Afspraken worden nagekomen

Alles was goed geregeld, leenauto stond klaar, goed personeel afspraken worden nagekomen

gemakkelijke en fijne communicatie

gemakkelijk online afspraak maken en communicatie op de dag van de servicebeurt; fiets-uitleen is ook prettig

Snelle en goede afhandeling van de bandenwissel

Goed vlot en gastvrij

geweldig

ik was een half uur te vroeg en toch werd ik geholpen en was ik optijd klaar.

Als vaste klant met twee peugeot's in onderhoud vond ik ik wel jammer dat men wel heel weinig korting wilde geven op twee voorbanden. Die dus elders laten monteren en hierdoor €70 goedkoper uit.

Niets aan toe te voegen

Een 10 dus ...

goed en vrij snel.

Nette bediening en voor zover kunnen nagaan up date navigatie goed.

Uitstekend technisch advies

Duidelijke omschrijving van geconstateerde problemen en perfecte oplossing daarvan. Deskundig en klantvriendelijk personeel.

Bijna zeer goed… Een ding van aandacht is dat het telefonisch erg lang duurt voor ik de juiste afd of persoon aan de lijn krijgt.

Alles prima verlopen

Het duurde uiteindelijk 3 dagen, maar alles was goed geregeld, incl, leenauto

twijfelachtige beurt

Ontvangst was heel leuk, bekend gezicht uit Best(jammer dat ze weg zijn) 1e servicebeurt van mijn Peugeot 2008 was snel geregeld maar de navigatie update(ruim 1:15 uur) is volgens mij een verouderde versie, want de weg waar 2x in de week rijd staat er niet op dan rijd je in de weilanden. ik denk dan het mijne ervan als je 2 a 300 euro moet afrekenen. Zelf heb ik een motornavigatie en die update via de wifi en dan voor heel Europa, automatisch de juiste versie en ook gratis. Graag ontvang ik van jullie hierover een reactie. m.v.g. Peter van Eijndhoven

Vlot geholpen

Bandenwissel ging vlot, de wachttijd was kort.

Doorlooptijd bandenwissel

Doorlooptijd bandenwissel was uiteindelijk 1.5 uur ipv aangegeven 45minuten. Hierdoor heb ik een andere zakelijke afspraak moeten annuleren.

Afspraak = afspraak

Nefkens gaat voor een tien! Op deze manier gaat Nefkens die never nooit behalen. Bij het maken van de afspraak aangegeven dat ik wacht bij Nefkens. Om 9:00 uur bij de balie sleutels ingeleverd. Om 11:15 zit ik er nog en vraag hoelang ik nog moet wachten. Is het niet goed doorgegeven aan de werkplaats! Ze zijn nog niet begonnen aan mijn auto. Ze beginnen direct, en geven aan dat het een uur kan duren. (12:30 zou hij klaar zijn). Om 13:45 wordt ik geroepen, auto is klaar. Waar ik om 11:15 weg zou kunnen wordt het 13:45 uur. 2,5 later!! Ook het verrekenen van een eerdere onderhoudsbeurt verloopt stroef. Over een tegemoetkoming in de vorm van een geldelijke korting is niet te praten. Krijg ter compensatie een flesje shampoo en tegoedbon wasstraat. Dit voor 2,5 uur wachten. Verwacht alsnog een passende reactie van Nefkens.

snelle en goede service

zie boven

Perfecte service en zeer correcte behandeling.

Geen verbeterpunten

perfect

probleem goed en snel opgelost

Citroën is net overgenomen door Nekens. Wij zijn blij dat we dezelfde service met Frank van Haasteren hebben kunnen houden.

Ik wordt hiier altijd uitstekend geholpen door vriendelijk personeel

Ik wordt altijd keurig geinformeerd over gebreken en evt. reparatiekosten en mogelijkheden. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

keurig geholpen en vriendelijk

Ik kom uit Enschede en heb de auto gekocht in Veldhoven omdat onze zoon daar woont en wij vaak in Veldhoven zijn. En we hebben een hele goede ervaring met de service en klantvriendelijkheid..

Factuur niet correct

Eerder al heb ik met mijn Peugeot (nu Citroen) een nare ervaring gehad over een onderhoudsvoorstel met onderhoud wat kortgeleden was uitgevoerd. Nu, met de auto van mijn echtgenote stond ruitensproeiervloeistof op de factuur, terwijl het reservoir bij inlevering auto tot de nok toe was gevuld. Beetje flauwe opmerking, dat dit in de prijs zit.

Fijn extratje dat de auto gewassen is terwijl er alleen een bandenwissel gepland stond

Top,service op maat.

Goede dienstverlening,vriendelijk te woord gestaan top.

Good and fast service

• Would you recommend us? Yes

Prettige behandeling

Winterbanden om laten wisselen naar zomerbanden. Goed ontvangst, prettige behandeling

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven