Echt heel goed !

Goed en snel !

Netjes geholpen en auto keurig weer afgeleverd.

Weinig begripvolle baliemedewerker en geen olie bijgevuld ondanks VIP

Medewerker leek meer geintresseerd in bevestigen van stereotype dat de garage er niet is om de auto te onderhouden, maar om geld te verdienen. Na aangeven dat veel onderhoud vanwege de olie heeft plaatsgevonden sinds afgelopen najaar was zijn stelling dat dit niet terug te vinden was. We waren totaal de auto zo'n 2 weken kwijt en ruim 2k betaald. Dit kwam erg incapabel en afstandelijk over. Netto gevoel bij weggaan was dat we hier niet terug willen komen. Komt nog bovenop dat olie lekkage was geconstateerd en deze niet is bijgevuld ondanks VIP kaart en aangeven dat we de auto nodig hadden dit weekend. noch de interactie met de medewerker noch de 'service' hebben we niet eerder zo slecht gehad.

Weinig begripvolle baliemedewerker en geen olie bijgevuld ondanks VIP

Snel, degelijk en klantvriendelijk.

Kwaliteit / prijs verhouding ruim voldoende.

Niet goed!

Afgesproken voor een beurt en APK-keuring plus updaten gps-systeem. Hebben allen de wintercheque gedaan en de zomerbanden verwisselt. Het overige gaat nu gebeuren half januari! Duurt wel lang! Is dit het gevolg van het centraliseren van de administratie.

top

top

Vriendelijk behulpzaam personeel

Super snel en professioneel

nvt

Probleem opgelost was een software update

Auto starten niet na een tijdje weer. Schijnt nu opgelost te zijn door een software update

Fijn dat de werkplaats erin slaagde mijn auto eerder klaar te hebben

De onderhoudsbeurt en het wisselen van de banden waren in principe een routineklus, maar op het laatste moment had ik de auto toch eerder nodig dan voorzien. De werkplaats heeft daar perfect op ingespeeld en de auto was precies op tijd klaar om mijn afspraak te halen.

Super, zoals altijd

Heel transparant, prijsopgave digitaal per mail ontvangen met prijzen en foto's terwijl auto in de werkplaats staat zodat je precies kunt zien hoe de status van je auto is.

Zeer duidelijke prijsopgave.

Ik ben vriendelijke geholpen heb goede informatie gekregen, antwoord op al mijn vragen en mijn wagen is spic en span in orde gemaakt. Ik ben heel blij met deze service

We zijn heel goed geholpen, ondanks een misverstand.

Snel en goed

Precies vlgs adgspraak