Goede communicatie, super belangrijk

Sleutelen kunnen er meer. Goede communicatie maakt het verschil

V.I.P prima service

PEUGEOT 5008 1.2 MET 230000 KM. Loopt nog net zo als de dag dat we haar nieuw kochten.

Prima APK, duidelijke communicatie

Prima APK, duidelijke communicatie. Tijdens het wachten prima koffie.

Utstekend geholpen

Ben al bijna 20 jaar vaste klant en zeer tevreden over de service.

Teleurstellend

De auto heeft ruim 6 weken bij de garage gestaan. Al 7 weken was duidelijk wat er aan gebeuren moest. De onderdelen waren al ruim 3 weken binnen. Mij wordt na het vervangen van de motor verteld dat alles gecontroleerd is en weer goed is en ik betrouwbaar de weg op kan. Echter blijkt (ondanks de controle?) de start-stop functie van de motor niet aangesloten te zijn. Mij wordt verzekerd dat dit geen enkel risico is en kan ik pas eind volgende maand daarvoor weer naar de garage. Vervangend vervoer, omwille van een onvolledige reparatie door de garage, kan ik vervolgens weer zelf betalen ...

Accuraat en sneller dan verwacht.

Wachttijd tussen telefoontje en daadwerkelijke afspraak was wat lang. Eenmaal op de afspraak waren de werkzaamheden sneller klaar dan verwacht. De externe schade door een boommarter was sneller verholpen dan verwacht. Jammer dat de schade bij all risk verzekering binnen het eigen risico valt. Toch ruim €250.

Zoals altijd alleen maar goede service.

Auto wordt altijd goed nagekeken en mankementen meteen gemeld.

Goed afgestemd bezoek aan mijn wegbreng/ ophaalmogelijkheden En nog wasbeurt erbij verzorgd Dank !

Het onderhoud: ik neem aan dat dat geheel volgens de ‘regels der kunst’ is uitgevoerd. Verder: het kontakt met het personeel erg fijn. Alles ziet er op pico bello uit. Wel een klein punt: de melding op het Dashboard dat auto een onderhoudsbeurt nodig had is niet gereset. Math Jacobs

Snelle afhandeling

‘s Morgens heb ik in alle vroegte de auto gebracht na een terugroepactie van de Citroën c1. Om 12 uur werd ik al telefonisch geïnformeerd dat de auto klaar was. Helaas kreeg ik bij het ophalen van de wagen geen informatie wat er met de auto gedaan was.

Goed maar

Goed maar helaas dit keer geen wasbeurt en interne reiniging

Goed contact en prima uitgevoerd

Ben tevreden over de werkzaamheden

Zeer klantvriendelijk.

Goed geholpen en staan direct klaar. Fijne medewerkers.

Geweldige service, auto weer in topconditie! Dank je wel voor jullie inspanning.

De service is geweldig, goed meegedacht en vriendelijk en deskundig advies. Top! We zijn nu lekker met de auto met vakantie!

perfecte service

Ook een simpele ingreep kan vlot verlopen.

Een betrouwbare partner in service en veiligheid Chapeau ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Kom al vele jaren met volle tevredenheid bij Nefkens voor aankoop service en betrouwbaarheid, en ook de extra VIP kaart/service geeft extra rust en vertrouwen voor als het dan toch eens fout mag gaan. Chapeau ik zeg niks meer aan doen :-)

tot aan de overdracht goed verzorgd

bij de overdracht liep de medewerker mee om toe te lichten

On time, hospitable

Everything was perfect. One feedback - would be good to get a car clean up even as part of the first servicing.

• Would you recommend us? Yes

Alles was goed

Fast assistance and good care of the client

I came with a problem with my electric car. The service immediately provided me with a replacement car and contacted me in the afternoon to have more info about the case. Once the problem was solved (after 1 day) I could pick up the car just before the regular opening time, since I had to take a flight.

Geen goede communicatie

We kwamen voor een beurt,we vroegen wanneer moeten we distributieriem vervangen.We kijken als het nodig is doen we het. Bij het afrekenen zei iemand hoef de distributie riem niet te vervangen omdat e al verschillende keer mensen afgekapt zijn.Ik hoop dat hij er niet af klapt.Dat bracht mij wel in ontzettende onzekerheid want we gingen er vanuit dat hij goed is nagekeken met 90.000 op de teller. Het kost toch al duur en vind dit onprofessioneel en onpersoonlijk is gebeurd.Eigenlijk niks gezegd wat wel en niet is gebeurd.

Het duurde even voordat ik aan de balie geholpen werd. De werknemers waren druk, maar voelde me genegeerd. Voor een vijfsterrenervaring verwacht ik ‘gezien’ te worden. Toen ik geholpen werd was dat empatisch en belangstellend. Dat vond ik wel 5-sterren. Ook de snelheid en manier v communiceren over wat er gedaan is met mijn auto is helemaal goed.

Mijn ervaring zijn Goed

Alles is naar wens uitgevoerd

Fijne service

Had n huurauto...daar n behoorlijk klacht over en is keurig opgelost.

Werkplaats en werkplaats receptie TOP

Vriendelijk, behulpzaam bij de werkplaats receptie. Duidelijke communicatie. Bijzonder dat de receptioniste bij de ingang niet uit zichzelf groet ( een goedemorgen of hallo is voldoende) maar in gesprek blijft met een collega. En pas na mijn groet reageert. En bij de 2de bezoek van die dag, ze bezig was om haar lippen te stiften.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven