Goede service met een glimlach

Bij aankomst werd ik direct goed geholpen en de service adviseur wist goed wat er ging en moest gebeuren. Tussentijds kreeg ik een mooi overzicht met de controle van de monteur en was duidelijk wat er aanvullend uitgevoerd moest worden gedaan. Einde van de dag haalde ik mijn auto weer op, die keurig onderhouden en schoon was. Bedankt team Eindhoven!

Belabberde service

1,5 jaar geleden een nieuwe 5008 gekocht ter waarde van ruim 41 000 euro. Vlak voor vertrek vakantie bij controle van de bandenreparatieset bleek er een bruine vloeistof in het zakje te zitten. Het zakje was al 1,5 jaar opgeborgen op de plek waar hij bij aflevering zat, namelijk het vak met luikje bij de linker achter passagier. Kan gebeuren dus even langs de dealer, echter werd daar geconstateerd dat de vloeistof van buiten het zakje moet zijn gekomen. Hoe dan?!? Samen het vak bij de stoel bekeken, helemaal droog en de andere spullen waaronder lampjes en compressor helemaal droog. Geen vochtsporen. Het zakje was intact en er zit een beluchtingsgaatje in en aan de buitenzijde was het zakje helemaal schoon. In theorie zou ik dan met een spuit of door onderdompelen water in het zakje hebben laten lopen? 15 minuten discussie verder maar de medewerker was ook na overleg onverbiddelijk, de vloeistof was van buitenaf in het zakje gekomen. Ik moest het bedrag van 30 euro afrekenen als ik een nieuw setje wilde. Mijn woord tegen het woord van de medewerker maar met wat boerenverstand is de redenatie dat er van buiten vloeistof in is gekomen mijns inziens volstrekt idioot. Ik begrijp niet dat als ik 1,5 jaar geleden een nieuwe auto ter waarde van ruim 41 000 koop dat het Nefkens deze 30 euro waard is de discussie aan te gaan en voet bij stuk te houden met betrekking tot een idiote theorie. De service van de garage in de buurt is wat dit betreft een stuk beter en de auto gaat na het verstrijken van 2 jaar garantie daar voor onderhoud naar toe.

Goede ervaring

Goede ervaring, vriendelijk personeel

Keurige service, alles op tijd

Alles was goed geregeld

Prima geholpen

Vriendelijke en service gericht personeel.

Vriendelijk

Mensen zijn vriendelijk en de auto heb ik netjes schoon terug gekregen.

onderhoud prima uitgevoerd

Valt weinig aan bovenstaande toe te voegen. Auto mooi gewassen!

Onduidelijk wat uitgevoerd is.

Een week na de grote beurt zijn er problemen met oliedruk / distributieriem. Bij de lijst van uitgevoerde taken staan die activiteiten erop. Bij navraag blijkt het onduidelijk te zijn waarom die aangevinkt zijn aangezien ‘je er niets aan kunt zien.’ Geadviseerd had moeten worden de riem te vervangen, maar dat is niet zo. Ook de service indicator is niet gereset waardoor ik nu 1,5 maand later pas weer terug kan om die te laten resetten en een additionele 700 euro af te tikken, vanwege de distributieriem.

Afspraken maken maar niet nakomen

Ik heb mijn auto aangemeld voor een jaarlijkse beurt met update van de navigatie en dat ik zou wachten daar. Toen ik de auto kocht werd in het verkoopgesprek gezegd dat de navigatie gratis word geüpdatet bij een jaarlijkse beurt. Een dag na het maken van de afspraak werden we gebeld door iemand van Nefkens met de mededeling dat het updaten van de navigatie rond de 150 euro ging kosten en dat het niet mogelijk was om op de auto te wachten. Zij zei aan de telefoon dat de navigatie vorig jaar al was geüpdatet en dat dit nu eigenlijk niet hoefde maar we mochten niet zeggen dat zij dit had gezegd. Dit vonden wij al een beetje raar want het zou gratis zijn. Nu we niet op de auto konden wachten vroegen we om vervangend vervoer. Ook deze zouden we gratis krijgen bij onderhoud, dit was ook in het verkoopgesprek gezegd. Ook hierover kregen we de mededeling dat dit niet zo is. Maar zij zou het regelen dat er een 108 klaar zou staan voor vervangend vervoer, dit geheel kosteloos en als dit niet ging lukken dan zouden ze een paar dagen voor onderhoud met ons kontakt opnemen. Aangekomen bij Nefkens Eindhoven bleek dat er geen auto klaarstond tevens is er in de pc gezet dat we pas gratis vervangend vervoer kregen als we een vip abonnement afsloten van 75 euro. Dit heeft ze niet gezegd aan de telefoon. Al met al worden er afspraken toegezegd en er wordt niet aan gehouden. Dit is nu al de zoveelste keer afgelopen jaar dat we ons genaaid voelen door Nefkens. Onze conclusie hiervan is dat wij geen auto meer gaan kopen bij Nefkens en dat zij in iedergeval 3 klanten kwijtraken. Vroeger was er de gezegde: Nefkens die naait je efkens. Dit is dus na al die jaren nog steeds van kracht.

Redelijk tevreden, maar ..

Ik ben redelijk tevreden! Wat is er goed: Vriendelijke medewerkers Gratis leenfiets Van tevoren een kostenoverzicht van de werkzaamheden!! Tijdens de werkzaamheden aan de auto ontvang je een diagnose overzicht, prima kan niet beter! Zover ik dat kan nagaan worden alle werkzaamheden netjes uitgevoerd en dat voor een schappelijke prijs. Wat is er niet goed: Een discussiepunt is het vervangen van de distributieriem. Het gratis updaten van het navigatiesysteem, hier kan ik de updategegevens niet terugvinden in mijn systeem. Maar dat zien wij binnenkort weer, als ik over de groene weide rij terwijl er toch echt een goede weg is.

Prima geholpen, goede communicatie

Prima reserve auto en zeer snelle Servië

Volgens afspraak

Snel en vakkundig

Altijd weer een uitstekende ervaring wanneer mijn auto een beurt of Apk bij Nefkens ondergaat. Heldere prijsopgave zonder vervelende verrassingen achteraf. Goed en vakkundig.

Super service

Zeer correct geholpen

Good and timely service

Really appreciate for the timely and good service. Thanks

Perfecte service!

Goede informatie over de te verrichten werkzaamheden en kosten en de auto hebben ze keurig netjes voor mij achter gelaten.

Vervangen voorruit op korte termijn ingepland en volgens afspraak uitgevoerd.

Heel erg goed

Elk jaar onderhoudsbeurt. Wordt vriendelijk geholpen. Je wordt gebeld om een afspraak in te plannen en overlegd tijdens de beurt als er iets aan de hand is. Auto weer netjes gewassen en gestofzuigd terug gekregen.

Beurt goed uitgevoerd

Online afspraak maken niet erg duidelijk. Ik Maak afspraak voor vestiging ehv noord. Wordt er een datum voor geldropse weg gemaakt. Dit was.niet duidelijk te zien in bevestiging. Hierdoor 8.5km moeten fietsen terwijl ik in winkel moest helpen. Aangegeven dat t een leaseauto was. Kreeg ik toch nog bevestigingsmail over alle kosten die gewoon naar leasemaatschappij moet. Uiteindelijk goed gekomen. Werkplaats prima. Automatisering kan stuk beter. Bv vermeld bij afspraak bevestiging onder tijdstip meteen lo atie ipv onder aan mail onopvallend. Meeste mensen kijken mail op hun telefoon.dan valt t zeker niet op.

duidelijk en goede informatie

onderhoudsbeurt goed uitgevoerd, echter wassen en poetsen niet (goed en volledig) uitgevoerd, terwijl dit wel op de documentatie is aangegeven. Updaten van navigatie is bij vorige beurt (2021) niet (goed) uitgevoerd. Deze keer nog niet kunnen controleren.

Uiteindelijk toch goed gekomen

Ik gebruik de app die in verbinding staat met mijn Peugeot. Doordat ik bijna aan een servicebeurt toe was, heeft Peugeot aan de hand daarvan contact met mij opgenomen om een afspraak te maken bij de garage. Ben toch altijd een beetje achterdochtig, dus heb daarna contact gezocht met Nefkens Eindhoven, maar het klopte. Op de dag van de afspraak leek het erop dat mijn auto toch niet was ingepland, maar de medewerker heeft dit toch in behandeling genomen. Bij het ophalen van de auto excuses gemaakt door Nefkens, de afspraak stond er wel in. Dus, bijna goed, alleen Peugeot Nederland en Nefkens mogen nog iets aan hun communicatie werken.

Alles volgens afspraak, prima geregeld.

Auto volgens afspraak APK gekeurd en onderhoudsbeurt gehad. Fijn dat opgemerkte punten vooraf worden afgestemd voordat deze worden verholpen.

Een prima bedrijf

Professioneel en vriendelijk personeel