Helaas zeer slechte ervaring.

Heb mijn e 2008 vorig jaar gebracht voor een laad probleem. Dit had onze vakantie toen gewoon behoorlijk verpest met heel veel spanning. Op de terugweg van ons vakantie adres in Duitsland weigerden de auto op verschillende snelladers. Bij de laatste snellader kwam er toevallig een Peugeot monteur langs. Hij vertelde dat het een Peugeot probleem was en de auto geüpdatet moest worden. Tevens gaf hij ons het advies naar een 11 kw lader te rijden en hem daar op te laden . We hebben daar de laadpaal na de eerste poging wel opnieuw moeten laten resetten om hem daarna 4 uur in dat dorpje te laten laden. En zo heel rustig richting huis.gereden. Daarna na jullie garage gebracht waar hij geüpdatet zou worden. Maar helaas toen ik laatst weer in Duitsland was ging de snellader weer op storing en konden we niet meer laden. Helaas kon ik thuis ook niet meer laden en ging mij lader thuis ook op storing. Mijn contact bij Driessen gebeld en daar kon ik komen laden met hun snellader en 11 kw lader daar bleek hij het gewoon te doen met hun vaste kabels. Toen na verschillende keren naar de receptie gebeld te hebben en overleg gehad dat ik maar even langs kon komen . Ging er van uit dat ze even zouden proberen met een andere laadkabel. Maar de receptionist zij dat ik hem maar gewoon daar moest laten en dat het lang zou duren hij zou wel een leen auto in zetten. Niet verteld dat daar voor mij kosten aan verbonden zouden zijn. Ook hem nog verteld dat het met een andere lader met kabel wel lukte en het misschien maar een kleinigheidje zou zijn en dat het met een andere kabel misschien wel opgelost zou zijn. Nee de auto moest bij jullie blijven. Gelukkig,na dat ik een kennis van me die bij jullie werkt uitgelegd had wat het probleem was en hoe ik er over dacht werd ik gebeld dat ze naar de auto hebben gekeken en geüpdatet en dat alles nu weer goed werkte. En inderdaad werkt tot nog toe het laadsysteem goed. Maar ik heb een auto gekocht om er mee te rijden en niet iedere keer in

Superr

Heel prettig

Uitstekend geholpen bij Nefkens Eindhoven

Uitstekend geholpen bij Nefkens Eindhoven

goed gehandeld

de bandenspanning was niet goed, de banden werden nagekeken en er zat een stuk ijzer in.

Altijd betrouwbaar

Ik moet het hebben van een betrouwbare garage, zelf heb ik totaal geen verstand van auto’s.

Super geregeld

Keurige monteurs. Auto netjes opgehaald en afgeleverd. Zelden zo goed meegemaakt.

Niet fijn

vind de personen achter de werkplaatsdesk niet hun vak verstaan. Ze weten half wat het probleem is en zijn niet meedenkend met de klant ivm tijden voor de leen van de leenwagen! Het kan alleen op tijden die bij hun uitkomt.

Vooral lang wachten en weinig informatie

Zowel bij brengen als halen moest ik lang wachten. De medewerker gaf niet meer informatie dan strikt noodzakelijk. Ik weet niet wat de onderhoudsbeurt heeft ingehouden alleen dat er geen bijzonderheden zijn. De auto rijdt goed dus ik vermoed dat jullie monteurs wel 5 sterren verdienen. De medewerkers aan de balie hebben in mijn ogen wel wat verbeterpunten.

Gemiddeld

Was controle voor riem terug roep actie

Naast dat je goed geholpen wordt is er ook een mooie wachtruimte waar je goed kan werken o der het genot van een lekker bakje koffie.

Prima geregeld

Fijn alles op tijd!

Helemaal top

Geheel volgens planning

Correct en volgens afspraak

Altijd volgens afspraak, deskundige overzichten vriendelijk personeel.

Tevreden

Netjes alles in overleg en op tijd gereed

Alles perfect

Zeer vriendelijk en snel

Zeer vriendelijk en snel

Goed gedaan

Professionele afhandeling van probleem

Afspraken en service zijn uitstekend nagekomen.

Afspraken en service zijn uitstekend nagekomen enkel terugkoppeling via mail van rapport met bevindingen bevatten enkele fouten/onduidelijkheden. Na bellen hierover werden deze verduidelijkt maar een aangepast rapport is niet gemaild.

Fijn, meedenkend, kundig en goede humor!!

Slecht

Een enorm teleurstellende ervaring dit keer. Bij het ophalen van de auto werd ik niet eens begroet en moest ik eerst bijna 10 minuten wachten voordat er überhaupt iemand naar de receptie kwam. Toen er vervolgens iemand kwam negeerde hij mij en moest ik zelf op hem afstappen met de vraag of hij mij kon helpen! Als antwoord kreeg ik "dat kan". Vervolgens gaf ik aan dat ik mijn auto kwam ophalen. Meneer ging op zoek naar mijn sleutels en ik hoorde hem mompelen dat hij de sleutels niet kon vinden,en ging vervolgens op zoek naar de sleutels. Op geen enkele manier excuses of wat dan ook. Uiteindelijk mag ik meelopen naar buiten om vervolgens bij de verkeerde auto te staan, waarop ik aangaf dat dat niet mijn auto is. Ik was echt not amused. Ik ben daar met een teleurstellend gevoel weggegaan om er onderweg achter te komen dat ik de melding bleef krijgen over dat ik mijn bandenspanning moest controleren. ( ik had dat bij binnenkomst voor het onderhoud al gemeld). Meteen onderweg gebeld en gaven ze aan ja u kunt terugkomen. Ja dat is heel leuk maar ik ben ook gewoon aan het werk en had hier al vrij voor genomen in de ochtend plus een gedeelte van de middag. Dus kon ik niet terugkomen op dat moment. De volgende ochtend kwam ik tot mijn schokkende ontdekking dat mijn band helemaal plat was, en ik op weg moest voor mijn werk. Nou kunt u zich voorstellen dat ik behoorlijke stress had, want de meneer aan de tel van nefkens gaf rustig aan gebruikt u de compressor maar even om de band op te pompen. Toen was ik er klaar mee! Ik heb pechhulp gebeld en die zijn gelukkig binnen een uur op komen dagen en hij zag meteen dat het propje wat jullie in de band hebben gedaan er zo slordig op is geplakt dat er lucht aan alle kanten uitkwam. Dus dan was het niet vreemd dat ik een platte band had. Dus nee zeker geen 10 voor nefkens dit keer. Jammer.

Klantvriendelijk en proactief

Servicegericht, communicatie erg prettig. Je wordt gezien als klant.

Prettig geholpen door receptie werkplaats

Prettig geholpen door receptie werkplaats

toen ik thuis kwam merkte ik dat de motorkap niet goed was gesloten

bij de vorige keer heb ik er nieuwe banden op laten leggen, toen ben ik een wieldop verloren

Prima inzet van het werkplaats team

De service was uitstekend, maar helaas is de foutief aanspringende melding mbt bandenspanning in onze 5008 na drie maal terug naar de werkplaats nog steeds niet verholpen.

alles is weer in orde

Alles liep zoals was afgesproken

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven