goede service en vriendelijkheid

3 jaar rijd ik nu in mijn Peugeot 108 probleemloos. gloedjenieuw rijden na jaren 2e hands auto's met altijd problemen!! leasen is voor mij een zaligheid perfecte service vriendelijkheid meedenken 100% tevreden

Snelle service, helemaal top!

Onderhoudsbeurt goed en volgens afspraak uitgevoerd

In eerste instantie stonden er werkzaamheden gepland, die al de vorige keer waren uitgevoerd. Bij navraag is dit aangepast. De opdracht is verder netjes en correct afgehandeld.

Goede service en vriendelijk personeel

Perfecte service

Service onderhoud goed uitgevoerd

Alles is snel en digitaal geregeld.

zo als ik elk jaar gewend ben van Nefkens, schapeau

netjes, bekwaam en bedankt.

Prima, doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven en denken mee

Geweldige service

Fijne mensen, houden je goed op de hoogte, vriendelijk contact en denken mee. Goede ervaring!

Naar mijn mening heel netjes behandeld

Een nadeel bij het bespreken geven ze een voorlopige offerte wat niet klopt met hetgeen ik moet betalen ,ze kijken naar de jaren en niet naar de km stand . Voorbeeld elke 4jaar moeten debougies verwisseld worden maar als je Per jaar 3000 km rijdt is dat overdreven. Ook wat de filters betreft. Een verkoper maakt de afspraak naar het onderhouds concept een monteur kijkt wat er reëel is . Wat wel weer leuk is wat ik moest betalen was veel minder dan de voorlopige offerte. Groet Frans Colleij.

Prima geholpen.

Vriendelijke mensen en eerlijke info rondom de kosten. Zelfs begeleid met paraplu naar de auto omdat het regende.

Goed geholpen duidelijk uitleg. Snelle service. vriendelijk personeel

goede services

afspraken goed nagekomen

Ervaring over het algemeen goed

Jammer dat de auto achter niet is uitgezogen. Kleine moeite Wel prima contact aan de balie

Jammer dat product service niet na gestreefd worden

De auto is nu 3 jaar oud (bj 2019) Ik kocht hem toen hij 1 jaar oud was (2020) Er was toen een issue met de bekleding van de bestuurders stoel, die toen werd gerepareerd. Helaas is de stiksel in de linker wang van de bestuurders stoel los geraakt. Volgens Peugeot Nefkens eindhoven zou ik eerst bijna €700 moeten betalen voor een nieuwe stoel, maar na wat doorvragen zou het met een reparatie ook opgelost kunnen worden, wel voor rond de €350....... Let wel op dat het geen scheur oid is, maar los geraakte stiksel (productie fout in mijn ogen). Ik heb verschillende merken auto's gehad, waarbij de oplosgerichtheid van die merken wel veel beter waren. Helaas is bij mij het merk Peugeot sterk in betrouwbaarheid gedaalt......

Uitstekend geholpen

En sneller dan ik verwachte

super service en heel snel en vakkundig.

Nefkens heeft heeft heel snel en vakkundig mijn probleem verholpen en en denkt in vergelijking tot andere garages wel mee in oplossingen voor de klant. een andere garage gaf aan 3e week Augustus hebben wij pas tijd. en dat was het . Goed gedaan

TOP

Alles heel goed geregeld. Afspraken worden nagekomen. Prettig contact. En klantvriendelijk.

Ik heb op een heel plezierige manier behandeld.

De wijze waarop je bij Peugeot behandeld wordt komt heel goed over. Fijne mensen ,goede afspraken.

Prima.

Prima.

Correct en sympathiek geholpen.

Ondanks dat ik te vroeg was werd ik voor 08:00 uur geholpen. Ook de leenauto werd zeer fijn geregeld. Reeds aan het begin van de middag was de auto al klaar en grondig gewassen.

Puik!

Puik