Vakkundig, netjes, met overleg..

Perfect op afgesproken tijdstip geholpen.

Binnen 3 kwartier was mijn auto APK gekeurd zonder mankementen. Goede service, vriendelijke behulpzame medewerkers bij Nefkens.

prima service

Onvoldoende, niet alle aangegeven punten zijn opgelost (de meerderheid)

Onvoldoende, ik heb duidelijk aangegeven welke problemen er zijn, maar de meerderheid is niet opgelost. Er wordt zelfs ontkent dat er bepaalde problemen zijn, die gewoon door de ECU van de auto worden aangegeven. Ik hoop dat ik nog word gebeld en dat ze het alsnog willen oplossen. Dan heb ik het met name over de airco (ECU geeft aan dat de compressor kapot is) en de storing die opkomt als je over de 6000 toeren gaat en de auto in noodloop gaat. Maar ook dat het automatisch uitparkeren niet werkt

Zeer slechte service en dan te bedenken dat ik al ongeveer 20 jr klant ben

Dat ik voor het uitlezen van een elektronische melding €90 moet betalen vind ik eigenlijk al de limit, maar dat er dan vrolijk gezegd wordt dat er bij bestelling van het onderdeel hetgeen vervangen moet worden al betaald moet worden vooraf bij bestelling tart alle klantervaringen. Feitelijk wordt de klant gevraagd om een voorfinanciering te doen. Het moet niet gekker worden.

Correcte en snelle behandeling. Zeer tevreden.

Vervangende auto wordt altijd geregeld. Vriendelijk personeel.

Snelle service, werkaamheden conform verwachting uitgevoerd

Eerste autobeurt: duidelijke uitleg bij werkplaatsreceptie, geen lange wachttijden, wel nauwelijks privacy aan de balie. Werkzaamheden ruim binnen de verwachtte eindtijd uitgevoerd.

Top, goede en snelle service

Werd direct geholpen ivm pech .. snelle service en vriendelijk personeel!

De auto is prima in orde, echter niet geïnformeerd over terugroepactie

Pas toen ik de auto ophaalde werd ik geïnformeerd over de terugroepactie. Er werd toen niet verteld dat er voor deze actie nog spullen zijn besteld, waardoor ik nog een keer terug moet komen.

snel en vakkundig geholpen

had een storing aan mijn auto en kon 's morgens direct terecht, waarbij deze storing snel en correct werd verholpen

Zoals ik t schrijf

Ontvangst en afhandeling prettig

Een verbeterpuntje: vermeld bij telefonisch contact voor maken afspraak expliciet dat auto een hele dag bij Nefkens is. Tenzij de klant een andere afspraak maakt.

Duidelijk overzicht van werkzaamheden

Er wordt op een fijne duidelijke manier gecommuniceerd over de werkzaamheden die gedaan moeten worden. Goed contact tussen mij en monteur.

Tevreden

Alles was naar tevredenheid uitgevoerd op 1 punt na Ik heb altijd een zomer of winterband als reserve wiel in de auto liggen Na Banden wissel had men alle banden opgeruimd en geen reserve wiel in de auto gelaten Probleem werd wel meteen opgelost

Zeer vriendelijke mensen die daar werken.

Wederom prima geregeld

De servicebeurt is prima behandeld

Goede service, mogelijkheid tot on-line werken tijdens wachten :-)

Storingsmelding niet verholpen

Onderhoudsbeurt + verzoek motorstoring verhelpen. 1000 euro verder echter storingsmelding blijft aanwezig. Daarbij was site ook onduidelijk mbt beschikbare datums voor onderhoud te plannen. Op site planning staat datum op beschikbaar echter blijkt deze na online aanvraag niet beschikbaar te zijn.

Geen bijzonderheden

Zoals het hoort

Prima ontvangst, mooie showroom. Auto afgeleverd voor onderhoud en bandenwissel, en met een leenfiets mijn reis vervolgd. Na SMS bericht van de werkplaats weer op kunnen halen en toelichting gehad van de uitgevoerde werkzaamheden.

Alles prima

Heel professioneel service

Prima werk

Keurig op tijd weer klaar.

Vriendelijk en concreet

Je weet vooraf waar je aan toe bent qua kosten. Duidelijke uitleg wat er wel/niet is gedaan tijdens beurt.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven