Slechte service

Geen contact opgenomen wat het probleem was zelf moeten bellen toen ook zeer slecht geholpen

Duidelijke diagnose

Tevreden

Bij Nefkens Eindhoven had een afraak voor een APK en controle van de distributieriem. Op de dag van de afspraak heb ik nog gevraagd om de bougies te vervangen, wat ook mogelijk was! Ik wilde wachten tot mijn auto gereed was en naar enige tijd kwam de baliemedewerker vertellen dat de auto bijna gereed was en of er nog ½ olie en ruitenwisservloeistof bijgevuld mocht worden. Helemaal goed, behalve de ruitenwisservloeistof dat doe ik liever goedkoop zelf. Bij het betalen van de rekening nog even gevaagd “was aan de oude bougies iets van slijtage te zien?” Het antwoord was “hieraan is nooit iets te zien“! Vandaag zijn de bougies natuurlijk veel beter, maar aan de centrale elektrode is voor een goede monteur altijd enige vorm van slijtage te bespeuren! Vriendelijke medewerkers, goede service en ook hoefde ik niet lang te wachten en ook de rekening was voor mij oké.

Efficient

Good documented and service as expected

Fijn dat jullie snel tijd konden maken.

zeer ontevreden

Ik heb de werkplaats bezocht voor het vervangen van een lampje (dimlicht). Ik had het zelf al geprobeerd en kreeg maar een deel van de lampbescherming geopend en durfde niet te veel kracht te zetten. Bij de werkplaatsreceptie aangegeven dat ik graag even mee wil kijken zodat ik het volgende keer zelf kan. Dit was niet gebruikelijk maar hij zou de monteur mij toch laten meekijken. Hij heeft gebeld met de werkplaats en liep tijdens dat telefoongesprek weg van de balie wat ik al vreemd vond. Toen werd mij gevraagd waar het nieuwe lampje lag. Aangegeven dat dit in een reservesetje op de bijrijderstoel ligt. Medewerker gaf aan dat ik het reserve setje beter compleet kon houden. Ik heb gezegd dat ze het toch moesten gebruiken omdat ik nog een paar reservesetjes heb. Ik moest even wachten in de showroom en een monteur zou mij roepen als hij aan mijn auto begon. Na een hele poos wachten kwam de medewerker receptie naar mij toe om te vertellen dat het klaar was. En ik had dus niet meegekeken. Toen kreeg ik de rekening en zei hij we hebben een nieuw lampje genomen zodat uw reservesetje compleet blijft. Ik zei toen dat ik toch had aangegeven dat ik nog een paar setjes had en dus mijn lampje gebruikt mocht worden. Maar daar reageerde hij niet meer op en vroeg of ik wilde pinnen. Na jarenlang tevreden geholpen te zijn als klant bij Nefkens was dit echt een gigantische afknapper. En ik begrijp best dat jullie ook iets willen verdienen en iets vragen voor jullie werk maar dit betreft dus 2 dingen (meekijken en mijn lampje gebruiken) die besproken zijn en toch maar niet nagekomen worden. Dit voorval blijft waarschijnlijk veel langer hangen dan momenten waarop ik wel goed geholpen ben. Kortom zeer ontevreden met dit werkplaatsbezoek. Dit was overigens mijn eerste bezoek in Eindhoven. Normaal ga ik altijd naar Valkenswaard en voorheen Veldhoven (welke inmiddels helaas gesloten is).

Niet tevreden

Reparatie van enkele maanden geleden niet correct uitgevoerd. Viel nu onder garantie. Maar geluid was nog niet weg. Dus na akkoord kreeg ik later de middag door dat er nog een Reparatie plaats zou moeten vinden van 850 euro! Afgelopen keer werd ik gebeld dat grootlicht niet goed was. Blijkt dat men achteraf twee mistlampen hebben vervangen van led naar halogeen. Als ik dit geweten had was ik niet akkoord gegaan.

Slechte communicatie

Slechte communicatie over een reparatie die niet uitgevoerd kon worden omdat er een onderdeel niet op voorraad was, wat ik overigens vreemd vind. Daarnaast is de update van de navigatie niet goed gegaan, zoiets controleer je toch voordat je de auto vrijgeeft, ook hiervoor moet ik weer terugkomen.

Ik heb geen zin veel tekst te typen

Ik heb geen zin veel tekst te typen

Apk,hoefde niet lang te wachten

Zie boven

Pretting contact met baliemmedewerkers

Tussentijds contact over diagnose en oplossing van het onderhavige probleem

Alles goed verlopen.

Vriendelijk en behulpzaam personeelslid bij de servicebalie. Goede uitleg n.a.v. onze vragen. We hebben niet zoveel verstand van auto's, maar hebben er vertrouwen in en willen er op vertrouwen dat alles goed is met de auto en we met een gerust hart de weg op kunnen!! Bedankt daarvoor!

Ontevreden over onderhoud en geleverde service

1) Ik had vooraf gevraagd om naar een vreemd bonkgeluid te kijken bij eerste bocht maken en naar piepend geluid bij eerste achteruit rijden. Daar heb ik na afloop onderhoud geen terugkoppeling op gekregen. Ik betwijfel of hier (grondig) naar gekeken is. 2) Ik had een fles reserve olie besteld omdat de auto nog steeds veel verbruikt. Bij ophalen van de auto kreeg ik die fles niet mee, maar wel op de factuur en betaald. Fles zou in de auto liggen, maar dat bleek niet zo te zijn. Moest dus terug om alsnog de fles te ontvangen. 3) In diagnose stond dat ruitenwisser vervangen moest worden. APK afkeur zelfs. Best duur, 87 Euro, maar kennelijk noodzakelijk. Achteraf blijkt dat ruitenwisser helemaal niet vervangen is, wel gefactureerd en betaald.

Good

Fast response and nice service

Auto zag er weer prima uit ,snelle service

Ik raad andere mensen Nefkens aan.

Prima geholpen

X

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Bij ongeplande werkzaamheden werd ik goed geholpen en alles werd goed uitgelegd. Klantenservice was top.

Goed geholpen en snelle afhandeling van de onderhoudsbeurt. Afwikkeling van papierwerk bij het aanmelden en afmelden van de auto, mag sneller. Nu heb ik daar vrij lang op moeten wachten.

Vorig jaar al doorgegeven dat ik uiterst tevreden was en ben.

Vorig jaar al doorgegeven, dat ik uiterst tevreden was en ben.

Could be better

Once I receive the car, I turn the motor on and them tires under inflation sign appears. I am wondering what type of error this is? Has my tires being checked? And in that case, why the system says it is underinflated less than 24 huors it is away from the mechanic?? Not good! I need an explanation for this.

In alle opzichten netjes behandeld.

Keurig geholpen en voor het eerst een leen auto gehad. Een opmerking dat de clouse control er uit was. Maar door de receptie weer goed ingesteld.

Snel; goed geholpen

prima garage

prima behandeld

Onderhoud prima uitgevoerd

Communicatie was goed en auto op tijd weer gereed.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven