Prima vriendelijke service

Snelle reparatie geregeld voor APK. Binnen 24 uur weer de weg op.

Nefkens kwaliteit zoals altijd

Zoals altijd bij Nefkens denken ze mee met de klant en trachten ze flexibel oplossingen aan te reiken; bij deze dus alweer met vlag en wimpel geslaagd.

Geen afspraak, toch probleem verholpen.

Na dag eerder zonder hulp vertrokken te zijn bij Nefkens Citroën (de komende vier weken geen tijd!), nu terecht gekomen bij Nefkens Peugeot met probleem wat geen vier weken kan wachten (olielek). Hoewel daar de planning nog langer vol, wel auto onderzocht en tot mijn verrassing ook binnen een uur gemaakt. Dus zeer tevreden.

Goede communicatie

Ondanks de drukte werd ik toch snel en goed geholpen en werd er erg met mij meegedacht.

Altijd vertrouwen in Nefkens, goede service, vriendelijk personeel, 9

Duidelijke uitleg, professionele medewerkers

APK en onderhoud uit laten voeren. Wordt netjes van te voren alles met je afgestemd incl. De prijzen. Zodat dit allemaal van te voren duidelijk is. Medewerkers zijn vriendelijk en professioneel. Auto is goed gemaakt voor een OK prijs. Aanrader

Prima geholpen door carry

Service is oké

APK is deekundig uitgevoerd. Helaas was deze niet tegelijk met een onderhoudsbeurt ingepland waardoor de APK 29.95 kostte en de leenauto ondanks mijn VIP kaart 36 zou kosten. De bandenreparatieset was over de datum en daarom toch maar een nieuwe laten plaatsen. Na het afrekenen zei de meneer achter de balie oas dat je dit eigenlijk niet echt nodig hebt als je pechhulp hebt, want dan regelen zij alles... Het kan dus net iets klantvriendelijker en gemakkelijker.

perfect

perfect

Snelle hulp bij vervangen lamp in koplamp

Fijn dat ik hier zonder afspraak voor langs kan komen.

Als alle werkzaamheden waren uitgevoerd dan waren het 5 sterren

Helaas moest ik een vervolgafspraak maken omdat niet alle onderdelen op voorraad waren.

vrienelijk geholpen maar deze beurt kon echt beter

In eerste instantie was de afspraak verkeerd in jullie systeem ingegeven waardoor ik voor niets naar de werkplaats ben gekomen. We hebben op korte termijn een nieuw afspraak gemaakt. Daarna was er een onderdeel (distributieriem) niet op voorraad hoewel vooraf bekend is welke beurt uitgevoerd gaat worden. Hierdoor moest er nog een nieuwe afspraak gepland worden. De huurauto i.g.v. de eerste afspraak was echt vies van binnen en buiten. De leenauto in geval van de 2e afspraak was schoon zoals het hoort. Als het goed is is nu de gehele beurt uitgevoerd zoals het hoort. Normaal gesproken gaat dit soort afspraken beter Team Nefkens. Kan gebeuren, op naar de volgende afspraak.

goede nette afhandeling

Onderhoudsbeurt werd goed en netjes uitgevoerd, auto was rond het gevraagde tijdstip klaar

Dag vantevoren nog een reminder gehad Alles stond klaar fiets pakken en gaan Tussendoor nog mail gehad over eventuele extra reparaties De auto stond vroeg alweer klaar gewassen en gezogen De aardige receptie man liep even mee om de plastic hoezen te verwijderen Wat een service!

Klantvriendelijk

Duidelijke communicatie

Bij aankomst voor 8 uur zaten de medewerkers al klaar. Goed de afspraken doorgelopen en juiste afhandeling.

Alles verloopt soepel

Je moet even wachten maar verder gaat alles naar wens.

Goede service, duidelijke communicatie.

Prettig was dat ik ala minute de afspraak voor een onderhoudsbeurt kon verzetten, zonder discussie of problemen.

Fantastisch!!

Zeer snelle hulp en goede service !! Echt TOP

Snel, makkelijk, duidelijk en vriendelijk

Zeer prettig

supper snel gemaakt

super snel gemaakt bedankt

Goed maar tijdsplanning kan verbeteren.

Mijn ervaring met Nefkens Eindhoven is goed. Bij de afgelopen beurt bleef ik wachten omdat de tijdindicatie in eerste aanleg 2 uur 15 min. was. Bij het afleveren werd deze al opgerekt naar 3 uur. Uiteindelijk bleek het 3 uur 45 min. wachttijd te zijn. Dus 1,5 uur langer dan verwacht. Had anders natuurlijk iets anders geregeld. In ieder geval niet blijven wachten.

Snel en goed geholpen

Probleem met het koelsysteem onderweg. Toch thuisgekomen op zondagavond en de auto meteen op de parkeerplaats van de Peugeotgarage in Eindhoven achtergelaten. Op maandagmorgen een afspraak gemaakt via de werkplaatsreceptie en dezelfde maandag 's avonds al gerepareerd. Even afwachten dat het probleem na verloop van tijd niet terugkomt, maar ik heb er alle vertrouwen in

Fijne garage, alles super geregeld

Goed overleg

Geldropseweg 191