vlotte degelijke afhandeling

Ondanks de wat trage levering van onderdelen was de auto op tijd klaar.

Dubbel gevoel

Niet gereed op afgesproken dag, ook de de dag erna niet... was vervelend daar ik speciaal vrije middag had genomen om de auto op te halen en bij het ophalen werd nog niet eens sorry gezegd... is niet oké... schade overigens keurig gemaakt

Krijgt duidelijk te zien in een overzicht wat er is geconstateerd bij een APK/ beurt. Goede service

Snel geholpen fantastisch medewerker

Klantvriendelijk.

Snelle en klantgerichte service!

Fijn geholpen

alles klopt, vriendelijke medewerkers + goede koffie

x

afspraken niet nagekomen en na verzoek ook niet terug gebeld

na mijn afspraak verzet te hebben naar 10-05 ( gezegd dat mijn winterbanden bij Driessen lagen) wisten ze bij de balie niet dat mijn afspraak verzet was en geen winterbanden opgehaald. Receptioniste wist er wel van. zou teruggebeld worden voor nieuwe afspraken. heb donderdags zelf maar weer gebeld en zou zelfde dag weer gebeld worden. Weer niet terug gebeld. Weer zelf contact opgenomen, nu met Marcel. Toen is eea in gang gezet en zijn de winterbanden gewisseld

Teleurstellend

Geplande update van navigatie kon niet plaats vinden. Er moest nog een stick worden besteld. Die zou binnen 1 of 2 dagen binnen zijn, maar ik heb nog steeds niet gehoord.

Direct en vriendelijk geholpen

Mijn auto maakte een brommend geluid, dus ben ik zonder afspraak naar Nefkens gereden met de vraag of ze er even naar wilden kijken. Er werd gelijk tijd gemaakt en ik kreeg een huurauto mee naar huis. Auto was na een dag klaar, prima ervaring.

Prima geholpen en gewassen( de auto dan).

geholpen zoals afgesproken, als kers op de taart kreeg ik de auto keurig gewassen terug. Hulde!

Verantwoord en betrouwbaar

Er wordt keurig netjes volgens afspraak gewerkt. Er wordt duidelijk vooraf doorgenomen wat de problemen zijn. Auto wordt gewassen opgeleverd. Alleen een probleempje....het mankement is nog niet opgelost. Das jammer.

Boven verwachting

Ik ben keurig naar mijn gebracht door een trotse medewerker. Heel mooi om te zien, houd collegas met passie voor hun werk, dan komt het altijd goed

Héél erg goed

Heel erg goed

Prima geholpen, niets aan te merken op de service.

Nefkens heeft 't werk goed gedaan. Sevice, communicatie, uitvoer. Ging om een update van de navigatie. Teleurstellende van de update is dat het systeem niet op de hoogte is van de maximale snelheid van 100 km/h vóór 19:00 uur. Daar legt het systeem het fors af tegen de competitie.

Contact met Nefkens is altijd goed

Factuur mag wat meer gespecificeerd zijn. Wat valt er bv onder Peugeot basisbeurt €230, toelichting op de factuur zetten of anders aan de balie moet je dit kunnen toelichten vind ik. Ook uitgebreide kennis van de opties in een Peugeot auto moet normaal zijn.

Alles perfect

Heel vriendelijk en professioneel

heel klantgericht

het bezoek was helemaal Oké

klant vriendelijk

word goed behandelt ,

De service was weer uitstekend, zoals ik gewend ben.

De service was weer uitstekend, zoals ik gewend ben.

Ik wordt altijd zo goed te woord gestaan bij Nefkens Eindhoven, ben hier echt heel tevreden over. Voor mij nooit meer een andere garage!

Vervangen voorruit prima geregeld

Zeer klantvriendelijk

Goede ontvangst en fijne werkplek om te wachten incl koffie, thee, water wat je maar wilt. Goede WiFi! Binnen 2 uur beurt, APK keuring en remmen vervangen. Samen met de medewerker naar de auto gelopen en duidelijke uitleg wat er allemaal gedaan is aan de auto.

Fast and precise

As usual, they are precise with the provided information and quotation. No bad surprises. They are kind and willing to fulfill customers' needs by having the car back as fast as possible.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven