Heel goede contacten en overleg en volgens afspraak

Vriendelijk.zeer correct behandeld

Vertrouwd .al jarenlang klant en steeds goed en vooral vriendelijk behandeld.

Goed.

Ik ben goed en snel geholpen met alarm schakelaar vervangen.

Impaciencia

I was waiting almost 3 hours to get the car back.

• ¿Nos recomendarías? No

alles naar wens afspraak prijs tja gewoon goed

Niet geheel vriendelijk en wat missers

Bij de ontvangst wilde de service medewerker naar een aantal problemen niet laten kijken. Daar konden ze allemaal niks aan doen. Bij ophalen waren ze dingen vergeten die wel in rekening gebracht waren en werd mij verteld dat ik de sleutel al ontvangen had. Wat niet het geval was, na wat minder vriendelijkheden ging dezelfde medewerker toch maar naar binnen om te constateren dat daar inderdaad de sleutel was...

Dienstverlening

Fantastische dienstverlening en hele goede service

Goede service en fijn contact

Snel en kundig service top

Goed geinformeerd over werkzaamheden en voortgang en daarbij vlot en verzorgd opgeleverd.

Goed zo

Goed zo tevreden

Onvriendelijke man aan de balie van de werkplaatsbalie

Slecht! Kom als hij er zit niet meer terug. Proberen je geld af te troggelen terwijl ze weten dat het 2 maanden geleden al vervangen en vernieuwd is! Erg triest. Daarnaast was de meneer in kwestie ook nog eens bloedchagrijnig en onvriendelijk. Ook verklaar ik dat mijn gegevens niet gedeeld mogen worden met derden, ook al kruis ik het vak hieronder aan.

Is altijd goed geweest.

Altijd goed geholpen. Ben tevreden.

Kan beter

Welke motor olie erin moest en de verwarring erover en dat er dan ook nog motor olie op de rekening stond die niet bij mij in de auto is gegaan. Ik vind dat niet ruim voldoende dus een zes.

In orde

Prettig dat er een diagnose rapport overlegd wordt. Enige opmerking is dat de auto niet goed gewassen is (velgen zijn nog deels vuil) en de auto is van binnen niet gezogen. Dat zou wel gebeurd moeten zijn.

Werkzaamheden zijn prima uitgevoerd.

Heerlijk

Altijd top en stipt. Mijn fiets staat klaar en mijn auto wordt weer tiptop afgeleverd

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Helemaal top!

Ik ben al jaren blij met de service van Frank van Haasteren! Verder reed de auto weer heerlijk en zag de auto er spic en span uit.

Reparatie is niet goed uitgevoerd.

Na een paar kilometer stond de auto weer stil. Ik ben dit niet gewend van Nefkens. Als het goed is, wordt het opgelost.

Reparatie snel uitgevoerd

Goed, aardige mensen

Ik had mijn remmen na laten kijken omdat deze piepten maar hier was niets mis mee moet er maar aan wennen denk ik. Niet eerder meegemaakt met een auto. De bandenspanning werd extra geregeld en gereset helemaal top. In eerste instantie maakte ik een afspraak voor een 1e onderhoudsbeurt na 23.000 intensieve km leek het mij daar wel tijd voor. De mdw gaf aan dat hij dit bij Arval had nagezien en dat de teller minimaal op 30k moest staan. Een dag na het onderhoud kreeg ik een mail van Arval dat het tijd werd voor onderhoud en dat ik daarvoor een afspraak kon maken. Dit vind ik wel vreemd dat dit nav de ingevoerde stand van 23000 tijdens de remmen check toch wel mag dus. In het overzicht van de locaties die Arval hanteert zie ik nergens dealers staan. De dichtstbijzijnde voor mij is Driessen hier in de achtste barrier. zit nu met de vraag of ik wel bij Nefkens terrecht kan via Arval ? Hoor het graag.

Zeer teleurgesteld over de service

Dit bezoek was de druppel... nooit meer een Peugeot en nooit meer naar Nefkens. Nadat we deze auto nieuw gekocht hebben bij deze garage is het alleen maar ellende met motorstoringen. En ook dit keer betaal je 90 euro voor een diagnostisch onderzoek (even aan de computer hangen en codes uitlezen) en krijg je als resultaat... "we hebben geen idee. We hopen dat hij blijft rijden ".

Uitstekende service en vriendelijke mensen

Vriendelijk ontvangst en uitstekende service. Bij kleine reparaties en beurten is er mogelijkheid om te wachten en werken. Ideaal!

Helaas moest er een vervolgafspraak gemaakt worden

Goed geholpen m.b.t. APK en onderhoudsbeurt. Jammer dat de pakking voor het koelvloeistof systeem besteld moest worden en dat een vervolgafspraak eigenlijk pas een maand later kon worden ingepland. Nadat ik aangaf dat ik dit te lang vond duren werd de afspraak toch iets eerder ingepland. Zou fijn zijn als men al lang vantevoren weet dat er een mogelijke reparatie gedaan moet worden dat de nodige materialen aanwezig zijn. Zo niet dat er dan met een dag of wat de reparatie alsnog uitgevoerd kan worden.

IK WORD ALTIJD GOED GEHOLPEN

Goede voorlichting over wat er aan de auto moet gebeuren.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven