vertrouwd

niks aan toe te voegen: vertrouwd

Afspraak zoals gebruikelijk prima verlopen

Het duurde even voor ik terecht kon na het maken van de afspraak, maar aangezien het een reguliere beurt was, geen probleem. Lees auto stond klaar, gegevens waren goed genoteerd en bij het ophalen van mijn auto waren mijn vragen opgelost en was mijn auto weer prima in orde

Tijdige en Lotte afhandeling

Snelle afspraak kunnen maken. Adequate afhandeling.

Ophaalservice is goed geregeld

De ophaalservice is geweldig maar verder 0 terugkoppeling over de uitgevoerde werkzaamheden.

Niet erg klantvriendelijk

Niet erg klantvriendelijk. Ik voelde me de 2x dat ik hier was niet serieus genomen en er werd niet goed naar me geluisterd. Erg frustrerend.

Helemaal top

Vriendelijke personeel

Mijn auto in vertrouwde en deskundige handen!

Mijn auto is van 2006, bijna 17 jaar oud. En hij rijdt nog als een zonnetje, mede danzij jaarlijks onderhoud en apk-keuring bij Nefkens, Eindhoven. Nu werkplaatsbezoek omdat raampje achter los begon te raken, goed opgelost voor een prettige prijs.

Netjes en goed geholpen.

Goed geholpen accu was slecht raar dat dat er bij de beurt niet uitgekomen is

Slecht luisteren

Na een melding motorstoring bij jullie aan geweest. Werd direct geholpen dat wel. Direct werd de computer uitgelezen; slecht functionerende katalysator. Ik kon wat jullie betreft direct een afspraak inplannen voor vervanging daarvan. Op mijn opmerking dat die katalysator 14 dagen eerder was vervangen bij kwikfit werd niet gereageert. Had toch minimaal verwacht; dan zou ik daar maar even teruggaan voor garantie. Maar niets daarvan. Heb ook na de computerreset van jullie geen storingsmelding meer gehad. Dus wat betreft meedenken met de klant; zwaar onvoldoende. Had van jullie beter verwacht ipv direct een katalysator peoberen aan te smeren.

Prima, alles keurig en volgens afspraak.

Vriendelijk, professioneel en volgens afspraak van begin tot het eind. Heel tevreden mee.

Vakkundige hulp

Je word vakkundig geholpen. En vriendelijk.

Vertrouwde Garage

Helder en zonder verrassingen. Al sinds 2010 trouwe klant. Ook deze keer weer tevreden

open en vriendelijk ervaring

op tijd leveren, bellen als klaar is. koffie staat ook klaar.

Auto was niet gewassen

Een medewerker was zo vriendelijk om de auto toch nog te wassen. Dat was na halfzes. Feit blijft dat men vergeten was hem te wassen.

prettige ervaring met Nefkens Eindhoven

Met mijn auto voor de eerste onderhoudsbeurt bij Nefkens geweest. Is heel goed bevallen, zeer klantvriendelijke, deskundige medewerkers. Ook fijn dat ik een afspraak kon maken om (in een prettige wachtruimte) te wachten tijdens het onderhoud van de auto)

Had een probleem met mijn Opel en dat is door jullie opgelost.

Had een probleem met mijn Opel en dat is door jullie opgelost.

Teleurstelling en frustratie

Voor derde jaar op rij is na een servicebeurt de dab-ontvanger van de radio kapot bij aflevering.

Ben tevreden

Bij mijn onderhoudsbeurt in 2022 was de APK keuring gratis, maar nu bij mijn laatste onderhoudsbeurt kostte het 33.02 euro Het is jammer dat deze service er niet meer is.

Gewoon goed

Nvt

Op basis navigatie niet goed opgelost

Wordt wegestuurd met draai deknop van de radio maar omhoog dan gaat de navigatie van zelf prarten

Goede contact, prijzen te hoog en goed gewoon gemaakt werkzaamheden, problemem niet altijd goed gediagnosticeerd en opgelost basis op eigen ervaring. Meer over merk citroen hoef niet te vertellen. Kwaliteit 5 sterren Contact 5 sterren Prijzen 3 sterren Klantvriendelijkheid 4 sterren

it was good in general except a few things

- the car did not get washed and protection covers inside the car when I got ıt - Based on your advise, I requested to change Pedaalrubbers / matten but they did not.

Fijne service

Goed bedrijf met verstand van auto's.

Keurig gewerkt volgens afspraak, zeer vriendelijke personeel

Een prima werkplek om een uurtje te wachten tot de auto klaar is!

TOP GARAGE!!

Denken altijd met je mee én geven je altijd advies. Ik ben er heel tevreden over. En altijd bereid jou te helpen.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven