matig
Lang wachten in de rij (25 min), voordat je aan de beurt bent; dat alleen om de auto 's ochtends in te leveren voor servicebeurt.
Gevraagd om koppelingspedaal te smeren (piept bij warm weer); niet gebeurd want ze konden het piepen nu niet vaststellen.
Software-update Navigatie weer niet uitgevoerd. Daar zit nog de orignele versie van aanschaf auto (3 jaar geleden) in. Er werd vertelt dat er nog geen nieuwere versie beschikbaar is. Die verschijnt volgens hun slechts een keer per 1,5 jaar en is te duur voor Peugeot om aan te schaffen. (Vreemde en niet kloppende reden lijkt me).
Factuur zou ca 285 incl btw zijn, bleek later zonder btw te zijn. Op factuur foto's van uirgvoerde arbeid; zoals controle verlichting en bij vullen ruitewisservloeistof. Zaken die ook op de rekening staan, zoals motorolie, oliefilter en brandstofreiningsmiddel, staan echter niet op fotos. En juist die kun je niet zelf controleren. Welk vertrouwen wil Nefkens nu uitstralen met deze facutuur??
En Tomtomtraficdienst geupdate. Kon niet via Nefkens, maar moet via app. Dat werkt nu slecht (helft van de tijd geen signaal), en dan krijg ik te horen dat dit systeem afgebouwd wordt, een slechtere dekking gaat krijgen. En dat Nefkens hier niets mee te maken heeft; Dat is Peugeot. Hele vreemde informatie van de baliemedewerker, die blijkbaar niet veel zin had in zijn werk. Als hij de sleutels overhandigt, vraagt hij nog wel of ik hem met een 10 wil beoordelen, want Nefkens neemt geen genoegen met een 9....?? Tot slot krijg ik een kaartje waarop staat wanneer de volgend beurt moet worden uitgevoerd; 10-10-2023. Niet handig, want de auto moet voor 26-9-2023 APK gekeurd worden..........dat vermelden ze niet!!
Ik geloof dat maar niet meer naar deze garage moet gaan.