Prima opgelost

Goed geholpen: vriendelijk te woord gestaan, probleem opgelost, en netjes afgeleverd

Alles super geregeld.... gewoon top

Uitstekend....

Precies op tijd, geen wachttijd, vriendelijke en professionele geholpen.

Service is gewoon goed

De communicatie is zoals het hoort. Duidelijk wat in de werkplaats voorgesteld word en wat de kosten er van zijn.

Altijd vriendelijk, correct en goede zorg voor onze auto

Van A tot Z klopt het gewoon. Vriendelijk, correct, compleet.

Hoge kosten, en geen oplossing

De kosten die gerekend worden voor diagnose zijn nogal absurd hoog, en direct bij het ophalen van het voertuig zijn nog steeds dezelfde storingen aanwezig als toe het voertuig gebracht werd. Wel een snelle service, echter zonder resultaat. maandag poging 2...

Top bedrijf

Snel geregeld om afspraak te maken, mocht buiten afspraken om gewoon fiets lenen Op tijd bericht dat auto weer gereed was

Stip op tijd en tot in de puntjes afgeleverd.

Uitstekend communicerende receptie medewerkers, zijn to the point. Zijn realistisch in planning en niet onbelangrijk, zakelijk vriendelijk.

Goed en duidelijk overleg met receptionist Marcel Dijst. dank je wel

Ruum voldoende

Online reservering bleek niet doorgekomen te zijn. Stond op de dag dus voor niets. Pas voor een maand later kon er weer een afspraak gemaakt worden. App/mail/SMS over werkzaamheden is fijn! Leenfiets prima Vriendelijkheid bij balie kan iets beter. Lichaamstaal kan iets benaderbaarder.

Mhm

Mhm

top!

top!

Goede garage

Ik ben heel tevreden

Door een terugroepactie kreeg ik een nieuwe distributieriem. Vlak voor deze afspraak was ook het lampje motor storing gaan branden. Dit zou het beste verholpen kunnen worden als de distributieriem er toch af was, dus gevraagd of ze hier ook naar wilden kijken. Uiteindelijk hebben ze dit ook kosteloos gemaakt! En de auto was ook nog eens gewassen.

Snel geholpen, zelfs op zaterdagmorgen, zonder afspraak

Snel geholpen, zelfs op zaterdagmorgen, zonder afspraak

Héél goed

Prima service en behandeling. (Ik had een paar dagen van te voren de ruitensproeier gevuld maar er staat wel 3.15 euro op de rekening voor bijvullen ???)

Afspraak is afspraak

Al een aantal jaren ben ik bij Nefkens, ze denken met je mee en regelen zaken voor je. Ze zijn prettig en correct in het afhandelen en net dat stapje extra zetten voor de klant. Ga zo door!

Fijne afhandeling

Goed ontvangen en fijne wachtruimte.

goede service en leuk contakt

leuk contakt zeer behulpzaam met de band weer in de auto te leggen aangezien ik ook geen 18 meer ben.

Vriendelijke ontvangst en goede service. Blij dat ik ben overgestapt.

Smooth

Friendly staff. Fast maintenance. Clear explanations.

Prima communicatie en service

Onderhoudsbeurt is netjes uitgevoerd en bij ophalen van de auto was deze gewassen. Top.

Geweldig perfect

Altijd bij Nefkens blijven

Prima geholpen en goede service door deskundig personeel

Deskundig en vriendelijk personeel en servicebeurt naar afspraak uitgevoerd.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven