Prettig en volgens afspraak uitgevoerd!.

Vriendelijke ontvangst en de APK keuring is volgens afspraak in de afgesproken tijd uitgevoerd. Met dank hiervoor.

Geweldige service

Fijne ontvangst, duidelijke communicatie, geweldige service. Kortom, wij zijn zeer tevreden!

Prima service en aandacht.

Prima service en aandacht.

Altijd klantvriendelijk en goede service

Hele fijne garage met vriendelijke mensen. Super netjes met mijn auto, altijd hoezen en hoesjes over de stoel, stuur en koppeling. Fijne plek om te kunnen werken wanneer ik even moet wachten. Leve de VIP kaart! Top!

Klantvriendelijk. Goede communicatie. Korte lijntjes.

Na de sluiting van de vestiging in Best hebben wij in Eindhoven in de garage dezelfde goede dienstverlening ervaren. Het was prettig een "oude bekende" uit Best aan te treffen.

Hofelijk ontvangst en prefessionele uitvoering

Goede communicatie

Ik ben tijdig op de hoogte gebracht over de situatie van mijn auto en heb daar direct op gereageerd. Bij de afhandeling daardoor geen verrassingen!

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld

Vriendelijke medewerker die mij geholpen heeft aan de balie. Onderhoud voor zover ik als leek kan beoordelen correct uitgevoerd. Geen onaangename verrassingen.

Super snel geholpen en zeer duidelijke communicatie.

Mijn auto kwam op een zaterdag stil te staan met een storing. Nefkens was dezelfde dag nog beschikbaar om mijn auto aan te nemen. Op maandagochtend was de analyze al gemaakt en snel verholpen.

Goede atmosfeer en klanten behandeling

zie boven

vlot geregeld en gemaakt

aan de telefoon vriendelijk en duidelijk, ook de terugkoppeling met leaseplan vlot binnen een dag , met vervangwagen, is de wagen volledig grondig aangepakt geen opmerkingen

Onderhoud

Prima verlopen! Ik heb van de ophaal service gebruik gemaakt en die was top!

Afspraken beter na komen.

De gemaakte proforma was niet geheel leidend voor Nefkens Eindhoven. De communicatie kan beter hier in.

Behulpzaam

Met weinig personeel toch de auto op tijd klaar

alles prima geregeld

als altijd stipt en correct !

Alles netjes gedaan kan er weer een jaar tegen

Alles goed

Klantvriendelijk en staan meteen klaar om je te helpen

Iedereen staat meteen klaar om mij te helpen als ik iets vraag aan hen, erg klantvriendelijk. Voor de bandenspanning en oliepeil kan ik ook zo langs komen en vaak laten ze de auto ook even wassen is erg fijn.

Uitstekende service, auto in de ochtend thuis opgehaald en in de middag weer thuis gebracht voor onderhoud, ook nog gewassen dus wat wil je nog meer. Super!

Goede service en betrouwbaar

Ik wordt altijd prima geholpen, ook deze keer weer bij de onderhoudsbeurt. Ze zijn professioneel en staan altijd voor je klaar. Alleen maar positieve ervaringen gehad hier.

Ok

Ok

erg jammer

erg jammer dat er voor bep onderdelen geld gevraagd word terwijl je zou kunnen verwachten dat dit bij een stukje service hoort . en dat ze er alles aan doen om geld uit de mensen der zak te kloppen . bijv ruitenwisser moet vervangen worden deze was nog niet zolang geleden zelf vervangen???

Goed geholpen en duidelijk op de hoogte gehouden van de werkzaamheden.

Goede kwaliteit en service

Goede communicatie. Goed afspraken maken en goede kwaliteit auto.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven