Prima geregeld

Alles prima geregeld, onderhoud goed uitgevoerd en zeer correcte afwikkeling

Fijne en snelle service

Handig om goed up to date gehouden te worden via mijn telefoon! Fijne en snelle service!

Boven verwachting

Ik kwam voor een winterbanden wissel. De auto was ook helemaal schoongemaakt. Dat was een prettige verrassing

Service!

Tot op heden altijd prima geregeld!

Vakkundig, klantvriendelijk n zorgzaam

Perfect uitgevoerde APK leidend tot verbeterpunten aan de auto. Heel plezierige haal- en brengservice van de auto. Duidelijke informatie. GA ZO DOOR!

geweldig

Zoals elk jaar de basisbeurt + apk van de auto weer gedaan met extra veiligheidsaspecten en vervangingen toegevoegd. Was een gepeperde rekening, maar dat komt weer ten goede aan de rijveiligheid en rijgenot.

Correct en professioneel

Uitstekende service, zoals ik al jaren van hen gewend ben.

Goede service, alles snel geregeld en als er iets is volgt er altijd eerst een duidelijk rapport en overleg.

een goed tevreden gevoel

alles netje besproken en met de afspraak dat ik er op kon wachten ook

Heldere communicatie, fijne deskundigheid, prima resultaat.

Afstemming over onderhoud en apk en afspraak helder en goed.

Prima service!

Afspraak gemaakt voor autokeuring,aangegeven dat ik erop.wilde wachten wat ook keurig zo was geregeld..top..ga zo door!

niet alles vlg afspraak

werkzaamheden kan ik niet controleren. Afspraak maken gaat gemakkelijk. Ik verwachtte vlg gegevens op de site van Peugeot , dat ik ten alle tijden een diagnostisch rapport zou ontvangen. Kwam niet, later naar gevraagd en werd alsnog digitaal verstuurd. Ook 2 x gevraagd om een digitale factuur, NIET ontvangen.

Alles weer helemaal top

Hele goeie medewerkers

Tevereden

Afspraak snel gemaakt, duidelijk wat de kosten gaan worden, goed op de hoogte gehouden, ophalen goed geregeld.

Prima service en een erg klantgerichte benadering

Ik had een acuut probleem en daar werd zeer professioneel op gereageerd. Er werd direct ruimte gemaakt om het probleem te onderzoeken en op te lossen. De ontvangst, aflevering en uitgevoerde service heb ik als buitengewoon plezierig ervaren.

Voor zover ik als leek kan beoordelen, zijn alle onderhoudswerkzaamheden naar behoren uitgevoerd.

Duidelijke. Uitleg wat de reparatie en de kosten zijn

Uitermate tevreden

Reparatie is binnen de afgesproken termijn uitgevoerd en bij ophalen was de auto ook gewassen en uitgezogen. Zeer goede service van de baliemedewerker.

Gewoon goed

Prettig ontvangst en goede service

Prima service, kreeg mijn auto netjes en op tijd terug

Snelle service

Aanstaande vrijdag krijgt de auto een beurt maar hij vroeg voortijdig om de olie bij te vullen. Op zaterdag onverwacht langsrijden was dat zo verholpen. Prima

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Klantbeleving met ontvangst niet klantgericht

Klantbeleving met ontvangst bij de dealer bij de receptie is heel amateuristisch. Aan klantbeleving wordt 0.0 aandacht aan besteed terwijl ik voor paar honderd euro onderhoud heb laten doen.

De auto rijdt als nieuw!

Geen verder opmerking

Klantvriendelijke service

Tijdens het wachten werd koffie.en een krantje aangeboden. Na de check van de auto stond mijn auto weer zelfd gewassen klaar.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven