goed bereikbaar

Snel en goed

Alles prima maar de receptie was niet zo vriendelijk.

Alles prima

Service OK auto netjes afgeleverd

Te triest voor woorden, 0.85 euro voor een halve liter benzine.

Reparatie: lekkage 3e remlicht / spoiler. Hiervoor had ik een vervangende auto gehuurd. Deze auto was niet volgetankt, dus heb ik de km stand genoteerd. Totaal had ik 24 km gereden en 3 liter getankt bij terugbrengen. Volgens de receptionist was dit een halve liter te weinig en moest deze halve liter benzine verrekend worden met de huurprijs van de vervangende auto. Te triest voor woorden om 0.85 euro terwijl ik volgens mij genoeg bijgetankt had.

Auto was op tijd klaar en weer netjes gewassen

Lang wachten.

Ik maakte een afspraak voor wisselen zomerbanden naar winterbanden. Nu begrijp ik dat de mensen van de werkplaats van Nefkens niet zo snel zullen zijn als het team van Max Verstappen, maar anderhalf uur voor het wisselen van banden (die al op velgen zitten) vind ik wel heel erg lang.

Kom voor een kapot lampje en moet nu terug voor het vervangen van de hele behuizing.

Het linker lampje van de kentekenplaat verlichting was defect en nu moet ik terug omdat de rechter kentekenplaat verlichting afgebroken is. Is niet op voorraad en moet dus ook besteld worden. Verder wel netjes te woord gestaan.

Storing opgelost dus tevreden klant

Storing in geluid. Firmwareupdate gedaan en binnen een uur opgelost terwijl ik wachtte onder genot van een lekkere kop koffie.

Altijd tevreden over reparaties.

Altijd fijn als de auto gecheckt wordt op eventuele andere noodzakelijke ingrepen.

Ik zou wachten tijdens het onderhoud. De auto was op tijd aan de beurt maar helaas moest er iets gerepareerd worden en het onderdeel moest besteld worden. Wachten was geen optie meer en dus kreeg ik een vervangende auto mee. ‘S middags kon ik de auto al weer ophalen. Netjes volgens afspraak. Top!!

Goede opvang begeleiden en afwerking

Gb

Op een prettige wijze en snel actie ondernomen.

Met veel begrip toch geholpen, ondanks dat een online afspraak niet was doorgekomen.

weer vlot en netjes geregeld

onderhoudsbeurt uitgevoerd goede communicatie auto is als extra service keurig schoongemaakt

Alles prima geregeld!

Geen enkel minpunt.....

Nog nooit een klacht die niet goed was verholpen

Zeer goed en vriendelijk

Top kwaliteit,klantvriendelijk,en goede service.

Wij zijn heel blij met onze peugeot 208 E. Fijne auto.

Vakmensen met oog voor de klant.

Vriendelijk ontvangen en goede uitleg.

Hier ging veel mis

Eerst een hoge rekening voor remmen die tot het ijzer versleten waren volgens jullie. Terwijl de auto voor een probleem aan de remmen is gecontroleerd dit jaar en vervolgens daarna een apk beurt waarover niets over de remmen is vermeld. Vervolgens wil ik contact betalen omdat ik een maximaal pinbedrag heb ingesteld bij de bank. Dit mocht niet maar dat wist ik niet. Vervolgens biedt ik dan aan om het thuis direct over te maken. Dat mocht ook niet. Wij mogen de auto niet meegeven als er niet betaald wordt kreeg ik nog mee met een andere klant naast me. Ik schaamde me dood om ter plekke de discussie te moeten voeren met iemand die de instructie heeft om regels na te leven en totaal geen klantgerichtheid mag geven.Ik had Nefkens hoog zitten na eerdere ervaringen en ben bereidt voor deze kwaliteit dan ook meer te betalen, ik ben diep teleurgesteld in jullie handelswijze.

prettig

zeer prettig geholpen. er werd besproken, wat er gedaan werd. communicatie was helder.

fijne service

Fijne service!

Digital engagement with customer is excellent.

Smooth execution, no hick ups.

Slecht

De medewerker aan de balie luistert niet wat er verteld wordt niet aan de telefoon ook niet toen ik aan de balie kwam. Hij zegt de auto heeft onderhouds beurt nodig omdat er een moter blokje brand in het frontbpaneel.oke ik zeg dat weten jullie beter als ik Ik wordt na een half uur geroepen alleen de vloeistoffen op peil.gebracht,de rest was goed. En als ik nog klachten had die ik ook al had doorgegeven aan de telefoon moest ik die maar een keer.doormailen. Dus ik vind het prima ik kom niet meer terug na zoon behandeling.

Goed ontvangen en te woord gestaan.

APK was goed geregeld. Een verkoper was niet meer aanwezig. Ik had een afspraak voor de waardebepaling van mijn auto en offerte. Later wel per e-mail een offerte ontvangen.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven