Altijd correct behandeld

Altijd correct

Gebrek aan communicatie

Groot contrast met de vorige keren. Door omstandigheden met mijn leasemaatschappij verliep het niet allemaal naar wens, hier kunnen jullie niets aan doen. Echter bij de eerste afspraak zat ik te wachten en werd mijn auto niet opgehaald, ik heb zelf contact met jullie moeten opnemen. En bij de daadwerkelijke afspraak is de auto anderhalf uur later opgehaald dan afgesproken. Ik heb helaas wederom zelf moeten informeren. Nadat ik niemand van de werkplaats te pakken kreeg, werd ik doorgeschakeld naar de receptie alwaar ik niet al te klantvriendelijk te woord werd gestaan. Ook bij terugbrengen van de auto was afgesproken dat ik gebeld zou worden wanneer de auto terugkwam. Dit is niet gebeurd, de auto werd teruggebracht en de monteur kon mij niet vertellen of er bijzonderheden aan de auto waren. Het is mij nu niet bekend wat er aan de auto gedaan is.

Correct en betrouwbaar

Communicatie us correct en volledig. Vriendelijk, denken in mogelijkheden. Betrouwbaar.

Prima herstel van de auto

Opname storing, onderzoek en reparatie auto zijn prima verlopen

Laatste keer

Wordt na werkplaats bevestiging nogmaals 2x gebeld voor een afspraak. Bij de balie wordt er verteld dat er nog 2,5 uur erbij komt , had dat dan direct verteld voor vervangend vervoer kwamen er nog meer kosten bij in totaal was ik 500 euro kwijt voor een auto van 2 jaar met 8100km. Vind het geen werk mon je lekker vroeg om 8 uur en je kan om 11:30 vertrekken, dit volgens mij de laatste keer bij Nefkens Eindhoven!

Snel, duidelijke uitleg!

Gestroomlijnd

Professioneel, volgens afspraken, prijzig

Afspraak prima geregeld, goede uitleg op mijn vragen

Afspraak prima geregeld, goede uitleg op mijn vragen

Contact tijdens onderhoud en beurt was goed, maar na afloop niet.

Fijn dat jullie met een diagnose rapport werken, heel duidelijk. Ik vind het wel jammer dat ik er niet adequaat is gereageerd op mijn telefoontje dat ik, toen ik bijna thuis was de melding kreeg: bandenspanning niet gecontroleerd. En daarna krijg ik die melding steeds bij het starten. Ik zou vanaf woensdagmiddag al teruggebeld worden, maar dat is helaas nog steeds niet gebeurd……

Super geholpen

Na pech meteen geholpen en probleem werd op gelost

Unexpected cost

After the service I was given an unexpected bill for the 'reading of a computer signal', the contents of which I knew already (explained to werkplaats before service). Reason I knew was that this had happened a number of times previously. On previous occasions there had been no charge for this, so was not expecting one now, and was not informed beforehand as is your usual way of working. Had I known I would simply have chosen for the oil to be filled (under VIP service) as I was certain what the signal would say (previous experiences of same). The werkplaats man in answer to my query about the cost simply said I had been lucky on the previous 5/6 occasions (the last of which was not long previously)....that is no answer. When i pointed out that one of these occasion was even in a different Nefkens (Apeldoorn) he maintained I had been lucky. My previous experiences of the werkplaats have always been favourable.

Redelijk tevreden

Op 7 april 2023 beurt +apk aan mijn Peugeot 504sw laten uitvoeren. Om 10.30 uur diagnose ontvangen. Kosten ruim €3000,00. Afgesproken dat ik een afspraak zou maken bij het ophalen van de wagen. Nu bleek dat er maar 1 reparatie echt op dit moment noodzakelijk is. Kosten ruim € 800,00. Hier heb ik een afspraak voor gemaakt. Tijdens het maken van de afspraak heb ik ook aangegeven dat de deuren en achterklep niet opengaan bij het aanraken van de deurklink. Hier is niks aan gedaan. Ook aangegeven dat de navigatie niet juist werkt en aangeeft " plaats navigatie cd ". Kosten € 500,00 wat er aan de hand is met de navigatie is mij niet verteld. Of is het plaatsen van die cd € 500,00??

Vriendelijke service medewerkers

Werkzaamheden zijn naar volledige tevredenheid uitgevoerd.

Altijd goed bij jullie

Communicatie vooraf, tijdens én achteraf goed. Komen al jaren bij Nefkens en zeer tevreden

Goed maar onvoldoende geïnformeerd over vertraging

Diagnose bevestiging werkte niet naar behoren. Daardoor vertraging. Die liep ook nog eens uit. Hierover werd ik onvoldoende geïnformeerd.

Service verlening voor onderhoud? Uitstekend!

Ik ben zeer tevreden voor de Service die ik aan huis kreeg! Mijn dank daarvoor met vr groet A.Moolhuijzen.

Ik ben tevreden

Ben tevreden

goed geregeld allemaal.

Prettige ervaring. Heldere communicatie en als kers op de taart een gewassen auto terug.

goed verzorgd en meedenkend

prima voor elkaar, flexibel, alleen jammer dat er geen korting gegeven wordt op accu's, ruitewissers etc. Rekening is pittig.

Outstanding service

Proactive support and on time service delivery with high level of quality.

Daadkrachtig en duidelijk

Goede uitleg van de huidige situatie van de auto. Prima uitleg wat werkelijk nodig is en dient te gebeuren. De baliemedewerker is erg klant meedenkend en oplossingsgericht in de informatie. Erg prettig en voelt vertrouwd aan.

het duurt wel erg lang

voor wisselen van 4 banden even wachten en dat duurt dan 2 uur

Alles volgens afspraak en goed verzorgd

lezen van de opdracht

er was opdracht gegeven om een koordje van de hoeden plank te vervangen, maar toen ik thuis kwam was hij echter niet vervangen

Service is voor mij top!

Prettig bedrijf met vriendelijke meedenkende mensen, die hun afspraken nakomen. De haal en breng sevice vind ik top, indien het vervangend vervoer bij een onderhoudsbeurt geen automaat heeft of de auto niet electrische is. Ben dus helemaal tevreden.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven