Perfecte service

Alles prima verlopen, keurige prijs.

Prima bedrijf

De gehele procedure, precies zo als ik het wens. Klant vriendelijk en goede service.

De auto is netjes en schoon opgeleverd.

goede vriendelijke service

goede vriendelijke service en behulpzaam

Prima!

Helder en duidelijk geïnformeerd over zaken die gedaan moesten worden. Jammer dat het embleem niet bevestigd kon worden op de achterklep.

geweldig

Goede service, vriendelijk en meedenkend medewerkers .Gewoon zo doorgaan. Geweldig : ) Groetjes

Goede, vriendelijke en snelle service.

Goede, vriendelijke en snelle service.

Deskundig geholpen

Vriendelijk personeel

Poor service

Asked for a quote for next scheduled maintenance and staff agreed to call back to indicate the cost but never did.

• Would you recommend us? No

Prettige en snelle hulp

Service bij de onderhoudsbeurt was prima. Netjes en snel te woord gestaan met een duideijke indicatie van de benodigde werkzaamheden

te duur voorstel voor reparatie en verwarrende diagnose

Na diagnose en kostenopgaaf nog allelei andere reparaties voorgesteld. Mn arbeidskosten erg hoog.Dit doet mij besluiten ergens anders en reparatie te laten uitvoeren

Flexibel

Goedven snelle service

Goede service en klantvriendelijk.

Ze staan je vriendelijk te woord. Ze leveren goed werk.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

UITSTEKENDE SERVICE

nvt

Zeer goede service

Zeer goede service en vriendelijk behandeld.

De communicatie/afspraken mogen duidelijker

Ik ben mijn Peugeot 1,5 dag kwijt geweest voor een eenvoudige reparatie. Het vervangen van een startmotor. Deze draaide door tijdens het starten en dat heb ik aangegeven bij het maken van de afspraak. ook aangegeven dat de startmotor vervangen moest worden Maar de werkplaats moest toch eerst zelf de diagnose stellen en daarna werden de startmotor besteld die net op voorraad was (dat kan gebeuren bij een ouder voertuig). Maar de reden voor de eigen diagnose was dat men niet met een onderdeel op voorraad wilde blijven zitten mocht dat toch niet defect zijn. Dat begrijp maar had dan van te voren aangegeven dat ik sowieso de startmotor moest betalen, of had een aanbetaling gevraagd. Het bijkomende probleem van de situatie is dat ik veel werkafspraken heb moeten verzetten omdat alles langer ging duren en ik een leenfiets had (vervangen van startmotor duurt immers nog geen uur...) Nogmaals, ik begrijp het allemaal wel maar er had duidelijker gecommuniceerd kunnen worden zodat de auto sneller klaar was. Nabrander, er werd een voorbarige conclusie getrokken dat ik toch maar weinig met de auto rijdt dus had ik hem toch niet vaak nodig..... De auto is van 2008 en heeft iets meer dan 52.000km gelopen maar ik heb de auto pas twee jaar en er zelf 26.000 km mee gereden. Je mag niet zomaar iets gaan invullen, ook als ik weinig zou rijden weet men niet hoe belangrijk een auto voor mij kan zijn. Dat vind ik wel jammer . Ik heb twee Peugeots (een 206 en een 508) in onderhud en een derde Peugeot 2006) hebben we in overweging voor aanschaf) en dit is mijn eerste ervaring bij Nefkens dat het wat stroever loopt. Jammer maar dat heb je wel eens. Ik heb het achter mij gelaten en kijk weer vol vertrouwen verder. Gr. Joost

Zeer tevreden!

Prettig geholpen, afspraken goed nagekomen/uitgevoerd.

Prima geholpen

Bij mijn iets verlate aankomst was er helaas slechts 1 medewerker om bezoekerrs te helpen en moest ik uiteindelijk 10 minuten wachten, voordat ik de autosleutels kon overhandigen voor een servicebeurt. Met het aantal medewerkers die aanwezig waren, had ik gehoopt dat iemand even zou bijspringen, zodat je als klant nog net vlotter te woord gestaan wordt. Verder neem ik aan dat de service correct is uitgevoerd en fijn dat de auto gewassen werd.

Goede service, heldere uitleg.

Goede service aan de balie, heldere uitleg door de monteur die persoonlijk nog een kwartier bij de auto zaken heeft toegelicht.

Kan niet beter.

Spot on!

Had veel eerder deze professionals in moeten schakelen. De kosten waren verrassend laag.

Meer dan prima

Jaarbeurt volgens vast tarief en snel na de diagnose een tweetal kleine verbeteringen die moeste plaatsvinden die werden uitgevoerd conform afspraak.

Gewoon prima werk geleverd

Gedaan wat er gedaan moet worden met een goede uitleg van de baliemedewerker

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven