Veel duurder dan verwacht

Van tevoren gebeld wat een grote beurt zou gaan kosten en hierop kreeg ik alleen het antwoord dat een standaardbeurt €249,- kost. Toen ik ter plaatse aan gaf dat het start/stopsysteem niet werkt kwam er €48,50 bij aan onderzoekskosten en moest ik een handtekening zetten voor een totaalbedrag van over de €600,- !? Uiteindelijk bleek de accu niet goed te zijn en was het eindbedrag over de €900,- te zijn. (=incl. vipkaart van €75,-) Toch schrikken!!!

Te duur voor een 1e beurt na aankoop en onvolledig uitgevoerd.

Dit was de 1e kleine beurt na aankoop van mijn nieuwe 208 GT. Rekening boven de 300 euro is erg hoog - zeker voor een gloednieuwe auto waar in principe niets aan mankeert. Ik had om een reparatie van het navigatie systeem gevraagd. Deed het nl. niet meer. Dit is niet uitgevoerd, ik heb hier een dag later voor terug moeten komen. Raar dat jullie negatieve recenties pas na 7 dagen publiceren? Publiceren jullie alleen de positieve recenties snel?

Nieuwe banden - ander velgen gekregen zonder verklaring. Deze waren ook nog eens erg vies.

Ik heb hier verder ook geen uitleg bij gekregen. Einde lease contract?

Was deze keer niet na te vredenheid

Mijn ervaringen waren altijd heel goed ook vorig jaar in een andere pand een een andere woonplaats deze keer was het echt onder de maat

Goed werk!

Mijn auto volgens afspraak keurig thuis opgehaald en weer teruggebracht na de jaarlijkse onderhoudsbeurt!

10 ervaring

10 ervaring

uitstekend

goede service, goede communicatie

Excellent

Wonderful and properly informed

The appointment went smoothly and as planned

Only I had to come back next day as somebody had forgotten to put back antenna after carwash, and it was not easy to find in the car. The assistant at reception also struggled to find it but eventually he did. So a minor thing in the end.

Gewoon goed

Zoals altijd een goeie ervaring

Netjes geholpen

Netjes geholpen, goed op de hoogte gehouden worden over de status van de reparatie.

Alles precies volgens afspraak verlopen.

Geen opmerkingen.

Goed behandeld

Prettig geholpen

duidelijke communicatie, vriendelijke en vakkundige mensen

Afspraken worden strak nageleefd, goede communicatie zodat je als klant van tevoren weet waar je aan toe bent. Overzichtelijke werkbon. Met andere woorden, zo hoort het. Complimenten

In eerste instantie een erg hoge inschatting van de kosten. Bleek uiteindelijk toch nog mee te vallen.

super

Duidelijke communicatie en een fijne werkplek kunnen gebruiken tijdens het wachten.

Dit mailtje voortaan een paar dagen later sturen? Je moet er eigenlijk een paar dagen mee gereden hebben om te kunnen beoordelen of alles oké is.

Uitstekend.

Netjes en betrouwbaar.

Afspraak op tijd gemaakt, fiets mogen lenen, optijd klaar en weer naar huis

IK KAN ER NIET MEER VAN MAKEN, GEWOON GOED.

Geen klachten, alles goed afgehandeld

goede service en goede prijsopgave

Kom al 17 jaar bij Nelkens zowel in Veldhoven als Eindhoven en beide garages geven goede service en adviezen

perfect.

werkplaats wat moeilijk bereikbaar via telefoon. Verder alles perfect geregeld. Goede leenfiets. Glimmend gewassen auto bij het ophalen. interieur goed beschermd. redelijke prijzen. vriendelijk personeel.

Top service!

Ik heb gebeld naar de werkplaats ivm mijn remmen. Ik kon de volgende ochtend langskomen. Ze hebben het dezelfde dag nog gemaakt ondanks dat ze het druk hadden. Echt super service!

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven