Zeer vriendelijke en behulpzame werkplaats receptie.

Zeer vriendelijke en behulpzame werkplaats receptie. Onderhoudsbeurt binnen anderhalf uur uitgevoerd. Interieur goed afgedekt tijdens werkzaamheden. Al met al Zeer tevreden.

Alles goed geregeld.

Gemakkelijk een afspraak maken online, telefonisch de afspraak verzetten geen probleem.

APK naar tevredenheid uitgevoerd

Geweldig!!!

Zeer goede en nette ontvangst !! Alles duidelijk uitgelegd Hele mooie en fijne vervangende auto meegekregen Auto rijd weer heerlijk !!!

te lang

na afspraak toch uur moeten wachten voor een lamp te wisselen; na uur ook nog moeten vragen of hij al klaar is

Goed maar te ver weg.

Je wordt prima geholpen maar de vestiging is te ver weg. Jammer dat Nefkens niet dicht bij de klant wil zitten. Open vestiging Best weer. Het gebouw staat er nog!

Professioneel, vriendelijk en eerlijk

Vriendelijke ontvangst en terugkoppeling/reactie tijdens telefoongesprek. Eerlijk en professioneel advies.

Service goed, communicatie kan beter

Service goed, communicatie kan beter

Goede service en snel klaar

Had wel moeite met het programma over de te bevestigen opdrachten .beetje ingewikkeld met boodschappen karretje ed

Kan beter.

Ik vind dat ik best lang moet wachten als ik m’n auto ophaal, er zitten meerdere collega’s niks te doen en zou het dan een optie zijn om die rond 17.00 uur als iedereen z’n auto op komt halen in te zetten bij de service balie, lijkt me niet zo moeilijk om die wat bij te leren. Ook had ik met de afspraak maken verteld waar ze even naar moesten kijken maar dat is iig niet gedaan, onder bij de pedalen hangt wat los en als ik rem of gas geef komt dat naar beneden, gevaarlijk dus. Verder zijn de beurt en andere werkzaamheden goed uitgevoerd.

Topservice

Mijn auto staat er weer strak bij na de servicebeurt!

Netjes en goed geholpen.

Goede service, meteen geholpen.

snelle service

lekke band snel en vakkundig gerepareerd.

kan goedkoper

mijn autosleutels moesten opnieuw de code ingelezen worden. Kosten = 75 euro. Bij een andere (ook betrouwbare) garage kost dit 50 euro

Goede service en snelle afhandeling!

Een goede service en snelle afhandeling ervaren bij Nefkens Eindhoven!

Er wordt niet gedaan wat er nog is

Ik heb voor de tweede keer, vorige beurt 2021 en nu gevraagd om het bonken onder de motorkap (vermoedelijk vering) na te kijken en de Eco start stop werkt nauwelijks. Volgens balie medewerker moest ik na lange discussie maar in het instructie boekje kijken wat ik allemaal anders moet doen vwb start/stop. Daarnaast moet ik een vervolg afspraak maken om hier nogmaals naar te laten kijken. Ben dan weer een hele dag mijn auto kwijt en tevens krijg ik het gevoel manuren te moeten betalen. Deze klachten zijn in 2021 in oktober al gemeld. Mijn inziens is dit garantie. Tevens vind ik € 615,00 voor een beurt buiten proporties vr. Gr. CarolienDriessen

matig

Lang wachten in de rij (25 min), voordat je aan de beurt bent; dat alleen om de auto 's ochtends in te leveren voor servicebeurt. Gevraagd om koppelingspedaal te smeren (piept bij warm weer); niet gebeurd want ze konden het piepen nu niet vaststellen. Software-update Navigatie weer niet uitgevoerd. Daar zit nog de orignele versie van aanschaf auto (3 jaar geleden) in. Er werd vertelt dat er nog geen nieuwere versie beschikbaar is. Die verschijnt volgens hun slechts een keer per 1,5 jaar en is te duur voor Peugeot om aan te schaffen. (Vreemde en niet kloppende reden lijkt me). Factuur zou ca 285 incl btw zijn, bleek later zonder btw te zijn. Op factuur foto's van uirgvoerde arbeid; zoals controle verlichting en bij vullen ruitewisservloeistof. Zaken die ook op de rekening staan, zoals motorolie, oliefilter en brandstofreiningsmiddel, staan echter niet op fotos. En juist die kun je niet zelf controleren. Welk vertrouwen wil Nefkens nu uitstralen met deze facutuur?? En Tomtomtraficdienst geupdate. Kon niet via Nefkens, maar moet via app. Dat werkt nu slecht (helft van de tijd geen signaal), en dan krijg ik te horen dat dit systeem afgebouwd wordt, een slechtere dekking gaat krijgen. En dat Nefkens hier niets mee te maken heeft; Dat is Peugeot. Hele vreemde informatie van de baliemedewerker, die blijkbaar niet veel zin had in zijn werk. Als hij de sleutels overhandigt, vraagt hij nog wel of ik hem met een 10 wil beoordelen, want Nefkens neemt geen genoegen met een 9....?? Tot slot krijg ik een kaartje waarop staat wanneer de volgend beurt moet worden uitgevoerd; 10-10-2023. Niet handig, want de auto moet voor 26-9-2023 APK gekeurd worden..........dat vermelden ze niet!! Ik geloof dat maar niet meer naar deze garage moet gaan.

geweldig

goede service vriendelijkheid en dat onder het genot van een lekker bakkie koffie

Iedereen aan te bevelen

kapotte koppeling, ik was blij dat ik de auto meteen kon brengen!

was gelukkig voor het weekend klaar.

Prima geregeld

Prima service en dienstverlening. Auto was gereed vóór het afgesproken tijdstip.

Zie bovenstaande. 1 punt ter verbetering: de periode tussen afspraak plannen en de daadwerkelijke afspraak was zeer lang. Eerder was niet mogelijk. Dit is een verbeterpunt voor de toekomst. (vanzelfsprekend zal ik nieuwe afspraken zelf nog eerder proberen in te plannen)

Zeer klantvriendelijk en vakkundig personeel

Jullie medewerker (die ook in Veldhoven woont) kwam mijn auto ophalen en terugbrengen, zodat ik zelf de deur niet uit hoefde te gaan. Dat is toch wel het summum van gemak.

Foutjes wordengemaakt maar altijd keurig en vriendelijk opgelost !

Snelle service

Mijn raammechanisme was kapot waardoor het raam net voor een regenbui niet meer dicht ging. Ik ben direct naar nefkens gereden en zijn direct begonnen aan de klus. Intussen kreeg ik vervangend vervoer. Ze zeiden dat de kosten best hoog komden zijn omdat een raammechanisme duur is bij bij het afhalen van de auto was ik blij verrast,ze hadden het onderdeel kunnen repareren waardoor de kosten beperkt bleven en ik voor een paar tientjes geholpen was.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven