Weer prima geholpen

Klantvriendelijk, meedenkend

Goed geholpen met een platte band

Koud weer, platte band en binnen een uur sleeptouw voor de deur en even later een nieuwe band.

Heel netjes geholpen na een storing motor nadat hij de dag ervoor onderhoud heeft gehad. Kon meteen terecht. Heel anders dan bij nefkens uden. Waar ik direct werd afgeblaft en dat ze me niet konden helpen. Dat ze het te druk hadden en wat ik wel niet dacht dat ze me die dag nog konden helpen. Ik woon in uden. Maar blijf zeker bij nefkens Eindhoven

Prima service, even onduidelijkheid over de voorwaarden

Afspraak gemaakt, in de veronderstelling ( eerder aangegeven) dat dit onderdeel van de aanschaf was. Bij ontvangst bleek dat dit niet het geval was. Hier bleef onduidelijkheid over bestaan, maar deze afspraak was niet gemaakt in Eindhoven. Onderhoud snel en goed, hier geen verassingen.

Weinig begripvolle baliemedewerker en geen olie bijgevuld ondanks VIP kaart

Ik had aangegeven dat we recent veel geïnvesteerd hadden in onderhoud, inclusief wanneer. Medewerker gaf aan niks te kunnen vinden in het systeem. Hij leek ook meer geïnteresseerd in uitleggen waarom het juist was dat we niet beter geholpen waren bij vorige onderhoudswerkzaamheden. Bv, voor de zomer de auto langsgebracht wegens niet werkende airco, toen is enkel de vloeistof bijgevuld maar niet gekeken waarom deze leeg was. Daardoor hebben we nu dubbele kosten voor het bijvullen, bovenop het onderzoek en het weer niet beschikbaar hebben van de auto. We waren de auto zo'n 2 weken kwijt en ruim 2k betaald. Dit kwam erg incapabel en afstandelijk over. Netto gevoel bij weggaan wat dat we hier niet terug willen komen. Komt nog bovenop dat olie lekkage was geconstateerd en deze niet is bijgevuld ondanks VIP kaart en aangeven dat we de auto nodig hadden dit weekend. noch de interactie met de mewerker noch de 'service' hebben we niet eerder zo slecht gehad.

Zeer tevreden .

De uitvoering van de werkzaamheden is in overleg met mij goed uit gevoerd. De service is nog steeds geweldig.

Fijn geholpen!

Ben goed geholpen en vond het telefonische contact met Mark top! Dankjewel weer.

geweldig

geweldig ik ben verhuist 35 kL van Eindhoven maar ik blijf in Eindhoven prettige sfeer aardig goede uitleg

uitstekend

duidelijke en heldere communicatie

perfekt en vriendelijkheid

goede ontvangst. alles kwaliteits medewerkers top.

Lastig om op korte termijn geholpen te worden

Mijn Peugeot gaf motorstoring aan. Telefonisch kon ik de garage niet bereiken, dus online planner geprobeerd. Daar kon ik pas over een maand terecht. Via online chat laten weten dat er haast bij was. Ze zou zorgen dat ik teruggebeld werd. Dag erna telefonisch contact gehad met garage, kon op korte termijn langs komen voor diagnose, maar reparatie kon echt pas over een maand. Na diagnose kon ik plotseling toch op korte termijn voor reparatie terecht. Dus uiteindelijk goed en snel geholpen maar de weg ernaar toe was niet goed.

Lastig om op korte termijn geholpen te worden

Negatief

Heb ik u reeds toegestuurd,weet alleen niet of hij aangekomen is?

Negatief

Heb ik u reeds toegestuurd,weet alleen niet of hij aangekomen is?

Goede service en vriendelijk

Goede service en vriendelijk

Precies zoals je het wilt snelle (re)actie op vragen en auto weer netjes en gewassen afgeleverd!

Goede communicatie en nette afhandeling van beurt en reparatie. Ruim de tijd hiervoor genomen.

Goed en snel geholpen

De koffie was prima, maar ik vind dit soort enquetes overdreven en irritant; een simpele bandenwissel valt toch niet goed te beoordelen?

Service prima, maar motorkap stond nog open

Prima service in de garage. Vriendelijk, leenfiets mee gekregen, en auto was klaar op het afgesproken tijdstip. Spannend was wel dat ik de dag na de beurt over de snelweg reed en de motorkap open bleek te staan. Ik weet niet hoeveel risico ik heb gelopen en ik ben snel naar de vluchtstrook gegaan en heb hem zelf gesloten, maar dat vond ik wel een spannende. Misschien even doorgeven aan de betreffende medewerker?

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven