Zoals vertrouwd alles prima gedaan.

Apk en beurt prima uitgevoerd, goede service en vriendelijk personeel. Fijne communicatie met betrekking tot onder andere de uit te voeren zaken.

Autobanden perfect gewisseld

Joris aan de balie is zeer behulpzaam en alles is correct afgehandeld.

Altijd een top service

Al jaren een fijne garage, niet voor niets heb ik daar al mijn 7e peugeot gekocht.

Zeer vervelende ervaring

Was altijd prima maar deze keer echt onvoldoende

Hier is de klant koning of koningin

Wij zijn keurig geholpen en een goede informatie gekregen top

Prijzig

Positief: het digitale systeem waarmee gewerkt wordt, onder andere het diagnosedocument dat je krijgt, waarin je ziet wat er aan de hand is met je auto en wat het kost. Negatief: De factuur was fors, ook nadat ik vele extra's heb laten scharappen. De telefonische boodschap hoeveel het ging kosten week af (was duurder) dan de factuur. Ik heb iets laten doen aan de auto zonder dat de garage zeker wist of dat het probleem zou verhelpen.

Heel goed gedaan alles

Goed alles netjes gedaan en goed geholpen

Tevreden

Niet te lange wachttijden ,goed geholpen.

slechte communicatie

super dat de monteur doorwerkte om mijn auto klaar te hebben. alleen de communicatie is niet goed. bel je hoe het staat met de auto, terugbel verzoek. wordt dus niet gedaan.

Slecht geïnformeerd

Wij zijn in best gebleven met onderhoud omdat het niet te doen is steeds naar ehv. Nou wilde wij een advies en er eerst aan de telefoon gezegd dat de garage wel erg veel geld vroeg. Dus toen bij jullie een check up gedaan van 100 euro en jullie waren zelfs 300 euro duurder dan mijn vakgarage in best. Erg jammer Maar wel weer een les geleerd!

De auto is teruggebracht zonder een correcte reparatie

De koelvloeistof lekte. Na diagnose en reparatie vanuit Nefkens lekte de koelvloeistof nog steeds. Na contact met Nefkens bleek dat we nog een keer de auto langs moeten brengen en extra moeten betalen om te repareren, terwijl er een grote kans is dat dit lek veroorzaakt is tijdens de reparatie.

Goed en vakkundig geholpen.

Goed en vakkundig geholpen. Tevens een leenauto gekregen ipv. haal breng service aangezien het druk was.

Fijne garage. Snelle, adequate afhandeling! Vriendelijke deskundige servicemedewerkers.

Mijn auto moest voor onderhoud naar de garage. Alle aandachtspunten zijn keurig afgehandeld. Zeer tevreden.

Ik kan dit pas beoordelen als het opgelost is

Deze mail is mi te snel verzonden omdat ik maandag 16 januari een vervolg afspraak heb. En is het defect verholpen hoop ik

Alles was perfect geregeld

Alles was perfect geregeld

Het contact is fijn en duidelijk en ook de werkzaamheden worden goed uitgevoerd. Ben altijd erg tevreden over Nefkens. Alleen ben ik deze keer minder tevreden over het feit dat ze iets met me voorruit hebben gedaan (ik denk bij het wassen?) waardoor deze vettig is en meteen beslagen is. Ik breng mijn auto altijd gepoetst en gewassen dus vind het jammer dat er dan nadien met een vettig middeltje me voorruit word gedaan.

Vriendelijk geholpen .

Zeer netjes en correct geinformeerd.

Bandenwissel en auto een keer door de wasstraat gehaald. Erg fijn

Uitstekend geholpen

Ik wordt altijd fijn geholpen

Attent, duidelijk, snel

Gewoon super goed geregeld alles vriendelijk en kwaliteit!!!!

Mijn ervaring is dat ik heel veel vertrouwen in Nefkens heb. Kom er al jaren..

Ik ben heel tevreden

Mijn auto is in perfecte staat teruggegeven na de APK keuring.

Bijna alles prima.

Bijna alles prima. Jammer dat onderhoudsboekje niet was bijgewerkt.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven