Duidelijk en goede communicatie.

Beurt+APK+reeks kleineren reparaties gehad Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de kosten. Helaas moest ik één onderdeel zelf bestellen (derde remlicht). Vanwege mijn gebrekkige technische kennis verkeerde type besteld. Een linkje naar precies de juiste website/het juiste product had wellicht geholpen. Dit is echter ook flexibel en netjes opgelost. Medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend. Al met al prima ervaring

De wachttijd was veel langer dan vooraf afgestemd

Wij hadden afgesproken dat we konden wachten tijdens de uitvoering van de onderhoudsbeurt. De benodigde tijd bedroeg echter geen 1,5 uur zoals vooraf aangegeven maar 4 uur.

Goede service, vriendelijke mensen

Omdat ik slecht ter been ben is mijn auto thuis opgehaald en later terug gebracht. Alles verliep soepel. In een woord:SUPER

afsraken gaed uitgevoerd

Ik ontvang graag een telefoontje de volgende keer als de auto opgehaald kan worden.

Alles keurig volgens afspraak verlopen

Afspraak op specifiek tijdstip gemaakt en daar is keurig invulling aan gegeven. Stond snel weer buiten.

Het was een snelle en fijne service.

Ik ben vriendelijk ontvangen en duidelijk geïnformeerd.

Snel en goed geholpen

Alles wordt in overleg goed en snel afgehandeld, daar hou ik van! Enig min puntje was, dat je bij de gevonden gebreken via de site aan kon vinken wat je wel of niet gerepareerd wou hebben. Na invullen en versturen krijg ik steevast een error! Dus de reparatie verzoeken telefonisch door gegeven was ook zo geregeld.

Weinig creatieve inbreng bij oplossen van een probleem

Ik had gevraagd de mat links voor vast te maken omdat deze los ligt en constant verschuift. ook bij een vorige beurt heb ik dat gevraagd en was er ook niets mee gedaan. nu weer niet. Bij navraag avraag bleek dat er geen toestemming hiervoor ,nieuwe mattenset was de enige oplossing, was gegeven door de leasemij. Als ik het opgelost wilde hebben, moest ik zelf n nieuwe mattenset kopen. Men had mij bij aflevering van de auto, minstens kunnen informeren, waarom de mat nog steeds los lag. Ik vroeg of ze geen creatieve oplossing hadden. Nee dus

Ondanks dat we wat langer moesten wachten zijn we weer zeer tevreden.

Eerlijk advies. Fijn dat de auto gewassen wordt

Prima geholpen

Prettig geholpen en wachten in showroom was geen straf

Prima service.

Prima service.

Ben goed geholpen.

Moest nog wachten tot de auto klaar was, maar prima koffiecorner om te wachten.

Prima service en alles volgens afspraak dus betrouwbaar

Van de afspraak tot en met het onderhoud en het persoonlijke contact en de vriendelijkheid top gedaan Alle lof voor alle medewerkers

Super geholpen

APK en nieuwe achterbanden laten verrichten. Goed en snel geholpen. Bedankt!

Snelle service

Vertrouw dit bedrijf 100% mijn auto toe

APK-keuring tot volle tevredenheid uitgevoerd

Ik was hier voor een apk-keuring die tot volle tevredenheid is uitgevoerd. Ook in de kleine dingen is is garage Nefkens een goede garage.

Zoals altijd goed geholpen.

Je hebt echt het gevoel dat alles oké is.

Fijne service

Goed geholpen, kreeg nog een auto mee toen ik daarom vroeg. Echt heel fijn.

Fijne dienstverlening!

Goede communicatie vooraf. Nefkes zijn mijn auto komen ophalen bij het werk en hebben hem in de middag weer teruggebracht. De communicatie hierover ging héél goed. Zeker een aanrader voor een fijn autobedrijf.

servicebeurt duidelijk gecommuniceerd maar extra kosten voor rem olie en filter niet

servicebeurt duidelijk gecommuniceerd maar extra kosten voor rem olie

Jaarlijkse controle APK

Dit jaar hadden we geluk: de extra kosten vielen voor het eerst sinds lange tijd mee. Dat geeft een positief gevoel. Autorijden is nou eenmaal duur. Wat fijn dan om te merken dat ook de communicatie duidelijk is en je in de lounge rustig kan wachten of werken. Nefkens blijft ook aankomend jaar onze garage.

beter communiceren

Geen melding ontvangen dat de auto klaar was. Na 2x bellen met Nefkens bleek dat de sleutel al was afgegeven. Hierdoor 2uur langer op het werk gewacht.... heel erg jammer.

Prima geholpen zoals altijd

Fijne service, vriendelijke medewerkers, prima werkplek en lekkere koffie!

goede kwaliteit

ik mist de vrolijke jovialiteit van Wim Scheepers