alles tip top geregeld

volgens afspraak alles gedaan goede ontvangst en vertrek

Alles perfect!!

Auto weer helemaal top...grote beurt, apk, gewassen en gestofzuigd! Auto weer als nieuw!

Kleine beurt + APK volgens verwachting. Ik vond wel goed dat de receptionist mij attendeerde op het feit dat ik normaal gesproken een grote beurt zou hebben, maar aangezien mijn auto weinig gereden had i.v.m. 2 jaar Covid, dit niet nodig was, en ik koos dus voor een kleine beurt, wat genoeg was.

Er wordt met je meegedacht.

Positief. Je wordt goed geïnformeerd over kosten van reparaties. Blijft jammer dat Nefkens Best gesloten is. Nu leen auto nodig voorheen gewoon een fiets.

Bij Nefkens begrijpen ze wat service en klantvriendelijkheid is.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Er werd tijd voor mij genomen ondanks dat het druk was. Bij ophalen auto werd uitgelegd wat er gedaan was, liep netjes mee naar auto en in auto was alles netjes beschermd zodat niets vies kon worden en auto was ook gewassen. Dag eerder had ik telefoniste aan de lijn en stond mij zeer vriendelijk te woord

Uitstekend goede service

Zoals altijd, top kwaliteit.

Het is elke keer weer fijn om klant bij u te zijn...

Goede service met duidelijke uitleg

Ik had een afspraak voor een normale beurt + APK. De voorbanden moesten worden vervangen, maar waren niet tijdig beschikbaar om deze voor het einde van de werkdag gemonteerd te hebben, Omdat ik mijn auto de volgende dag nodig had is mijn auto rijklaar gemaakt en is voor het vervangen van de banden een separate afspraak gemaakt. Dit vond ik een goede oplossing waardoor ik zeer tevreden ben over mijn bezoek aan Nefkens

Uitstekend diens

Exceptional service.

prettig geholpen

Vriendelijk personeel. Auto keurig in orde gemaakt.

Correcte uitvoering van onderhoud RCZ

Goed advies en uitleg betreft onderhoud RCZ

Goed, afspraken nagekomen

X

zeer goed

alles volgend afspraak uitgevoerd en op tijd klaar auto was zelfs gewassen

Werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken

Zonder afspraak snel geholpen

Goed en snel geholpen.

Te lange wachttijd zonder daarover geïnformeerd te worden

Ik bracht mijn auto voor een bandenwissel. Dat zou een uurtje duren, ik besloot erop te wachten. Mij werd een plek aangewezen waar ik kon wachten. Het was druk en zou iets langer duren, zo’n vijf kwartier. Uiteindelijk heeft het 2 uur en een kwartier geduurd en moest ik zelf een paar keer vragen wat de status was. Door het gebrek aan communicatie en de langere wachtduur kon ik zelf een afspraak bij mijn eigen klant niet nakomen. Heel vervelend. Toen ik hier wat van zei was de reactie: ‘Ja wij kunnen er óók niks aan doen. Het loopt uit.’ Ik voelde me niet serieus genomen als klant.

Was prima

super service top bedrijf

super service

Prima servicebeurt tegen een redelijke prijs.

Prima behandeling met oog voor de wensen van de klant

Zeer tevreden over de service en communicatie!

Altijd professioneel en snel !

Goede optimale service

Geldropseweg 191