Snel en profesionnel

N/A

Wederom top

Alles liep volgens afspraak en de reparaties en onderhoud zijn weer zeer goed gedaan (zover ik kan zeggen natuurlijk). Wat opvalt is de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers! Ook de factuur was iets lager dan aanvankelijk geschat en geaccordeerd, wat aangeeft dat ze met je meedenken belangrijker voor ze is dan puur geld verdienen. En last but not least: de fantastische rapportage die je ontvangt na diagnose en waar je zelf kan aangeven wat je wel en wat je niet wilt laten doen.

snel geholpen

ondanks de drukte toch snel geholpen.

prima service

Goede check up met duidelijke uitleg van aandachtspunten

Gewoon goed zoals het moet

Makkelijk online afspraak in te plannen, netjes ontvangen op filiaal en op hoogte gebracht van wat er moest gebeuren via mail. Aan eind van de dag auto weer op kunne halen.

Goede en snelle service

Goede en snelle service Vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Ik had 3 kinderen bij en dat was geen probleem tijdens jet wachten. Nette zaak.

Ondanks dat de kosten hoog zijn is er een eerlijke overleg ze kijken naar de auto alsof het hun eigenste is. ze zijn zorgvuldig

Vanwege dat ik niet mocht auto rijden, geweldige service. Ze kwamen de auto ophalen, maken en weer terug brengen. Dat is een service van de beste plank! Hartelijk bedankt daarvoor.

Geweldige hulp en snelle service

Ondanks de hoeveelheid werk en de vakantie toch supersnel geholpen dankzij de flexibiliteit van de werkplaats. SUPER !

Niet alle nieuwe dingen zijn goed.

Jullie digitale apk meld systeem werkt niet met mijn iPhone met Safari browser.

Geen opmerkingen

Op tijd en altijd is er weer het bakkie.

Goede service en altijd staan ze klaar voor je. Top

Bij binnenkomst proef je al de gemoedelijke sfeer.

Alleen dat er niet gereageerd was op mijn vraag die ik schreef bij het accepteren van het onderzoeksrapport vond ik niet goed!

Vlot afspraak gemaakt, correct antwoord op mijn vragen en keurig op tijd klaar.

Teleurgesteld

Ik heb eind juni/begin juli gebeld dat het mechanisme om raam achterportier te openen/sluiten kapot was. Terug in Nederland heb ik een afspraak gemaakt voor APK en reparatie ruitmechanisme, APK is gedaan maar het ruitmechanisme moest nog besteld worden...en kan gerepareerd worden op 15 september. Ik heb het nieuwe mechanisme al wel betaald maar er was geen zekerheid dat het mechanisme er dan wel was..! Dus wel weinig service van Nefkens en dan weer meerkosten als dan weer vervangend nodig is! De man van de servicebalie was wel correct, maar op een onvriendelijke manier die ik van Nefkens niet gewend ben.

Service is goed dus cijfer 10

fijne garage, goede monteurs

Na aankoop van mijn 308sw nergens anders meer geweest voor wat dan ook aan en voor mijn auto! Duidelijke kosten vooraf bekend! Monteurs werken netjes en zonder "sporen" aan de auto en controleren de algehele staat en rapporteren duidelijk de staat. Onderhoud via de website zelf inboeken, vaak met een gratis controle van bijv. airco systeem, daar staan ook de kosten al bij voor de werkzaamheden die je kiest. Met VIP een leenauto bij onderhoud en vloeistoffen bijvullen zitten in je abonnement, net als pech hulp in binnen en buitenland

Ze hebben mijn distributieriem goed vervangen. Ook de huurauto was prima in orde. Vriendelijke mensen en je wordt altijd goed geholpen!

Goed geregeld!

Afspraken netjes nagekomen en goed geholpen.

Netjes te woord gestaan en duidelijk info vooraf.

Goede werkplaatsafspraak en duidelijke communicatie voor onderhoud en APK

Ik heb een afspraak gemaakt voor een onderhoud en APK. Een dag van tevoeren kreeg ik een herinnering. Na het leveren van de auto kreeg ik een leenfiets. 4-5 uur later, kreeg ik dan een overzicht van werkzaamheden via email. Ik gaf een akkoord. Voor 17.00 uur kon ik de auto ophalen. Wel heb ik gemerkt dat de kosten flink gestegen zijn, maar dat is bijna overal.

Correct en nette behandeling en goede voorlichting

Klant verwachting overtroffen

Klant ervaring overtroffen