Een prima bedrijf

Professioneel en vriendelijk personeel

Perfect servis and everything on time perfect comunication about solutions

Clearly Identified and fixed the issue related to engine oil.

Was delivered earlier than expected, although the workshop was very busy. Thanks to the team.

prima organisatie en communicatie en zorg voor de auto

Ik vind de communicatie en de organisatie en de helderheid van werken heel prima, ik weet waar ik aan toe ben, ik vertrouw op het vakmanschap en de inschatting van de vakmensen. De auto rijdt weer als een zonnetje en we zijn tevreden. Aandachtspunt wat ik wil noemen is de link naar het reparatie overzicht. Die werkte niet. Ik heb op alle computers in huis met verschillende programma's een poging gewaagd, maar er bleef een scherm waarop stond: klik op sluiten en dat knopje was niet zichtbaar. Wij werken met apple; het moet toch niet zo moeilijk zijn om de link ook geschikt te maken voor safari.

Nette afhandeling.

Nette goede snelle afhandeling. Zijn eerlijk wbt de auto als er iets aan de hand is.

Prima ervaring

Nette service en denken altijd mee in oplossingen.

Door vakantietijd beperkt aantal medewerkers aan het werk. Duidelijk wat wel en niet kan. Verwijzing naar website waar duidelijke info. Goede afhandeling van reparatie. Wat meer uitleg over wat er aan de hand was was fijn geweest maar hier had ik ook naar kunnen vragen.

goede service

Servicegerichte baliemedewerkers

Zoals altijd weer goed en vriendelijk geholpen

Top services

Je wordt meteen geholpen. Leen auto staat klaar en wordt gebeld als je auto weer klaar is. Auto is helemaal schoon. Ik ben zeer tevreden.

Duidelijk en volgens afspraak.

Nadat de auto bij andere garages was gecontroleerd en waarbij een mankement niet in 1 keer werd verholpen. Heeft Nefkens bij de eerste keer het kwaad verholpen en voor de zekerheid de zaken na 1 maand nog eens gecontroleerd. Blij dat zij niet alleen maar kijken hoe ze het probleem op dat moment voor efkes kunnen oplossen, maar meteen goed en voor altijd bij Nefkens.

Correct en vakkundig.

Idem dito

Vriendelijk beleefd correct en auto netjes gerepareerd

Professionele vriendelijke mensen. Auto netjes gerepareerd. Overleg over wat er moet gebeuren. Kosten helder. Zeer tevreden!

Super ervaring

Auto voor onderhoud naar garage en klaar terwijl je wacht.

Xx

X

top

ik ben vanuit helmond naar eindhoven voor de service en vriendelijkheid. en ik blijf hier graag !

Prima service.

Op verzoek auto als eerste aangepakt. bedankt.

Alles perfect

Van het hele traject afspraak maken, wijzigen, auto brengen, wachten en wachtruimte en auto klaar alles perfect; Ook geen enkel item nam de beurt. Helemaal goed dus

de service is goed

de service heb ik als goed ervaren. Alleen erg jammer dat de receptie werkplaats voor de tweede keer op rij verkeerde info geeft als ik de sleutel kom inleveren voor een onderhoudsbeurt. Dat vond ik een behoorlijke smet

Duidelijke uitleg, transparant, nette oplevering. Ze nemen de tijd en doen wat ze afspreken. Afstemming tussentijds is ook goed en helder.

Top service!

Vriendelijk personeel, die de tijd nemen voor de klanten. Goede service en kwaliteit!

Alles goed geregeld

Niks meer aan doen

Het vetrouwen in de organisatie en de service is goed .

Ik werd snel geholpen

Ik krijg de laatste paar dagen af en toe een melding voor motorolie. Ik ben voordat ik naar mijn werk reed eerst naar Nefkens Eindhoven gereden en werd netjes geholpen aan de balie. Ik kon plaatsnemen in de wachtruimte en ze hebben mijn auto vrij snel opgehaald en bijgevuld. Daarna afgerekend en baliemedewerker luep mee naar mijn wagen om plastic van stoel te verwijderen.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven