Het bedrijf staat voor je klaar, vriendelijk, service kan nog beter.
De mensen hebben hun best gedaan mij goed te helpen, het probleem is ook goed verholpen en ik heb vervangend vervoer gehad. Zover positief.
Verbetering in de service: 1) op zaterdag geen receptie aanwezig: ik kwam op zaterdag en moest maandag terug komen voor de intake 2) vertraging vervangend vervoer: mijn vraag op maandag voor een vervangende auto als het langer zou gaan duren werd uitgesteld, dat begrijp ik, op dinsdag belde ik voor een update, er was nu bekend dat vervangend vervoer na 24 uur werd geregeld maar nog niet door wie, de garage of leasemaatschappij, op woensdag belde ik en werd beloofd dat ik snel teruggebeld zou worden, woensdag later op de middag kon ik een leaseauto ophalen maar dan wel voor half 6. 3) openingstijden: als je bent werken is half 6 te vroeg om te kunnen halen. Het zou fijn zijn als de receptie nog langer open is voor halen en brengen. Ik heb nu donderdag de auto opgehaald. Bij het terugbrengen na reparatie kon ik ook half 6 niet halen. Het is geen probleem als het voor mij niet haalbaar is, maar wel een verbetering van service als bijvoorbeeld de receptie tot 6 uur open is, dan is dat al te halen voor mensen uit de regio.