IK WORD ALTIJD GOED GEHOLPEN

Goede voorlichting over wat er aan de auto moet gebeuren.

Formidabel geholpen.

Vriendelijke klantbenadering. Zeer goede service.

Prima niets op aan te merken

Gewoon zo zoals het moet zijn. Een onderhoudsbeurt die verloopt zoals je verwacht.

Prima!

Aardig, behulpzaam en op tijd.

Prima service,goede communicatie

+A

Zoals altijd,prima!

Vriendelijk,goede uitleg over wat er vervangen moet worden,keurig gewassen!

prima geholpen, boven verwachting.

Auto gewassen, olie ververst en dat bij een APK.

slechte werkplaats!!!

ontvangst goed. nakijken checken auto zeer slecht, aangegeven werd dat auto veilig naar huis te rijden zou zijn. Volgens hoofd monteur garage Heerlen, waar auto in onderhoud is, zegt dat t zeer gevaarlijk is geweest om met deze auto verder te rijden.

Met goed gevoel auto achter gelaten en op gehaald

Auto had een beurt nodig. Goede uitleg over basiskosten beurt en mogelijkheden voor extra (toch eigenlijk wel noodzakelijke) onderhoudsopties zoals Aircowell Service, brandstofsysteemreiniger enz. Verrast me wel telkens dat de basis van Peugeot bestaat uit het minimale maar wil je goed zijn voor je auto komen er altijd extra kosten bij. Uiteindelijk toch altijd duurder uit dan gedacht. Maar dat ligt niet aan Nefkens denk ik, dat ligt aan het basispakket van Peugeot Nederland en mijn keuze om dan toch maar die extra voorgestelde “noodzakelijke” opties te kiezen. Want ja, dat is beter voor je auto. Groeten Angelique

Goed verzorgde afhandeling

Goed verzorgde afhandeling van de afspraak en zeer netjes ontvangen

prettig

prettig en functioneel

Goede communicatie, en de auto prachtig gewassen! (en de beurt was ook goed :))

goed en volgens afspraak geholpen

Ondanks dat ik de auto laat kom ophalen (tegen 18.00 uur) blijft er iemand wachten om dit te regelen. De uiterste richttijd is 17.30 uur. Mss is dat wel te vroeg en moet er een mogelijkheid bestaan om tot 18.30 uur je auto op te halen. Niet iedereen is immers in staat voor 17.30 uur de auto op te halen. Maar mss ben ik daar wel een uitzondering in;) Bedankt voor de goede service

Prijzen worden te duur en beloftes half waar gemaakt

prijzen van remblokken vervangen vind ik oa te duur geworden. en het beloofde stofzuigen beperkt zich altijd alleen tot aan de voorkant ?

perfect

altijd goede service, vriendelijk geholpen!!

Alles netjes geregeld, alleen absurd duur geworden

Goede snelle service, alleen absurd duur geworden

Correct

Als altijd goede service

Prima geholpen

Prima geholpen

snel en netjes opgelost

Onderhoud goed uitgevoerd en prima service

Het onderhoud is goed uitgevoerd en de service was prima. Een optie heb ik nog onder review.

echt slechte houding

De auto wordt bij u gerepareerd 1=Het is erg duur, 2=Wij moeten de vervanging van de auto betalen, 3=Die dag betaalde de bankpas een deel van het saldo vanwege bankpas beperkingen, Ik zei dat ik het andere deel zou overmaken als ik naar huis ben, toen zei hij nee, hij moest volledig betalen of de volgende dag de auto ophalen, Ik heb haast want moet naar mijn werk te gaan, toen vroeg ik waar hun manager is, toen was zijn antwoord een onbeleefde afwijzing, ik weet het niet, Dus ging ik zelf zoek naar de manager, gelukkig kon de manager ons helpen en liet ik naar huis rijden en de rest kan via bankoverschrijving. Ps.Mijn auto wordt altijd door Nefkens Eindhoven autograge repareren en behandelt me ​​elke keer met dezelfde houding.

Ben goed tevreden over jullie bedrijf

snel en goed geholpen

Eén voorlamp vervangen. zonder afspraak te hoeven maken. Top!

Prima geregeld

Snel en correct

Fijn ontvangst en doelgerichte uitleg, kon zo weer door en heb mijn auto met vertrouwen afgegeven.

Perfecte service.

Geldropseweg 191