Facturen kloppen vaak niet

Meerdere auto’s gekocht en vaak onderhoud uit laten voeren. Qua facturering altijd goed nakijken, kloppen vaak niet.

Heel netjes gewerkt en opgehaald en terug gebracht KLASSE

Aangezien ik zelf niet mag rijden hebben ze hem netjes opgehaald en weer thuis bezorgd Ook netjes gebeld van tevoren auto ziet er weer prima gewassen uit!!!!!!

Zoals inmiddels gewend, geweldige service!

Niets op aan te merken. Fijn bedrijf!

Dik in orde

Alles volgens afspraak verlopen.

Snel en goed

snel verholpen alleen zouden ze terugbellen wanneer de auto klaar zou zijn dat werd een sms met een onbekend nummer

Keurig gedaan en gewassen

Mijn indruk is dat de beurt prima is uitgevoerd, netjes de navigatie bijgewerkt zoals toegezegd bij aankoop.

Goede mensen, slecht product

De medewerkers waren altijd servicegericht. Bereid om de extra stap te maken. Helaas werkte de auto niet mee. Na veel kosten gemaakt te hebben moeten besluiten om niet verder te gaan met reparaties. Wijze les geleerd, geen Franse auto's meer voor mij.

correcte behandeling

Bij het brengen van de auto werd duidelijk wat de onkosten waren en van eventuele extra's kregen wij per mail bericht. De behandeling was correct en duidelijk. Hopelijk gaat de auto weer een jaar, zonder extra kosten, mee.

Professioneel, vriendelijk

Snel online een afspraak kunnen inplannen Vervangend fietsvervoer Vriendelijke ontvangst

Er wortd een zeer onwenselijke en klant onvriendelijke verwachting doorgegeven die later niet klopt.

Ik bracht mijn auto met een motorstoring (nieuwe 5008 met 15oookm!) er werd mij verteld dat ze hem gingen uitlezen maar dat ik niet moest denken dat hij snel gemaakt kon worden. En dat ze daar pas over 1,5 maand tijd voor zouden hebben. (September). Als dat zo is is het natuurlijk goed om de verwachting goed te brengen naar een klant. Maar ook hoogst onwenselijk dat als je een nieuwe auto met zo'n gebrek brengt het dan zo lang zou moeten duren voordat ie gemaakt kan worden. Na veel geregel vanuit mezelf om te zorgen voor passend vervangend vervoer voor die lange periode blijkt een week later dat er maar een simpel te maken onderdeel vervangen kon worden. De "motorcomputer" en dat de 5008 klaar staat om op te halen. Daarbij vind ik de kwaliteit van het product Peugeot erg tegenvallen maar ook de kwaliteit van de communicatie en de inzet om een klant te helpen met zijn nieuwe auto. Hopende hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Ik vond het personeel niet vriendelijk

Wat ik al schrijf het personeel was niet vriendelijk

Punctueel, informatief dat wat is afgesproken

Alles keurig en verzorgd

Goed geluisterd

Goed geluisterd naar mijn opmerkingen omtrent gebreken auto en deze opgelost. Hartelijk dank.

Positief

Iedereen vriendelijk een positieve uitstraling. Auto prima gemaakt voor zover ik daar over kan oordelen. Naar aanleiding van positieve geluiden van mijn buurman bij Nefkens in Eindhoven terechtgekomen. Nieuwe afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurtje van mijn auto.

Positief

Toch nog garantie gekregen voor vervanging distributieriem!! Dankjewel Marcel?

Stelt nooit teleur

De reparatie was veel eerder klaar dan afgesproken, en ik ben goed begeleid in de kosten ten aanzien van deze reparatie, en welke reparaties er noodzakelijk waren.

De ervaring met Nefkens Eindhoven is goed

Ik ben blijven wachten totdat ze klaar waren met de APK. De werkplaatsmedewerker kwam precies vertellen wat ze gingen doen en wat de kosten zouden worden. Hij gaf zelfs aan wat ik zelf kon doen om de kosten lager uit te laten vallen. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Voor de terugroepactie van de Peugeot 107 vind ik een uitstekende service

Kei goed

Vriendelijk geholpen

Online aanmelding niet herkend.

Auto is gecheckt. Online formulier over apk check was niet herkend, ook berekening voor inruilen niet gedaan hoewel aangegeven. Op einde gevraagd, verkoper nam niet eens moeite wat te promoten en zou dag later op mail waarde zetten, maar is afspraak niet nagekomen. Bandenwissel is aangeboden in overleg, enkele keuze gegeven, geen opties voor soort banden. Ook zelf niet over nagedacht op dat moment. Ben betere qualiteit gewend van vorige peugeot garage.

Alles goed verzorgd

Fijne service!

Aardig personeel, fijne werkplekken voor het eventuele wachten. De auto kreeg ik gewassen terug! Top!

Goede communicatie, super belangrijk

Sleutelen kunnen er meer. Goede communicatie maakt het verschil

V.I.P prima service

PEUGEOT 5008 1.2 MET 230000 KM. Loopt nog net zo als de dag dat we haar nieuw kochten.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven