Vriendelijk en correct

Voor de eerste keer mijn onderhoud laten doen. Sinds 1 jaar hebben we een Peugeot. De auto in Den Haag bij een Peugeot dealer gekocht omdat ons model zelden te vinden is op de markt. Met woonplaats Eindhoven hebben we bij Nefkens een Peugeot dealer dicht bij huis. Ervaringen tot nu toe zijn positief

in een woord: goed

Auto is gekocht bij Nefkens en altijd in onderhoud Ik word altijd uiterst correct geholpen en voel nog dat "de klant koning is".

Klantvriendelijk en goede adviezen

Klantvriendelijk en goede adviezen

goed gedaan klasse

Servicegericht

Uitstekend opgelost door Nefkens,ook ondanks het feit dat mijn auto elders is onderhoud is (uitstekend specialist Peugeot / Citroen ) in mijn woonomgeving.

netjes geregeld

helaas was het druk en kon ik niet te woord worden gestaan met het feit dat er 3 banden vervangen zouden worden i.p.v. 4. Met de opmerking die ik heb gemaakt bij het goedkeuringsmailtje is dit wel opgepakt. Verder staat er gratis wassen en stofzuigen, het wassen is gebeurd maar het stofzuigen niet.

Uitstekende service, vriendelijk personeel

De onderhoudsbeurt van mijn auto was prima uitgevoerd. Met goede aandacht /terugkoppeling van de extra aandachtspunten die ik vooraf had verzocht.

Vriendelijke mensen

Prima!

Prima!

Netjes geholpen en gedaan wat tevoren afgesproken en overeengekomen is

gewoon goede service

weer perfect de auto mooi schoon en gewassen terug gekregen !

Vooral goed Maar ophalen auto was rommelig en duurde lang

Goed, duidelijke systeem wat er moet gebeuren. Alleen slechte communicatie had gevraagd me te bellen en dat werd niet gedaan. Pas toen ik bijna al onderweg was om hem weer op te halen Ook mijn leenauto zat nul ruitenwisser vloeistof in wat terug rit naar nefkens niet prettiger op ivm vuile voorruit en laag staande zon

Goede service maar de prijs/performance ratio aan de hoge kant.

Het is toppie

Fijne ervaring

Duidelijke uitleg en erg behulpzaam.

Goed op de hoogte gehouden van de benodigde reparaties.

Bedankt!

Auto weer fijn in onderhoud geweest waarbij de verassing dat hij ook nog eens gewassen was, top!

Ik mis de aandacht voor de klant

Helaas ben ik niet tevreden over het werkplaatsbezoek van uw garage. Ik had een afspraak i.v.m. een bandenwissel. Het begon al met het verzetten van de afspraak. Die had ik online gemaakt en wilde ik verzetten naar een andere datum/tijd. Daarvoor nam ik telefonisch contact op met de werkplaats. Online verzetten was geen optie. Ik kreeg één van uw medewerkers aan de telefoon die niet mee wilde werken omdat ik de afspraak online had gemaakt. Kennelijk was de afspraak nog niet zichtbaar in het systeem, daardoor kon hij het niet verzetten. Hij was erg negatief over de online mogelijkheid om een afspraak te maken. Na veel aandringen maakte hij toch een nieuwe afspraak. Ik vond het geen prettig gesprek. In mijn ogen werd er niet meegedacht met de klant. Vervolgens had ik de afspraak voor de bandenwissel waarop ik had aangegeven dat ik daarop wilde wachten. Ik heb 1 uur en 1 kwartier in de wachtruimte gezeten. In mijn ogen toch wel lang voor een bandenwissel, die notabene was ingepland. De baliemedewerker, die overigens ook niet erg spraakzaam en klantvriendelijk overkwam, liep met mij naar de auto om het beschermingsplastic te verwijderen. Toen ik plaatsnam in de auto bleek dat er van alles was aangepast. Mijn stuur was in hoogte verzet, de stoel naar achteren (dat is logisch omdat ik waarschijnlijk wat kleiner ben) maar niet teruggezet. Ook was de binnenspiegel verzet. Zijn deze handelingen allemaal nodig zijn bij een bandenwissel? Zoals u ziet ben ik totaal niet tevreden over de gang van zaken. Ik verwacht meer aandacht voor de klant. Daar betaal ik immers toch voor?

Goede telefonische bereikbaarheid. Goede service.

Uitstekende service, alles volgens afspraak

Geheel volgens verwachting

Kwaliteit wordt minder

Vervangend vervoer: auto was binnen verre van schoon. Auto om 8 uur gebracht en om 17.15?? Bandenwissel +apk? Bandenspanning na 1 dag al niet juist en zelf moeten oppompen. Dit is al vaker voortgekomen.

De reparaties werden snel en succesvol uitgevoerd

Najaar check en bandenwissel snel en correct uitgevoerd

Aardig ontvangst. Tevens tijdige communicatie wanneer de auto gereed is. Tevens is mijn ervaring een eerlijk advies. Kortom een garage waar je je vrienden en kennissen met een gerust hart naar toe kunt sturen. Hartelijk dank voor de service en tot de volgende keer. Groet Marc van Wijk

Geweldige service

Fijn geholpen, paar kleine dingetjes gemerkt aan de auto. Er wordt goed geluisterd, er moet nog een onderdeel besteld worden en dan komt het allemaal weer goed!

Mijn auto gaf een storing, waarschijnlijk is deze opgelost. Als ik had geweten dat het bijna 2 uur zou duren, had ik nog wat anders tussendoor kunnen doen. Dus dat is een tip…, geef een geschatte reparatietijd door.

Goed maar zeker niet goedkoop!!

Net autobedrijf met vriendelijke medewerkers, ik vind de beurtprijs wel erg hoog € 488,= voor 2 uurtjes werken, aan materiaal is het misschien € 80,= de rest arbeid ?! beetje te gek € 200,= p/uur .

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven