Filters

10

Prima behandeld, alleen vergeten navigatie te updaten. Is inmiddels hersteld.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede garage

  • Aanbevelen? Ja
10

goede en betrouwbare service

vriendelijke ontvangst receptie en goede service en afhandeling van onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Niks bizonder

  • Aanbevelen? Ja
10

prima ervaring

snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig, communicatief, professioneel

Idem

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn geholpen !!!

Zie hier boven

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

goede communicatie. duidelijke afspraken. zeer netjes

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

mijn eerste Peugeot in mijn leven en content

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect uitgevoerd

Alles perfect uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede onderhoudsbeurt

Alle afspraken nagekomen. Auto goed onderhouden en gebreken gemeld. Via een uitstekende analyse met toegevoegde foto’s. Zodat ik wist wat de reparatie inhield. De prijs van reparatie was door de analyse bekend en er kwam geen euro cent meerbij.

  • Aanbevelen? Ja
3

Not good

1. Very slow. Agent missed the fact I also want to check the timing belt and appraisal of selling back the car and forgot I need a bike. These items should already save in the system record when I schedule the appointment. Either Nefken has a poor system or the agent is not attention to detail. 2. Agent did not explain clearly what activities are performed under the maintenance this time. When I asked why the quotation this time (600 euro) is higher than last year (~300 euro), Agent was not able to provide an explanation. Just printed the bill in Dutch and expect me to find out the difference myself. Either tell me it’s drive by higher tariff or let me know what additional service will be performed this time. Is that really difficult? Customer needs to understand what stuff we are paying for. If you are in my shoes, you will ask the same question. Poor communication and lack of knowledge and unwilling to help. 3. When I pick up the car, agent forgot to follow up internally for my question of appraisal of selling back the car. Forgot to mention anything about the timing belt physical check. Made me wonder if the mechanic really checked and looked the timing belt. Or he just looked at the factory schedule 10years/120,000 km and said mine is only 78,000 km which timing belt is fine. Hard to tell but his response to me seems untrustworthy. 4. After paying ~600 euro, I don’t even get a free car wash anymore? I remembered when I come here every year for maintenance, car was washed upon returning.

  • Would you recommend us? No
8

Fijn op korte termijn geholpen te zijn

Problemen met koel leidingen. Ondanks de drikte in de werkplaats toch ruimte gevonden om de werkzaamheden in te plannen.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goede service

vriendelijk personeel klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede uitleg bij de werkplaatsreceptie zowel vooraf als achteraf. Goed gedaan

Goede uitleg bij de werkplaatsreceptie zowel vooraf als achteraf. Goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOPPER!!!

TOP!! Fijne garage. Weet van te voren wat er moet gebeuren en wat ongeveer de kosten zijn. Altijd bereidwillig om je te helpen. Medewerkers zijn heel vriendelijk. Ik geef de Peugeotgarage een dikke 10!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Duidelijke uitleg

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Persoon bij de receptie is liever lui als moe. Had eerst te horen gehad dat mijn auto de week er op zou klaar zijn en ik gebeld zou worden. Auto was niet klaar en ik was ook niet gebeld. Was zelf naar Nefkens gereden, bleek dat de onderdelen over een maand zou komen. Na een maand ook niet even een telefoon of mail gehad dat het uit ging lopen. Weer naar Nefkens gereden. Bleek dat de onderdelen nog steeds niet binnen zijn. Na 6 weken belde ik naar Nefkens of ze mij de motor nummer kunnen doorgeven zodat ik zelf ook naar de onderdelen kan gaan zoeken. Man bij de receptie moest eerst overleggen met de monteurs, daarna zei hij dat de monteur met pauze zijn en hij later mij ging bellen. Na een tijd te hebben gewacht was ik maar zelf naar Nefkens gereden en bleek dat de zelfde man bij de receptie nog niet eens gekeken of gevraagd had. Ik moest in de wachtruimte wachten zodat hij even kon kan kijken. Na enig tijd bleek dat hij de nummer naar mij had gemaild. Is maar dat ik mijn telefoon bij had, anders zat ik nog daar. Ik heb de onderdeel zelf in 1 dag kunnen fixen en heb de auto opgehaald om ergens anders te laten repareren. Totaal kosten bij Nefkens €653.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect geholpen

Perfect en op tijd geholpen door deskundig personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn ervarring is

Ze zijn vriendelijk en mijn auto is op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
8

Nette service, prima prijs en kwaliteit verhouding ten opzichte van de geleverde dienst.

Prettig en snel geholpen, soms alleen wat langere wachttijden door onderdelen te kort wordt dan vaak genoemd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige services

Op mijn verzoek de auto opgehaald en weer keurig op afspraak terug gebracht, Alle lof ,

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima.

Wel lang op onderdeel moeten wachten maar dat is jullie niet aan te rekenen.

  • Aanbevelen? Ja
2

slecht

Als mijn auto aangeboden wordt voor onderhoud en punten die al lang bekend waren,er dan alsnog een vervolg afspraak moet worden gemaakt 3 weken later!!

  • Aanbevelen? Nee
10

goed

goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.