Is gewoon goed niks op aan te merken

prettige sfeer en stipt uitgevoerde planning

het is de moeite om vanuit Best jullie klant te zijn. schone auto na grote beurt bevalt mij zeer.

Keurig en netjes geholpen ,ben zeer tevreden over Firma Nefkens en haar medewekers.

Goede snelle service

Goede snelle service

klantvriendelijk, eerlijk volgens mij

geeft daarom vertrouwen

alles naar verwachting geregeld

ok

ok

Fantastische service elke keer

Elke keer als ik een Peugeot Nefkens binnenstap krijg ik topservice, al mijn vragen worden beantwoord, alles wordt gerepareerd en de service is goed. Geweldig bedrijf.

Netjes

Plannen is ook service...

Een maand voor de onderhoudsbeurt gepland en een datum overeen gekomen. Een dag voor de beurt gebeld dat de monteur ziek was en of er hergepland mocht worden. Overmacht dus geen probleem. Een nieuwe datum na een week ingepland. Nog aangegeven, "vergeet het vervangend vervoer niet" en daarmee was de kous af. Op het moment dat ik de auto kwam brengen,duurde het afgeven van de sleutel erg lang. Wat bleek, toch geen vervangend vervoer. Ik woon 23 km van de garage af, dus ja... "zullen we dan maar een nieuwe afspraak maken?" Mijn reactie was bevestigend, maar dan wel de vraag of ze de auto kwamen halen? Het had mij intussen al een halve ochtend gekost. Eerst kwam er een ontkennend antwoord, maar toen ik voet bij stuk hield, bleek er ineens toch een leenauto. beschikbaar. Welliswaar geen Peugeot 508, maar een 108. Prima voor een keer, maar dit had toch echt anders gemoeten. Let wel, beurt is prima uitgevoerd, maar ook dit hoort bij klantbeleving.

Ik had een hele fijne relatie met Peugeot Veldhoven.

Apk duurde lang! Geen fijne ervaring in Eindhoven, Vandaar mijn matige beoordeling!

Onderhoudsbeurt en APK goed uigevoerd

Naast de opdracht de onderhoudsbeurt en APK te doen had ik ook gevraagd (regen betaling) de auto van binnen en buiten schoon te maken Wel was de auto van buiten gewassen maar reiniging binnen waaronder ook ramen binnenzijde was niet gedaan Ik heb hiervoor niets hoeven betalen maar het was niet volgens afspraak

Duidelijk prijsopgave vooraf Vriendelijk personeel

prima geholpen

prima geholpen. Reparatie goed opgelost.

Heldere communicatie en goed vakmanschap

Zorgvuldig, netjes, open, kwaliteit

Gewoon goed

Zoals het hoort

Goed geholpen.

Duidelijke informatie over wat er aan de auto moet gebeuren en ik ga ervan uit dat de auto nu weer in orde is.

Fantastische service!

Alles loopt gesmeerd en afspraken worden goed en op tijd nagekomen.

Niet goed.

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een beurt kreeg ik een paar dagen voor die dag een herinnering, voor mij niet direct nodig, maar toen ik kwam wist niemand er van af, stond niet op de werkplaatslijst en ik kon ook niet geholpen worden, moest een nieuwe afspraak maken. Hoe kwam die herinnering dan bij me? En wie had die nodig ?? Nu blijkt dat na de nieuwe afspraak, die op de werkplaatslijst wel bekend was en ik ook geholpen werd er nu een aantal dingen niet zijn gebeurd of achtergelaten: - Mijn cruise control is uitgeschakeld en die kan ik niet zelf weer aanmaken. - De lampen van de auto doen het niet meer, dus van automatisch aangaan van de lampen is geen sprake. Hoe kan dit? Bovendien was ook nog de achteruitkijk spiegel geblindeerd. Heel ongelukkig tijdsens het rijden, gelukkig heb ik dat zelf kunnen oplossen.

prettig geregeld

ik vind het goed geregeld en duidelijk om zo met een berichtje de kosten meteen te zien wat je laat uitvoeren aan het voertuig

Fijne ouderwetse service zoals weleer

Duidelijke afspraken welke aangehouden blijven en waar je op kunt vertrouwen. Kwalitatief handelen met vakmensen. Na terugkrijgen van de auto voelt en rijdt die weer als nieuw. Het bedrag wat ik moest betalen heb ik dezelfde dag terug verdiend omdat de rem vloeistof was vervangen en ik een noodstop kon maken zonder mijn voorligger te raken. Bedankt.

Prima en zoals afgesproken

Goed geholpen en goed gecommuniceerd.

gewoon een goede garage

Na wat start discussies over de kosten van het uitlezen van de auto, is er conform afspraak gewerkt. De communicatie over hoelang de reparatie duurt kan beter.

Prima!

Prima geholpen.