Alles was goed

Alles was goed

Onjuiste informatie in het diagnose rapport

Ivm met apk krijg ik een diagnose rapport . Met daarin dat remblokken en schijven in 5000 km vervangen moeten worden met daarbij een prijs. De kosten hiervoor (ongeveer) €293,- Dit blijkt achteraf alleen voor blokken. Erg misleidend!

Hartstikke goed

Meestal zeer tevreden. Groetjes Albert

Vriendelijk personeel, maar meedenken met de klant kan beter

Personeel is vriendelijk en mijn auto is netjes klaar gemaakt. Mijn auto ging naar de garage voor jaarlijks onderhoud. Een probleem wat ik had aangegeven wordt veroorzaakt door de accu die was verslechterd (in 2 jaar). Het probleem is nu tijdelijk verholpen, maar een definitieve oplossing was niet mogelijk omdat ik waarschijnlijk veel korte ritten reed. Dit is echter helemaal niet zo. Als dit was nagevraagd had ik dat kunnen melden en zou dat misschien betekenen dat er meer aan de hand is met de accu. Nu is het volgens de medewerker afwachten wanneer de accu weer slechter gaat presteren met als gevolg dat ik weer veel tijd kwijt ben om mijn auto naar de garage te brengen en ophalen

goede service, hoge rekening

zeer goede service beetje lange wachttijd bij de balie daarna wel gepeperde rekening

erg tevreden

Ontvangst was vriendelijk. Verdere afwerking uitstekend.

Zeer snel en vriendelijk geholpen

's morgen om 8 uur gebeld voor een storing. Ik kon direct komen waarbij is zeer snel en vriendelijk ben geholpen

urgente motorstoring, goede uitleg verdere reparatie

Bezoek na motor storing signaal, kon pas na 1 maand terecht wat vrij lang is als je gebeld wordt door Peugeot dat je toch echt snel naar garage moet. Kosten van 90euro voor enkel uitlezen en analyse vind ik aan prijzige kant. Coulance regeling Peugeot voor vervangen distributie riem en vervuild filter is prima regeling. Uitleg en afhandeling bij balie was vriendelijk en duidelijk.

Topservice

Met de haal-en-breng-service van Peugeot Nefkens Eindhoven zijn wij compleet ontzorgd. APK, onderhoud en navi-update is uitstekend verricht. De auto is ook nog gewassen op de koop toe.

Prima en super service dat auto gewassen en uitgezogen wordt!

Moest alleen lang wachten op mijn afspraak. Anders was het een 10 geweest!

Prima service!

Prima service!

Snelle en goede service

Helemaal nergens geen klachten over. Alleen heeft mijn auto nu kapsones. Hij heeft een nacht bij jullie binnen gestaan en is daardoor zo verwend, dat hij nu elke nacht binnen wil staan ;-).

mixed feelings.

onverwacht ernstig en gevaarlijk defect aan mijn goed onderhouden 4 jaar oude Peugeot 3008: olie lekkend druklager koppelings- en rempedaal. Snelle service door hulpdienst en garage met diagnose en vlotte maar erg kostbare reparatie. Helaas bleek bij aflevering het stuur niet meer uitgelijnd te zijn en werkte het start/stop-systeem en ook snelheidsbegrenzer en cruise-control niet meer. Dit laatste kon verholpen worden door het systeem te resetten leerde ik op een gebruikersforum. Hier ben ik inmiddels bekend mee omdat de DAB-radio ook vaak plots uitvalt en dan gereset en herstart moet worden (10 sec telefoontoets ingedrukt houden).

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Wat een plezier om bij jullie om hulp te vragen voor mijn airco probleem.Al maanden werd ik door een peugeot dealer in Maastricht aan het lijntje gehouden. Ten einde raad ben ik bij jullie terecht gekomen en Marc van de receptie heeft mij binnen een week geholpen. Mede door jullie reparatie aan de airco heb ik een fijne vakantie gehad in zuid Frankrijk. Bedankt. Gr.John Braken

Duidelijk en servicegericht

Prima garage. Schade goed hersteld. Was nog niet compleet maar er wordt direct actie ondernomen om het op te lossen en houden de klant goed op de hoogte. Vriendelijk personeel.

Prima.

Op tijd en de auto weer keurig gewassen

Perfecte service!

Alles opgepakt volgens afspraak, netjes te woord gestaan. Nauwelijks verbetermogelijkheden :-)

perfect geregeld

Alles volgens afspraak goed geregeld

Snelle en goede service!

Koelingprobleem. Auto kon direct worden gebracht en worden uitgelezen. Heldere communicatie over oorzaak, oplossing, en inschatting van kosten. Door een kleine meevaller was de reparatie ook nog eerder dan verwacht uit te voeren.

Prima geholpen

Prima geholpen

Alles liep op rolletjes!

Keurig geholpen, fijne communicatie per telefoon, SMS en email, alles volgens plan verlopen. Ik heb mijn VIP verlengd, fijn om een betrouwbare garage te hebben!

Goed. Een 10

Ik ben weer heel goed geholpen

Uitstekend geholpen

Ik ben zeer goed voorgelicht over de conditie van de auto. Na afloop eindgesprek gehad wat er allemaal was gerepareerd en waarom.

De drukte speelt hun parte

Het is erg druk waardoor de telefoon in de werkplaats niet altijd te bereiken is of afspraken niet altijd haalbaar zijn. Auto weggebracht voor service beurt en gevraagd of deze voor 16:00 klaar kon zijn omdat ik dan de auto weer nodig had. Dit was wel mogelijk gaf de werkplaats aan. Uiteindelijk om 16:00 geen bericht ontvangen dus zelf naar de garage gaan waar ik te horen kreeg dat mijn auto uitgekozen was voor een steekproef. Balen natuurlijk en daar kon de garage ook niks aan doen. Echter door drukte vermoed ik, was mijn auto niet eerder dan 16:00 afgemeld. Wetende dat er een steekproef kan komen wat dan minimaal 1,5u duurt was daar dus een foutieve inschatting gemaakt. Uiteindelijk kreeg ik netjes een huurauto mee zodat ik toch naar huis kon. Dat is verder dus prima opgelost. Het was alleen niet nodig geweest als ze of de auto eerder hadden afgemeld (uiterlijk om 14:00) of in de ochtend al hadden aangegeven dat het druk was en 16:00 niet haalbaar zou zijn, dan had ik namelijk een nieuwe afspraak gemaakt waarbij mee ik niet op de tijd hoefde te letten.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven