Ultieme service!

Tijdens of na de grote beurt van mijn auto was een barstje ontstaan in de voorruit. Zonder problemen heeft Nefkens Eindhoven dit voor mij -op zeer korte termijn - hersteld. Zonder extra kosten, waarbij ik ten alle tijde vriendelijk ben geholpen. De auto ziet er weer puntgaaf uit. Dank voor de ultieme service!

gewoon goed

zie boven

Prima service alles volgens afspraak

Alles netjes en volgens afspraak geregeld en uitgevoerd. Zelf had ik het prettig gevonden om als vervangend vervoer een gelijkwaardige auto te krijgen (nu 108 gekregen, maar rond een 208). Verder fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Nefkens zorgt ervoor dat de klant tevreden de zaak verlaat.

Zeer tevreden, zelfs auto gewassen. Ga er vanuit dat deze gegevens niet op social media terecht komen.

Goed geholpen, ben tevreden.

Mijn ervaring is goed, maar ik had wel graag meer info willen hebben van wat ze gedaan hebben. Mijn auto zou op 42 punten gecontroleerd zijn ik kon dit digitaal niet zien. Heb dat bij ophalen van mijn auto gevraagd maar kreeg het antwoord dat doen we niet bij zetten omdat het om wel kabeltje of slangen zijn die gecontroleerd worden. Het gaat dus om kleine dingen. Dit is natuurlijk om het klant het gevoel te geven dat zijn auto op heel veel punten is gecontroleerd. Als je dit niet benoemen dan kun je van de 42 ook 142 van maken heeft dan de klant een nog beter gevoel??? Maar zolang de auto zonder problemen blijft rijden dan vind ik het prima.

Uitstekend.

Behulpzaam en op de juiste wijze informatief.

Geweldige service

Duidelijk wat er moest gebeuren, goed overleg over wat de andere opties zijn, transparante weergave van de ‘problemen’. In 1 woord: geweldig.0

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Alles 100%

prima service, prijs aan de hoge kant

De auto, inmiddels 6 jaar oud, 48.500 km op de teller, is steeds bij Peugeot Nefkens in onderhoud geweest, eerst in Veldhoven, daarna in Eindhoven. De service is prima maar de prijs vind ik aan de hoge kant. Extra argument om naar de Peugeot garage te gaan was het gratis updaten van het het navigatiesysteem. Dat geldt na 5 jaar niet meer, wat blijft is standaard onderhoud. Ik overweeg bij de volgende beurt rond te kijken naar alternatieven. Bij aanbeveling heb ik ja ingevuld i.v.m. de goede service.

Prima!

Top.

vriendelijke ontvangst en goede service

vriendelijke ontvangst en goede service

Uitstekende ervaring. Duidelijk contact over de auto en de kosten. Vriendelijke ontvangst en overdracht van de sleutels. Auto werd zelfs gewassen!

Zoals ik het van Nefkens gewend ben, gewoon goed dus.

Zeer correct afgewerkt

Top service!

Altijd goed contact met de medewerkers, mijn auto is in goede handen bij Nefkens Eindhoven, na een bezoek ziet die er weer tip top uit!

De auto deed het beter dan de leenfiets…

Nadat ik vanuit Helmond op een zonovergoten ochtend en namiddag op een Nefkensfiets mijn auto ophaalde was ik uitgeput. Om de haverklap draaide het zadel en daalde tot het minimum. Als een mislukte wielrenner met hoog stuur en lage zit fietste ik dus als een Bauke Mollemania op en neer. Over de auto beurt ( ook nog gepoetst) niets dan lof. Met fietsgroet, Jos Pieters

Deskundig geholpen goede service maar ik had niets anders verwacht.

vriendelijk

Jullie hanteren zogenaamd een vaste prijs voor een beurt, maar als je de auto brengt komen er altijd extra kosten bij volgens jullie standaard zijn bij een bepaalde beurt ( groot of klein of bij een bepaalde leeftijd of kilometerstand) . En dat is niet erg prettig om dat dan pas te horen, terwijl jullie dit wel van tevoren kunnen communiceren

Goed en correct

Goed en correct

Afspraken worden nagekomen, transparante werkwijze

Zeer duidelijk digitale prijsopgave met foto's en prijzen. Reparaties volgens afspraak uitgevoerd.

Deze keer teleurstellend

Zeer duidelijke waterlekkage in achterdeur peugeot 3008 De auto wordt zeer weinig gebruikt, weinig kilometers en de achterdeur wordt nooit gebruikt. Deze deur is als het ware fabrieks-nieuw. Na hele dag in de werkplaats lekkage niet opgelost. Laatste telefonisch besproken oplossing, insmeren met vaseline. Bij thuiskomst blijkt deze handeling niet uitgevoerd en de lekkage is nog aanwezig. Ook bij ophalen van de auto geen mogelijkheid voor communicatie. 7 wachtende samen met mij om hun auto op te halen en één baliemedewerker om al deze mensen af te handelen. Wachttijd half uur. Deze keer een dikke onvoldoende.

Goed ontvangen door de receptie. Duidelijke uitleg wat er met de auto ging gebeuren.

adequaat en professioneel

Adequaat gehandeld.

Goede service en duidelijke afspraak.

Alles volgens afspraak en vriendelijke mensen.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven