Weinig begripvolle baliemedewerker en geen olie bijgevuld ondanks VIP kaart
Ik had aangegeven dat we recent veel geïnvesteerd hadden in onderhoud, inclusief wanneer. Medewerker gaf aan niks te kunnen vinden in het systeem. Hij leek ook meer geïnteresseerd in uitleggen waarom het juist was dat we niet beter geholpen waren bij vorige onderhoudswerkzaamheden. Bv, voor de zomer de auto langsgebracht wegens niet werkende airco, toen is enkel de vloeistof bijgevuld maar niet gekeken waarom deze leeg was. Daardoor hebben we nu dubbele kosten voor het bijvullen, bovenop het onderzoek en het weer niet beschikbaar hebben van de auto.
We waren de auto zo'n 2 weken kwijt en ruim 2k betaald. Dit kwam erg incapabel en afstandelijk over.
Netto gevoel bij weggaan wat dat we hier niet terug willen komen.
Komt nog bovenop dat olie lekkage was geconstateerd en deze niet is bijgevuld ondanks VIP kaart en aangeven dat we de auto nodig hadden dit weekend.
noch de interactie met de mewerker noch de 'service' hebben we niet eerder zo slecht gehad.