Prima service en vriendelijke medewerkers.

n.v.t.

Zeer goed en erg vakkundig

Super goed ontvangen en vakkundig personeel. Dank voor deze prettige ervaring.

zeer klantvriendelijk

en de auto netjes terug gekregen met en de android car play werkt weer. top!

top

super snel en goed

Auto weer prima in orde

Goede service wachttijd echter beduidend meer als vooraf voorspeld

Goeie service

Alles verliep naar wens

Het oplossen vanmijn probleem inzake vervanging autoband is goed verlopen en snel opgelost.

Eén woord: TOP

Goed overleg, duidelijke afspraken en prima service.

Snel en goed geholpen

Een onverwachte storing leidde al snel tot diagnose kapotte distributieriem. Onderdelen moesten besteld worden, enrich was alles de volgende dag klaar. Met de excuses en kosten voor Peugeot

Netjes en goed behandeld

Voor dat je komt krijg je een mail met de afspraak en hoelaat en waar. Daarna krijg je bericht dat de auto klaar is en opgehaald kan worden. Je hebt er dus zelf geen omkijken na of dat je erachteraan moet bellen.

top geholpen

alles top gegaan

Prima service.

Erg netjes en correct afgehandeld!

Prima service en goede leenfiets!

Zie boven

Na de beurt,leek mijn auto nieuw en liep weer als een zonnetje.

Na de beurt leek mijn auto nieuw(5 jaar oud) en liep weer als een zonnetje..

Goede service!

Kreeg direct duidelijke uitleg van receptionist. Reparatie kon snel worden uitgevoerd.

De ontvangst was erg goed. Snel en vriendelijk geholpen. Ik werd naar mijn werk gebracht en weer op het afgesproken tijdstip opgehaald. Bij Nefkens snappen ze nog wat klanten zijn! Dik compliment

Wederom super service

Keurig geholpen. Problemen snel gesignaleerd en snel gerepareerd. Team om trots op te zijn

Prima en snel geholpen

Zoals altijd een goede service tegen een betaalbare prijs

Netjes geholpen , zoals het hoort

Netjes geholpen , ik heb gewacht in de koffiecorner. De tijd die we hadden afgesproken werd gerespecteerd. Kopje koffie er bij , prima Keurig geregeld

Top service.

Netjes een bericht gekregen wanneer de auto klaar was. Een perfecte vervangende auto meegekregen, en mijn auto was schoongemaakt toen ik hem kwam halen. Wat een service!

Zoals het hoort

Conform de afspraak, snel en vriendelijk. De prijzen net zoals bij de andere “niet merk” garage.

Prima service.

Vriendelijk personeel die een prima service verlenen

Gewoon zoals het moet.....

Binnen aangegeven tijd klaar.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven