Top altijd fijn om daar te zijn

De klant is koning

Snel afgehandeld, alles duidelijk, lang wachten bij balie

ik heb bijna tien minuten gewacht totdat ik aan de beurt was. Wel een beetje zonde. (Toen ik kwam stond 2 medewerkers bij de balie, die met een klant bezig waren. er was een wachtende voor mij. toen de vorige klant vertrok, bleef maar een medewerker, en de klant voor mij bleef maar doorvragen terwijl die eigenlijk zijn auto kwam ophalen.)

Een perfecte service, klantvriendelijk en erg behulpzaam

Een perfecte service, klantvriendelijk en erg behulpzaam

Ondanks dat de ophaalafspraak niet goed doorgekoemn was en de auto niet gewassen was (wat voorheen wel altijd gebeurde) is de auto netjes voorzien van zomerbanden, gerepareerd (kapotte sensor) en voorzien van een nieuwe lampje.

Na online een onderhoudsbeurt besproken te hebben en bevestigd via de mail was het ontvangst wat minder. Het bleek dat de afspraak niet doorgezet was naar de gekozen Nefkens locatie. Geen nood. Alles is ter plekke nog ingevuld en zelfs het vervangend vervoer werd nog geregeld. Het duurde nu wel wat langer maar zeer tevreden met de afloop. Het onderhoud was ook zeer snel gedaan en ik kon de auto halverwegen de middag weer afhalen.

Erg goed

Zelfs de auto was gewassen. Top

Prima geholpen en uitstekende communicatie

Een auto gebracht met diverse motor storingen. Na diagnose prima afspraken kunnen maken om de auto in orde te brengen. Ook werd goed rekening gehouden met de leeftijd van de auto.

Alles volgens afspraak en professioneel bedrijf

Vriendelijk, professioneel en snel geholpen

Bandenwissel is snel en vakkundig uitgevoerd. Tip voor de toekomst: de velgen waren behoorlijk vies. Misschien kunnen jullie deze poetsen of een snelle wasbeurt geven, dan is het plaatje helemaal compleet.

Top ervaring

Professionele opstelling en behandeling. Top.

onderhoud is naar wens verlopen

onderhoud is naar wens verlopen, alleen het onderhoudsrapport waarop je kon aangeven wat wel of niet extra gedaan kon worden eindigde met een blanco scherm , waardoor het onduidelijk is of de opgaven door waren gekomen. De afsluiting was onduidelijk .

Netjes en goed verzorgd en alles op schrift wat er allemaal gebeurd is en ook nog in de mail heel netjes. De prijs is stevig.

prima service

ik werd snel en efficient geholpen.

geweldig

Vriendelijk personeel goede service

Geweldig geholpen

Afspraak is afspraak er komt geen cent meerbij. Goede uitleg per mail en persoonlijk bij het ophalen.

Prima geholpen

Fijn dat het onder garantie Gerepareerd kon worden . Maar het was beter dat PEUGEOT een terugroep actie had gedaan voor deze reparatie. De oliedruk gaf storing . Oorzaak distributieriem laat rubbere stof los en gaat in oliezeef zitten. Nu vervangen door een andere distributieriem. Oud spreekwoord voorkomen is beter dan genezen.

Snelle Service, vriendelijk

Goede Servicebalie.

Service is goed. Vriendelijk personeel.

Goed en snel

Geen problemen voor mij gebeurd.

Grotendeels tevreden

Vriendelijk personeel, fijn systeem om je goedkeuring te geven aan reparaties. Komt allemaal kundig over. 1 belangrijke min deze keer: de distributieriem zou vervangen worden maar men had de verkeerde riem besteld / binnen gekregen. Nu moeten we binnen 5000 km nog een keer terug komen. Dat wordt wel als vervelend ervaren, dat we er weer naar toe moeten en weer de auto een aantal uur kwijt zijn.

Lang wachten

Afspraak om 0800 uur om winterbanden te verwisselen. Pas om 1000 uur klaar. Duurde echt te lang.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven