Niks op aan te merken

Gewoon goed..en blijkbaar geef je dan een 10. Dus op de mensen in de werkplaats niets op aan te merken. En dat je goed werk wilt leveren begrijp ik ook. Ik vind zo'n klantevredenheidsvraag wel echt irritant. En ook niet echt objectief want als ik chagrijnig zou zijn en een 9 zou geven zou je mogelijk verhaal gaan halen bij je werknemers. Ik vind dat niet terecht en ik weet wel dat het zo gaat..

Goede service, en goede communicatie over de evt. nodige werkzaamheden.

altijd goed geregeld bij Nefkens

alles weer keurig gerepareerd

Prima ontvangst. Beurt prima afgewerkt. Auto netjes en schoon weer terug gekregen.

goede eerste kennismaking!

helder. duidelijk. Fijn zitten om te wachten. gewoon prima.

Helemaal tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Helemaal tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden, en de service .

slecht

- online afspraak gemaakt voor 22 juli, daarna is contact met mij opgenomen dat ik pas in september terecht kon. - medewerker werkplaatsreceptie onvriendelijk - bij groot onderhoud beurt is door de monteur mijn achterruitenwisser afgebroken en was niet op voorraad dus moet nog een extra keer terug

Ik vond de service goed .en het is allemaal netjes gedaan

tegenvallend

U vermeldt dat een basisbeurt € 249,- kost. Aan de balie werd ik ontvangen met de mededeling dat ik ruim € 500,- moest betalen.

Klantvriendelijk en correct geholpen.

prima en snel geholpen

ik kwam onaangekondigd bij de garage binnenlopen omdat mijn boordcomputer aangaf de het oliepeil te laag was. Binnen een half uur was de auto nagekeken, olie bijgevuld en ook de andere vloeistoffen gecontroleerd en kon ik weer op weg. Vriendelijk en lekker snel. prima !!!

Ik heb goede service en snelle afhandeling ervaren bij nefkens.

zoals altijd : perfect !

Ongeveer zo'n 30 jaar klant bij Nefkens in Eindhoven. Zou ik niet tevreden zijn dan was ik allang overgestapt naar een andere garage of merk.

vriendelijk

goede service

Goede service, vriendelijk personeel. Huurauto was vies en niet afgetankt.

Huurauto was binnenin vies.

Perfecte service, vriendelijke medewerkers, flexibel en direct geholpen

perfect

Goed en snel geholpen. Alles naar wens.

Tosca kolen

Uitstekend! Goede communicatie, goede vastlegging per mail, vriendelijk en persoonlijk ontvangst! Er wordt netjes met je auto omgegaan met (extra voeten matje en hoofdsteun beschermer) Top allemaal!

Goede service en contact over aangetroffen gebreken.

Tijdens de check werden er diverse (kleine) mankementen. Er werd contact opgenomen, verteld wat er mis was en voorgesteld hoe en wanneer dit verholpen kon worden.

Topservice

Goed ontvangen, alles volgens afspraak en netjes te woord gestaan en duidelijke informatie

Zeer goed.

Prettig contact.

Afgezien van een klein misverstand alles correctverlopen.

Kwaliteit en zeer goede service

Kwaliteit en zeer goede service, duidelijk aangegeven wat er speelde aan mijn auto

Prima geholpen

Mis alleen de feedback wat is er gedaan aan de auto. Tevens had ik nog een vraag gesteld over Apple Carplay, draadloos functioneren? Hierop heb ik geen terugkoppeling gekregen. Probleem met het opspringen van zenders is niet verholpen.

Goede en snelle service

Goede communicatie over de uit te voeren reparaties.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven