planning van APK was wat moeizaam

Ik vind de werkplaatsmail onduidelijk. Voorheen met foto's duidelijker wat er gedaan moest worden Ik snapte nu niet goed watar ik toestemming voor moest geven.

helaas veiligheidscritisch probleem niet opgelost, en niet meer teruggebeld.

Vreemd verhaal dat een gordel met een defect niet vervangen mag worden van de leasemaatschappij. Volgens de leasemaatschappij is er geen aanvraag geweest en wordt een dergelijke aanvraag altijd goedgekeurd. Na opnieuw gebeld te hebben volgt een ander verhaal, namelijk dat het gordel systeem gesmeerd is, maar aangezien dat niet werkt zou ik terug gebeld worden. Dat is dus niet gebeurd. Jammer, want ik had een positief beeld van deze dealer.

waardeloos

Elek keer hetzelfde. bandenwissel duurt anderhalf uur of meer en deze keer zelfs meer. Ik ga met leasemaatschappij regelen dat ik naar profile tyrecenter kan, Daar was het altijd in half uurtje gepiept,

Goede service en klantvriendelijk

Klantvriendelijk personeel, met wachten koffie of thee in een gezellige hoek

Waarvoor de auto naar de garage ging was niet gedaan

Ik moest bijna 4 weken wachten voordat ik terecht kon voor een reparatie aan het dak van mijn cabrio. De auto was dezelfde dag NIET klaar, zoals beloofd en ik had maar een fiets als vervangend vervoer. Moest zelf bellen om te horen dat ie niet klaar was. Veel problemen thuis natuurlijk. De dag erna wel klaar, maar het dak niet. Onderdelen moesten nog besteld worden. Duurt een paar dagen. Resultaat: een nieuwe afspraak over weer bijna 4 weken. Het hele voorjaar naar de knoppen door een dak dat (weer) niet werkt. Dankzij Nefkens. SLECHT! Kom er NOOIT meer.

Accurate service

Afspraken worden nagekomen

Niets op aan te merken

ik heb een goede ervaring met Nefkens Eindhoven en de service is uitstekend.

In >mijn nefkens< had ik wel een uitgebreide update verwacht!

Goede kwaliteit maar te onpersoonlijk

Vroeger werd je gebeld voor overleg, nu een winkelwagentje waar je snel op moet goedkeuren, zonder voldoende achtergrond. Drukken op het telefoontje leidde tot niets. Heel onpersoonlijk dus en leidt tot vroegtijdige vervanging en dus hogere kosten voor mij en het milieu.!!

geweldige service

Na het inplannen van het jaarlijks onderhoud aan de auto, werd ik gebeld door Peugeot Nederland. Er werd een extra onderhoud ingepland tbv een zgn terugroepactie op dezelfde datum als het jaarlijks onderhoud. Ik kreeg een volledige service aangeboden: terugbrengen en ophalen door een medewerker of gratis vervoer. Ik kreeg gratis vervoer. Ik vind dit een goede service van Peugeot. Goed en netjes geholpen.

Mijn auto heeft een kleine beurt en een apk keuring gehad terwijl ik erop kon wachten in een aangename omgeving.. Het personeel is erg vriendelijk..

Netjes mijn auto op komen halen en weer terug gebracht en nog Gewassen ook top

Zeer goed geholpen

Afspraak gemaakt maar moest wel 2 weken wachten voor ik aan de beurt was dat is dan wel een min puntje Buiten dat goed en vriendelijk geholpen

Prima service en vriendelijk personeel.

Prima service, airco was binnen een half uur gebeurd! Top

persoonlijke service

Time is money

Sinds 1995 klant !!!!! Tijdens de onderhoudsbeurt van de Peugeot 208 ( ruim € 300,00} wordt er gebeld, dat er 2 lampjes van de kentekenverlichting kapot zijn en of die mogen worden vervangen. Natuurlijk geef ik daar toestemmening voor. Het is normaal dat die 2 lampjes (€ 3,54) op de rekening worden gezet, maar dat daarnaast ook nog eens € 9,75 excl. btw voor arbeid wordt geteld is buiten alle proporties en ook niet expliciet gemeld Natuurlijk heb ik dat gewoon betaald, maar ik vind dit zeer klant-onvriendelijk en staat niet in verhouding met de totaalprijs van de onderhoudsbeurt. Vandaar die 6 en beslist geen 10 zoals jullie willen!!!!! Jammer dat ik dit na ruim 25 jaar klant zijn moet constateren

Super aardig en mee denkend persoon.

Er wordt echt naar je geluisterd en gehelen wat voor jou auto het voordeligste is. Niet meteen 4 nwe banden als er 2 nog goed zijn.

Positief

Auto zag er goed verzorgd uit.

Vriendelijk, stipt en kundig

Altijd correct, goede info, meedenkend, fijn om zaken mee te doen

Prettig

Geen gedoe, alles volgens afspraak.

So fast, so kind

So fast, so kind

lekker relaxte garage

vertrouwen in de garage. overleg bij de service balie, monteurs die goed werk afleveren .en ook nog eens zo zuinig zijn met mijn auto als ikzelf ben (ik zie geen werksporen, vieze vingers) Kosten zijn als vooraf besproken, dus geen verrassing bij de rekening. Locatie Eindhoven is voor mij een dikke aanrader!

snelle service

snelle service