Dik tevreden.

Geweldig geholpen. Doordat Nick de Theye ons op de hoogte gehouden heeft over de leverdatum, voelden we ons zeer betrokken. Ook bij het halen van de auto waren we zeer tevreden. Nick heeft alles rustig uitgelegd en laten zien. Erg fijn allemaal!

Erg duur

Voor bijvullen additief en resetten additief roetfilter wordt ruim 300 euro aangerekend. Reparatie zou 1,2 uur duren volgens offerte. In praktijk bleek dit slechts 1 uur te zijn maar dan wordt toch prijs offerte aangerekend. Vind dit niet correct.

Correcte communicatie richting een klant is ook kwaliteit bieden.

Ik ervaar al meermaals bij 1 van de werkplaatsreceptie medewerkers een ongemakkelijk gevoel. Wanneer ik een vraag stel, lijkt het al vlug teveel. Of al wat ik vertel wordt al vlug genuanceerd. Ik kom bij u met een probleem, althans ik ervaar dat als een probleem dus ik moet geholpen worden. Wanneer mijn auto een dag in de werkplaats heeft gestaan, en ik terug moet komen omdat een onderdeel vervangen wordt. Dan wil ik graag weten, was het onderdeel kapot, of zat er een storing in? Ja dat weet ik niet, dat staat er niet bijgeschreven. En daarmee is het klaar. Dat kan toch niet? Doe in ieder geval enige moeite om iets te achterhalen. De werkplaats is 10 stappen verderop. Maar ook telefonisch: ik bel omdat mijn elektrische auto er van het een op een andere moment na een luide foutmelding mee ophoud. Tijdens het rijden! Krijg ik vervolgens iemand aan de telefoon, met de vraag: en hoe moet ik me dat voorstellen? U rijdt 120 op de linker rijbaan en hij valt terug en rijd nu nog maar 60? Mensen, mijn auto stopt er gewoon mee. Is dat niet al reden genoeg om iemand serieus te nemen? De manier van communiceren, en het als klant serieus genomen worden… Daar kan Nefkens Eindhoven nog héél veel in verbeteren.

Snel en accuraat!

Goede service!!

Het enige zou ik wel in de toekomst willen zien is dat bij terugbrengen van de auto even uitgelegd wordt wat er met de auto gegaan is die dag.... Maar verders goede service!!

Uitstekend geholpen

Zeer fijne en correcte behandeling naar de klant . Ben dan ook zeer tevreden over de afhandeling over afspraken en uitvoering van de werkzaamheden .

Doen wat ze beloven

Snel en goed geregeld

Top geregeld.

Leenauto stond klaar, prettige contacten met de medewerkers en auto op het afgesproken tijdstip klaar.

Ik had iets meer service en begrip verwacht

Ik had iets meer service (dan wel uitleg) verwacht op twee specifieke punten 1. we spraken uitgebreid over wanneer de auto weer voor service terug zou moeten en ik had aangegeven dat het dashboard-melding aangaf: over 2000km bij km-stand 150.000. Dat werd -terecht- gecorrigeerd door medewerker (Jos?) die zei dat er nog een beurt gegeven was bij 130.000 dus dat de volgende beurt pas bij 160.000 hoefde. Ik had verwacht dat de onderhoudsinterval dienovereenkomstig aan gepast zou zijn. Dat was niet het geval zodat ik de komende periode tientallen meldingen (dat onderhoud nodig is) moet negeren en zelf moet onthouden 160.000: onderhoud. 2) Ik werk in Best en had iets meer coulance verwacht ofwel wél de haal-brengservice ("max 10 km!" mijn afstand is 14 km) ofwel goedkopere leenauto dan 50 Euro. Ik had dit verwacht omdat ik immers vanuit Nefkens Best heb moeten migreren naar Nefkens Eindhoven en het weer was nogal belabberd.

TOP!

Alles prima in orde. En de auto gewassen!!

effectief proces, inleven in klant kan beter

meedenken met klant kan beter. begrijp dat jullie na geresette foutmelding motormgt systeem niet veel kunnen, maar denk mee wat wel kan ipv nors reageren en 'afwijzend doen want is logisch dat jullie autoontwerp wereld niet kunnen veranderen...' kreeg bij volgende dag starten de melding: controleer dieselfilter. is dit normaal?

Alles is prima geregeld.

Je wordt snel en goed geholpen.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben.

Niets op aan te merken

Werk dat gedaan moest worden prima,zakelijk.Maar verder dan ook niets.Dus niet echt persoonlijke ontvangst.

Topbedrijf.

Heb er inmiddels 3 auto's gekocht. Keurig behandeling, zakelijk maar menselijk.

Snel en netjes geholpen

We zijn snel en netjes geholpen met een leeglopende band. Na 2 uurtjes konden we weer de weg op!

Perfecte contacten, advies en afspraken.

Zeer tevreden. Auto is perfect in orde.

Betrouwbaar en goed

Heel transparant. Duidelijke communicatie en een eerlijke prijs.

Uitstekend. Dank

Prima geholpen. Dank u

Klant staat voorop

Altijd bereid in oplossingen te denken

Niet vooruit denken

Weken voordat de afspraak zou plaatsvinden aangegeven dat de ventilator helemaal niet meer werkte. Tijdens de afspraak krijg ik dan te horen dat de ventilator vervangen moet worden maar dat ze deze niet op voorraad hebben en ook niet bij de distributeur en dat deze in back order gezet is. Dit had voorkomen kunnen worden door deze al te bestellen toen ik weken van te voren belde. Maar nee. Slechte service.

Weer geen goede indruk

Zie boven

Voortreffelijke service.k

Prima overleg vooraf. Afspraken worden goed nagekomen. Vriendelijke en kundige medewerkers. Flexibele opstelling.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven