Plannen is ook service...
Een maand voor de onderhoudsbeurt gepland en een datum overeen gekomen. Een dag voor de beurt gebeld dat de monteur ziek was en of er hergepland mocht worden. Overmacht dus geen probleem. Een nieuwe datum na een week ingepland. Nog aangegeven, "vergeet het vervangend vervoer niet" en daarmee was de kous af.
Op het moment dat ik de auto kwam brengen,duurde het afgeven van de sleutel erg lang. Wat bleek, toch geen vervangend vervoer. Ik woon 23 km van de garage af, dus ja... "zullen we dan maar een nieuwe afspraak maken?" Mijn reactie was bevestigend, maar dan wel de vraag of ze de auto kwamen halen? Het had mij intussen al een halve ochtend gekost. Eerst kwam er een ontkennend antwoord, maar toen ik voet bij stuk hield, bleek er ineens toch een leenauto. beschikbaar. Welliswaar geen Peugeot 508, maar een 108. Prima voor een keer, maar dit had toch echt anders gemoeten. Let wel, beurt is prima uitgevoerd, maar ook dit hoort bij klantbeleving.