Prima helemaal goed

Super geholpen Al bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan Hèt onderhoud helemaal goed uitgevoerd en op tijd weer kunne. Ophalen

goede service, al vanaf de telefoniste

Helemaal goed

Alles gegaan zoal je het wil

Voor het zelfde probleem ben ik nu 3x teruggeweest

Het probleem werd niet opgelost. Maar de service was TOP. Toch raar dat ik de auto met het probleem van bougies en bobines 3x moet terug brengen Mark heeft mij super geholpen. Nu moet ik weer vertrouwen krijgen in mijn fijne auto!! Dus eigenlijk klopt het cijfer niet. Het moet 1 /5 zijn

Correct geholpen

Beurt goed uitgevoerd en problemen aan navigatie opgelost, Bijtijds bericht dat auto klaar was met info over de kosten

Gewoon proffesioneel en goed, zoals het hoort.

Correct en vriendelijk. Duidelijk en to the point. Afspraak is afspraak! Helemaal top.

Auto rijdt weer op rolletjes

Goede analyse, duidelijke afspraken, rekening volgens budget - en goede service, zoals waarschuwing voor deadlines (bvb. APK).

Wederom perfect geholpen

Defect binnen 1 dag opgelost en ook mijn auto weer netjes gestofzuigd teruggekregen. Super service!

Goede service en klantvriendelijk

Goede service en klantvriendelijk

prima service

reparatie overzicht was wel verzonden via SMS maar formulier niet in mijn mail. na telefonisch overleg is dit opnieuw verzoden zodat ik het kon accorderen voor de besproken werkzaamheden. Het was vrij lastig om met Nefkens in kontakt te komen. heb lang in de wachtstand gestaan. later nog een keer opgebeld, toen ging het wel snel. ik beschouw dit als een incident, maar het was niet perfect. vandaar dit keer 4 sterren.

Goede service, aardige personeel

Alles wordt goed besproken om een afspraak te maken bij de werkplaats. Goede communicatie

Prima geholpen

Onderhoud goed uitgevoerd en een fantastische leenauto meegekregen.

Goede service, klantvriendelijk en professioneel

Afspraken worden goed nagekomen, klantvriendelijk personeel en professionele afhandeling

Direct en zakelijk

Alles duidelijk uitgelegd en uitgevoerd

Perfecte service

Ik ben zeer goed geholpen en ook de prijzen waren netjes

Fijne ervaring, maar puntje mist op de i

Ik heb prettig kunnen werken terwijl mijn auto werd nagekeken. Fijn dat de auto gewassen is. Helaas was het onderhoudsinterval niet aangepast en nu rijd ik rond met irritante meldingen.

Zoals altijd top

Van het brengen van de auto tot het ophalen optimale service en vriendelijkheid

Goodgood

Ja gewoon goed alleen ik wel iets verloren maar was eigen schuld Snel klaar, om 1530 al. 0800 gebracht

Onderhoud netjes volgens verwachting uitgevoerd .

Goed geregeld ,netjes geholpen

Top geregeld

Correct en vriendelijk behandeld, en zo te zien vakwerk!

De telefonische afspraak maken en de bevestiging hiervan per e-mail verliep vriendelijk en correct. Als ik dichterbij woonde zouden jullie mijn garage zijn.

Goed geholpen, geweldige service

Snel geholpen bij afleveren van de auto en de onderhoudsbeurt was begin van de middag al klaar. Fijne leenfiets en vriendelijk personeel. Auto was ook gewassen, erg fijn!

Beste service van de afgelopen 10 Jaar

Goede service, vriendelijke medewerkers.

correcte afhandeling van service beurt, prima communicatie, heel tevreden.

Prima geholpen na pech op de weg

Behulpzaam en vriendelijk personeel

Geldropseweg 191