heeft gevat. Dat is op tijd opgemerkt door een passerende taxibus die toevallig langs het pand reed waar mijn vrouw werkt. en collega's van mijn vrouw hebben de smeulende/brandende lappen uit het motorcompartiment gehaald. Nefkens heeft de auto daarna opgehaald, gecontroleerd. Tot op heden geen volgschade, wel nieuw pollen- en interieurfilter gemonteerd om de stank weg te houden. Ik heb met de werkplaatsleiding een gesprek gehad en excuses zijn aangeboden en een bos bloemen voor mijn vrouw was heel attent. Maar ze rijdt nu niet meer graag in de auto.. Gelukkig hebben we nog een 2e peugeot maar dan nog, we zijn er behoorlijk van geschrokken. Het had anders kunnen aflopen en bewijs dan maar dat er een achtergebleven poetslap de veroorzaker was. Voor de monteur is dit ook niet leuk, dat begrijpen wij ook wel dus volgende keer graag extra opletten.

Duur

Alles goed en netjes onderhoud gedaan. Maar op voorhand had ik geen idee wat de kosten zou kunnen zijn. Graag bij het maken van een afspraak een indicatie geven wat je min. kwijt bent.

Telefonische bereikbaarheid

Ontvangst en afhandeling erg positief. Voor zakelijke klant is bereikbaarheid belangrijk, zo ook opvolging. Terugkoppeling in de dag is wenselijk en niet einde dag, dat voor consument wel wenselijk is. Opvolging en service voldoende

top

volgens afspraak

Prettige behandeling

Zo als het hoort

Goed adres

Goedemorgen Alle werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd Naar tevredenheid

Goede service en heldere informatie

Ik werd goed geïnformeerd over de werkzaamheden en de kosten. En vervolgens werd e.e.a. professioneel en binnen de aangegeven tijd uitgevoerd.

Het is jammer dat je voor de 4e keer iets moet laten repareren

Het is erg jammer dat je voor de 4e keer iets moet laten repareren.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven