Plezierig en vakkundig

Volgens afspraak alles gedaan, prima communicatie en voortreffelijke ondersteuning gezien een naar verwachting tijdelijke gehandicapte situatie met heel moeizaam lopen.

Van A tot Z, heb ik mij een gewaardeerd klant gevoelt.

Duidelijke communicatie, proces verloopt als uitgelegd. Auto 'spik en span' weer terug gekregen uit onderhoud.

zoals altijd uitstekend

zoals ik gewend ben uitstekend

Heel goed gedaan.

Mijn ervaring was als altijd, prima. Nu deze keer, kon ik niet zelf rijden, omdat ik ziek was. En toen hebben ze de auto op gehaald, en weer terug gebracht. Dat noem ik dus echte services!! Dank daarvoor.

Geweldige service

Perfecte service, goede positieve inzet. Vergissingen kunnen overal gemaakt worden, het gaat er om hoe het wordt opgelost. De oplossing was zeer klantvriendelijk en kon niet beter. Wij zijn super tevreden.

Tot aan de laatste puntjes geholpen

Prima!

Alles weer snel en volgens afspraak geregeld.

Wordt niet serieus genomen.

Na een grote beurt van mijn expert, had een van u monteurs een dieselklep afgebroken. Niet op voorraad. NU KOMT HET, navigatie update gedaan . Na het ophalen expert deed mijn navigatie niet wat hij moest doen ook de flitsmeister was verdwenen in mijn navigatie. Ik terug samen in de auto gezeten met 'n monteur resetten hij was in orde zij men. Niet dus ik terug op 17-11-2022. Men zij de auto moet blijven voor een software update en nog meer, dit moest ik gaan betalen en ook de huurauto. Dit slaat alles, is het niet zo als ze een update doen dat ze het ook controleren niet dus, waar is blijft de ontzorging van uw klanten. En ik had nog 3 jaar garantie, vertelden ze mij. Nu kan ik 23-11-2022 terug om hem na te laten kijken, met een partner als huurauto ik hoop dat u hier iets mee doet. Graag hoor ik van u Mvg Gerard Bertens Clocks Coffee Directeur

Wordt niet serieus genomen.

Correct en afspraken worden na gekomen

Voor de service beurt van mijn auto kreeg ik van te voren een prijsopgave. Ook het overzicht na controle van de auto is de opgave van de te verrichten werkzaamheden met eventuele additionele werkzaamheden zeer verhelderend. Bij de afrekening van de servicebeurt waren er geen verrassingen achteraf. Bij het inplannen van de servicebeurt werk ik erop gewezen dat ik eventueel ook een auto gratis kon lenen ipv een fiets, want dit was gratis voor VIP kaart houders. Dit vond ik een mooi stukje service.

Werkplaats goed, niet receptiemedewerker

Met dezelfde medewerker als vorig jaar heb ik weer de ervaring van een niet inlevende en niet klantvriendelijke medewerker aan de receptie.

Keurig volgens afspraak gegaan!

De afspraak verliep keurig netjes zoals afgesproken. Ik kreeg al vrij snel een opgave van eventuele extra werkzaamheden, na goedkeuring is het allemaal netjes verlopen. En ook de prijs was volgens de opgave vooraf, da's ook fijn.

zeer goed

alles volgens afspraak verlopen

Overall very good service

Scheduled the APK and maintenance via Nefkens website and indicated that I needed a bicycle for the day. Everything went smooth and very efficient. After a couple of hours I received a call and an email with the mandatory and optional maintenance. Definitely recommend Nefkens.

Helaas konden ze een geluidje tijdens het starten niet horen terwijl ik als slechthorende het wel hoor.

Mijn auto rijdt weer alsof hij nieuw is.

Mijn auto rijdt weer alsof hij nieuw is.

Maken alle verwachtingen waar en overtreffen die

Nefkens Eindhoven heeft altijd een flexibele opstelling en denkt met de klant mee, zowel met de lease als privéwagen. Communiceren tijdig en waarderen jou als klant.

De auto is weer in prima conditie

Alles uitgevoerd volgens afspraken en advies van de receptie medewerker. Wij zijn zeer tevreden

Garage Nefkens is OKE

Garage Nefkens doet zijn werkzaamheden goed.

Zeer klantvriendelijk en correct. Aan alle wensen voldaan.

Chagerijnige balie medewerkers

Je hebt met de klant niets te maken met het team, maar alleen de man achter de werkplaatsbalie. En dit was volgens mij een oude monteur, die klantcontact als een last ziet.

Goede service!

Eerste keer dat ik mijn lease auto hier brengt voor service. Heel tevreden! Vriendelijke medewerkers.

Positief

Vlotte behandeling

Goede service zeer beleefd

Voelt je er zeer welkom, wordt netjes te woord gestaan. Ervaar het als zeer prettig dat er ook plek is om te werken tijdens het wachten

heel fijn geholpen

Zowel aan de balie als aan de telefoon goed geholpen. De auto zag er keurig uit en hij was zelfs eerder klaar als verwacht.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven