goede afspraken

Ik werd op tijd geholpen, maar ik moet vaak op de dek medewerkers wachten

Ok

Ik vond de bali medewerker een computer. Geen empathie. Somde de vragen op .. geen blik of wat ook maar. Automatisch piloot is er jaloers op ... Maar de banden zijn verwisseld en daar kwamen we voor. Als tip; als het aan de bali druk is en deze heren lopen dan ook nog mee voor de bescherming er uit te halen En er staan 2 jongens in de showroom te wachten op niks .. laat deze meelopen.. wel zo fijn voor de wachtende klanten en de collega.

Naar verwachting

Keurig uitgevoerd

toch tevreden over de service die verleend was. terwijl de auto niet op tijd klaar was zoals afgesproken

Service met een grote S

Service met een grote S.

Gelikt bedrijf

Prima service. Één minpuntje: toen ik de auto ophaalde en de radio wilde aanzetten was ik alle zenders kwijt. Ik mijn boekje erbij gehaald. Toen zag ik ineens mijn buitenantenne uit het dashboard steken. Beetje raar toch.

Er wordt met de klant meegedacht, erg behulpzaam

Problemen met mijn bus, hulpveren stuk. Werkplaats chef direct in actie gekomen en heeft het geweldig opgelost. Worstenbroodjes waardig!

Auto heeft een beurt gehad, netjes op tijd klaar. Duidelijke rapporten en rekening

We zijn goed behandeld.

We zijn goed behandeld.

Nakomen gemaakte afspraken

Werk uitgevoerd als afgesproken

Banden wissel uitgevoerd

Snel geholpen ondanks drukte

Snel geholpen, ondanks de drukte

Afspraak is afspraak

Alle nagekomen afspraken zijn nagekomen!

Fijne service en goede communicatie

Fijne service en goede communicatie

Goed, maar vorige keren was het beter.

Goed, maar vorige keren was de communicatie beter.

goede afspraken en goeder service

de omgeving is klantvriendelijk.

Nefkens doet net even een beetje meer!

Buiten de vriendelijke benadering aan de balie kreeg ik mijn auto na het jaarlijks onderhoud gewassen terug. Ik moest nog een keer terug voor de remmen en ook toen kreeg ik hem gewassen terug. Dat zijn van die momenten dat ik mij de koning als klant voel.

Afspraak gemaakt, zonder problemen,wagen afgegeven,vervangend vervoer stond gereed . Service goed uitgevoerd !

Snel en vakkundig.

Snelle en vakkundige service.

Heb een groot vertrouwen in het uitgevoerde werk en als kers op de taart is de auto ook gewassen!

Altijd goed en keurig

Vriendelijke goed werk

Super service

Hele fijn service communicatie erg goed doen niets wat wij willen.

Uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers

Uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers.

Niet gedaan wat gevraagd was

Heb mijn auto gebracht met mededeling dat android van de auto geen verbinding meer maakt met de telefoon. Erg onhandig omdat navigatie hier ook op werkt. Donderdag nog direct gebeld dat het niet in orde was. Ik zou vrijdag teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd en als ik maandagochtend zelf terugbel vindt ik het dan volgende gesprek erg klantonvriendelijk. Ik ben zeer teleurgesteld in de service die je krijgt bij een nieuwe auto in juni vorig jaar aangeschaft. Denk dat ik het onderhoud maar ergens anders ga laten doen in de toekomst. Mijn vertrouwen in Nefkens is niet zo heel erg groot meer.

Totaal onacceptabele service

Totaal onacceptabel qua service, met name door Marc van den Berg. Ik had een bandenwissel gepland om 10:15 uur, uiteindelijk hebben we de auto om 17:10 uur pas op kunnen halen en zijn er meerdere afspraken niet nagekomen.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven