Excellent

They quickly resolved the issues

Prima service en vriendelijk personeel

Bandenwissel is altijd top geregeld. Lekker kunnen werken onder het genot van een kopje koffie. Dat is toch helemaal super!!

Good enough

The actual car service seems to be good. For example: I can feel the difference on the breaks as fluids have been changed. Car was poorly washed. I also requested it to be charged with 20km, but in the end it wasn't. Price was also a lot higher than the estimation shared with me previously by email.

Personelijk en professioneel

N/A

Bandenwissel weer soepel uitgevoerd

Teleurgesteld

Wij zijn bij verschillende garages geweest de afgelopen jaren waar we onze auto's hebben laten keuren. Gezien onze financiële situatie rijden we wat oudere auto's waarvan we weten dat ze wat kunnen mankeren en mogelijk niet door de apk komen. Bij alle garages hebben wij gehad dat wanneer de kosten te hoog zijn wij hem niet laten repareren en apk kosten betalen doorrijden tot einde apk en dan in tussen een andere aanschaffen. Onze huidige auto had apk punten die we hebben moeten laten maken omdat we anders direct afgekeurd zouden worden en niet meer mochten rijden. Opzich geen probleem als het bij deze kosten zouden blijven maar er zitten grotere kosten aan de auto die eigenlijk ook gerepareerd zouden moeten worden maar dit eigenlijk niet de moeite meer is. Maar als we hem niet door de apk zouden trekken zouden we per direct zonder auto zitten. Ivm mijn mans werk in best is dit niet mogelijk. Wij hebben nog nooit gehad dat een auto garage tegen ons zei dat ze de auto afgekeurd moeten melden wanneer wij hem niet lieten maken. De apk liep overigens nog tot 20 mei... Nu hebben we dus bijna 440 euro betaald om nog even met een auto te kunnen rijden tot hij het of begeeft of we de middelen hebben een andere aan te schaffen. 440 euro die we bij de andere auto hadden kunnen leggen. Wij dachten er goed aan te doen om bij de dealer van onze peugeot te gaan ipv een andere garage deze keer. Helaas heeft mij dat een zure nasmaak gegeven en zal ik dan de volgende keer toch weer elders heen gaan.

Afspraken worden nagekomen

Klantvriendelijk en correct

bandenwissel volgens plan

ik houd niet van dit soort overbodige onderzoeken; het was maar een bandenwissel!

Erg zakelijke behandeling

Er kan geen glimlach van af bij het hoofd van de werkplaats. Navigatie werkte niet meer na de onderhoudsbeurt, dit heb ik gemeld en moest er voor terug naar de garage. Het lijkt normaal te zijn want er was niet eens een verontschuldiging vanuit de garage.

zeer goed

Prima service.

uitgebreide service bij elk bezoek

APK uitgevoerd, alles is per mail uitvoerig gerapporteerd incl. fotos, dan is er een compleet rapport, wel zo overzichtelijk. Eventuele kosten kunnen hier worden goedgekeurd. Auto stond na melding klaar en was ook nog gewassen en gestofzuigd! Top!

Zakelijk en correct de onderhoudsbeurt uitgevoerd als voorwaarde voor de VIP

goed en efficiënt

nadat ik online de afspraak voor een beurt had gemaakt werd ik direct daarna door de receptie gebeld als dubbelcheck of ik de juiste vakjes had aangevinkt. er bleek iets dubbel aangevinkt te zijn en dat hebben we gecorrigeerd. heel oplettend dus waardoor geen overbodige handelingen bij de beurt zijn uitgevoerd.

Aangenaam verrast

Door het wijzigen van datum voor werkplaats bezoek, was blijkbaar ook de locatie gewijzigd. Daar kwam ik de dag voor die nieuwe afspraak achter. Alles kwam goed, zelfs de banden die op een andere locatie lagen waren er de volgende dag. Ik ben daar zo goed geholpen, fijn om te ervaren dat er meegedacht wordt. (Dat is lang niet overal).

Alles goed geregeld behalve . Dat aftanken.

Minpuntje ..iets meer als €2 moeten afbetalen voor aftanken leenauto. Voor dat bedrag had het service van de zaak moeten zijn.

Lekker snel geholpen

Bandenwissel + terugroepactie: en alles in 1 uur geregeld. Top!

Snel en vakkundig geholpen zonder tijdverlies.

goede service

Goede service en fijne mensen die er werken.

Alles naar tevredenheid

Prettig geholpen, snelle afhandeling, alles volgens afspraak. En...auto gepoetst ☺

Snel en goed geholpen

Prima service!

Zeer alert

Klantvriendelijk

Prima bandenwissel

Bandenwissel vlot en professioneel uitgevoerd. En als kers op de taart auto ook nog gewassen.

Hij rijdt weer als nieuw

Alles is in orde. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik weer file-informatie in de routeplanner krijg.

Prima geregeld

Alles prima geregeld, onderhoud goed uitgevoerd en zeer correcte afwikkeling

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven