Ik mis de aandacht voor de klant
Helaas ben ik niet tevreden over het werkplaatsbezoek van uw garage. Ik had een afspraak i.v.m. een bandenwissel. Het begon al met het verzetten van de afspraak. Die had ik online gemaakt en wilde ik verzetten naar een andere datum/tijd. Daarvoor nam ik telefonisch contact op met de werkplaats. Online verzetten was geen optie. Ik kreeg één van uw medewerkers aan de telefoon die niet mee wilde werken omdat ik de afspraak online had gemaakt. Kennelijk was de afspraak nog niet zichtbaar in het systeem, daardoor kon hij het niet verzetten. Hij was erg negatief over de online mogelijkheid om een afspraak te maken. Na veel aandringen maakte hij toch een nieuwe afspraak. Ik vond het geen prettig gesprek. In mijn ogen werd er niet meegedacht met de klant.
Vervolgens had ik de afspraak voor de bandenwissel waarop ik had aangegeven dat ik daarop wilde wachten. Ik heb 1 uur en 1 kwartier in de wachtruimte gezeten. In mijn ogen toch wel lang voor een bandenwissel, die notabene was ingepland.
De baliemedewerker, die overigens ook niet erg spraakzaam en klantvriendelijk overkwam, liep met mij naar de auto om het beschermingsplastic te verwijderen. Toen ik plaatsnam in de auto bleek dat er van alles was aangepast. Mijn stuur was in hoogte verzet, de stoel naar achteren (dat is logisch omdat ik waarschijnlijk wat kleiner ben) maar niet teruggezet. Ook was de binnenspiegel verzet. Zijn deze handelingen allemaal nodig zijn bij een bandenwissel?
Zoals u ziet ben ik totaal niet tevreden over de gang van zaken. Ik verwacht meer aandacht voor de klant. Daar betaal ik immers toch voor?