Zelfs de auto gewassen en van binnen schoongemaakt. Overigens een prima fiets in bruikleen meegekregen!

Positief

Proffesionele ontvangst, goede info over kosten, op afgesproken tijd klaar.

keuren

Deze bus is gekeurd op 4 april. Toen was er nog niets aan de hand met de remmen, maar nu moeten/zijn ze vervangen, kan dit kloppen, of is er toen niet naar gekeken?

Ik was voor eerst klant bij uw garage. Toen ik te vroeg de eerste keer aankwam werd ik toch heel vriendelijk te woord gestaan. Er werd prettig gecommuniceerd over de complexe reparatie van mijn P 504 coupeé en er werd veel inspanning verricht om het moeilijk verkrijgbare onderdeel alsnog te vinden. Mariëlle hielp mij uitstekend bij het vinden van een nieuwe P208

Super!!

Wederom erg tevreden!

II moest nog even terug om te vragen of de los liggende elementen nog even vastgeschroefd konden wor

Ik moest nog even terug om te vragen of de losse op de grond liggende elementen nog even vastgesteld konden worden na een onderhoudsbeurt

Tevreden over de reparatie.

Voor het diagnosticeren van het probleem bleek een dag langer noodzakelijk dan verwacht. Ik had dus een tweede dag de vervangende auto nodig. Door mijn werkzaamheden lukte het mij niet om de vervangende auto voor 17.30 uur terug te brengen. In overleg heb ik hem toen de volgende dag om 8.00 uur terug gebracht . Nuzie ik op de rekening dat 3 dagen vervangende auto in rekening zijn gebracht. Hierover ben ik ontevreden. De reparatie is verder prima verlopen.

Hele snelle service, fijn bedrijf

Altijd top service

Altijd zeer tevreden , vriendelijk

Prima service en snel

Ondanks de zomerdrukte is de auto snel gerepareerd en kon ik deze 's middags gewassen en al weer ophalen.

Vriendelijk correct en goed werk afgeleverd

Ga zo door

Snel en goed

Snel,netjes en goed

Na tevredenheid geholpen

Heel goede service

Voel me gehoord bij Nefkens

Vriendelijk doch incompleet

Man van de receptie was vriendelijk; zei dat alles was gecontroleerd. Toch miste ik de informatie wat er zoal gecontroleerd was. Bovendien kon ik kleinere tekortkomingen alleen kwijt bij de verkopers, wat een onbevredigend gevoel gaf. Vandaar de 4 sterren.

Alles was goed geregeld mbt mijn bezoek aan de werkplaats en het onderhoud aan mijn auto

Alles uitgevoerd zoals het hoort.

Servicebeurt en APK is naar behoren uitgevoerd. Er was wel vergeten de auto een wasbeurt te geven, daar hebben we even op moeten wachten maar verder alles prima.

Altijd netjes en correct...

Fijne sfeer

Gastvrij, vriendelijk, lekkere koffie, eerlijk gesprek over de beurt en eerlijk gezegd een goede ervaring na een mindere in Veldhoven.

Vriendelijke en snel

Zeer ontevreden over diagnose spraakherkenning

Als eerste moet ik €90 betaling voor het aansluiten van de laptop voor analyse , daaruit blijkt storing in BTA-module, vervolgens moet ik nog een keer €75 betalen voor de analyse van de BTA-module, wat ik al erg vreemd vind dat ik hier nog extra voor moet betalen. Uitslag BTA-module kapot, kosten vervanging €740. (na een telefoontje €250 coulance korting) Omdat ik dit nog veel te veel geld vond heb ik de reparatie niet uit laten voeren. Onderweg naar huis heb ik de spraakherkenning nog eens uitgeprobeerd en deze bleek weer volledig te werken, nu nog steeds. Ik heb sterk het gevoel dat er alleen maar een laptop wordt aangesloten en de uitslag klakkeloos wordt aangenomen, terwijl een simpele reset vaak al de oplossing is. Dit doe je thuis ook als je computer TV of modem niet naar behoren werkt. Dit scheelt een hoop geld, zonder telefoontje en met een reparatieopdracht was ik €905 armer geweest en was een werkende BTA module vervangen door een nieuwe.

Prima geholpen

Vakkundig geholpen.

Prettig en duidelijk geholpen

Mijn eerste keer bij Nefkens is erg goed bevallen. Netes te woord gestaan bij de receptie, nette leenauto en mijn auto was op tijd klaar. Tevens namen de medewerkers ook de tijd om mijn kleine man (2 jaar) te begroeten en wat aandacht te geven.

nette service en klantvriendelijk

als klant word je goed geholpen. er wordt vriendelijk gesproken en nemen te tijd voor je.

Goed.

Vriendelijk geholpen door medewerkers.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven