Filters

8

Servicebeurt prima afgehandeld.

Balie medewerker kon of mag geen uitleg geven over de problemen met de 1.2 pure tech motoren die bij het Radar programma behandeld zijn. Jammer dat ze mij niet gerust konden stellen, zal het zeer op prijs stellen als Nefkens per mail of in een brief uitleg geven wat er met de motoren aan de hand is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Met heel veel vertrouwen maak ik een afspraak.

Ik krijg waar voor mijn geld en ze zijn zeer klantvriendelijk. BEDANKT, voor de goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

VEry professional

As always, very professional service

  • Aanbevelen? Ja
10

fijne service

kreeg duidelijk terugkoppeling van mijn melding en rij weer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima meteen geholpen tijdens een nationale vakantiedag

vrijdag na Koningsdag... en toch meteen geholpen! Super )))

  • Aanbevelen? Ja
6

De receptie is enorm traag, werkplaats OK

De heren aan de receptie gaan te traag te werk. En maar typen en typen. De storing die ik meldde bij het maken van de afspraak werd nogmaals compleet ingetypt bij het inleveren van de auto. Als er een wachtrij is gaat het niet sneller, ook is er niemand die even laat merken dat je gezien bent en dat ze hun best doen. Een "nog even geduld meneer, ik kom zo bij U" zou voldoende zijn. Werkplaats is prima, werkplaatstarief is wel heel hoog.

  • Aanbevelen? Ja
10

5ster

5ster

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en denkt goed mee over oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Tweede keer dat niet goed liep

Ben al 10 jaar klant .. heb mijn auto destijds gekocht bij jullie en kom ieder jaar trouw voor mijn beurten. Afgelopen november afgesproken dat ik op de apk zou wachten , toen bleek dat niet begrepen te zijn dus mijn moeder gebeld en later teruggekomen. Maar deze week was het weer raak: ik zou kunnen wachten , duurde maar uurtje zeiden ze aan de telefoon . Kwam om 10.15 en toen werd er gezegd dat pas 1 uur klaar zou zijn. Had kaartjes voor Dierenrijk waar ik naar toe zou gaan dus dacht dan daarna maar . Maar toen ik kwam zeiden ze : wordt toch 14.00 .. helaas mijn dierentuin plannen in duigen gevallen en mijn geld dus kwijt .. al Met al was ik best teleurgesteld

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed, er is veel tijd aan besteed aan mijn technisch probleem van de auto.

Sinds een paar weken heb ik wat problemen met mijn 508. Ziet er uit dat het electronica/software gaat. maar daar is nog enige twijfel over. Niet erg, maar ik moet komende week op reis naar het buitenland en ik wilde dus een pechhulp service pakket aanschaffen. Dat viel niet mee. Er was enige aarzeling met als reden dat dat bij de volgende grote beurt pas kan (en dat snap ik) Maar daar heb ik niets aan. Ik moet met een vertrouwd gevoel op reis kan. Maar na overleg ben ik goed geholpen en ik heb het VIP service pakket.

  • Aanbevelen? Ja
10

service en kwaliteit

Prettige en deskundige behandeling. Prima wachtruimte. Vriendelijke brediening.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super !

Altijd professioneel en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

duidelijke uitleg

Werd heel prettig met duidelijke uitleg en afspraak voor reparatie geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend, alles goed uitgelegd!

De geadviseerde reparaties zijn goed uitgelegd, waardoor we een goede beslissing konden nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Probleem snel verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service zoals het hoort!

Goede uitleg over het distributieriem probleem. Voor onze gerust stelling riem even gecontroleerd. Bandenwissel ook prima en vlot.

  • Aanbevelen? Ja
6

goede afspraken

Ik werd op tijd geholpen, maar ik moet vaak op de dek medewerkers wachten

  • Aanbevelen? Ja
6

Ok

Ik vond de bali medewerker een computer. Geen empathie. Somde de vragen op .. geen blik of wat ook maar. Automatisch piloot is er jaloers op ... Maar de banden zijn verwisseld en daar kwamen we voor. Als tip; als het aan de bali druk is en deze heren lopen dan ook nog mee voor de bescherming er uit te halen En er staan 2 jongens in de showroom te wachten op niks .. laat deze meelopen.. wel zo fijn voor de wachtende klanten en de collega.

  • Aanbevelen? Ja
10

Naar verwachting

Keurig uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

toch tevreden over de service die verleend was. terwijl de auto niet op tijd klaar was zoals afgesproken

  • Aanbevelen? Ja
10

Service met een grote S

Service met een grote S.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gelikt bedrijf

Prima service. Één minpuntje: toen ik de auto ophaalde en de radio wilde aanzetten was ik alle zenders kwijt. Ik mijn boekje erbij gehaald. Toen zag ik ineens mijn buitenantenne uit het dashboard steken. Beetje raar toch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Er wordt met de klant meegedacht, erg behulpzaam

Problemen met mijn bus, hulpveren stuk. Werkplaats chef direct in actie gekomen en heeft het geweldig opgelost. Worstenbroodjes waardig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Auto heeft een beurt gehad, netjes op tijd klaar. Duidelijke rapporten en rekening

  • Aanbevelen? Ja
10

We zijn goed behandeld.

We zijn goed behandeld.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven

040 212 2445

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.