Snelle accurate service

Snelle accurate service

Alles is prima geregeld; ik hoefde niet eens lang te wachten totdat mijn auto klaar was.

goede service

Ik word goed te woord gestaan en vriendelijk geholpen ook met vervangend vervoer.

Service was oke

Moest lang wachten toen ik binnen kwam terwijl geen van de mannen zichtbaar met een andere klant bezig was. Normaal wordt mijn auto altijd gewassen als hij een beurt krijgt bij jullie, dit was nu niet het geval.

Netjes en meedenkend.

Goede service, vriendelijke mensen.

In vergelijking met mijn eerdere ervaringen bij andere automerken is Nefkens een verademing qua klantvriendelikheid.

Je hoort wel eens dat je je auto naar de dealer brengt, er een hoop geld in steekt zonder dat je er voor je gevoel iets voor terugkrijgt. Mijn laatste APK was niet helemaal voor niks, maar mijn auto rijdt sindsdien zó veel beter, terwijl ik niet eens wist dat er iets aan mankeerde. Wat een kettingspanner al niet kan doen. Uitstekende APK.

super goede service.

Hele fijne service, makkelijk afspraak maken en goed contact met medewerkers.

Premium prijzen

Als klant verwacht ik een eerlijk prijs / prestatie plaatje, met een service die ik van een gerenommeerd bedrijf mag verwachten.

Jammer van de persoon die mij aan de balie geholpen heeft

Deze persoon wist niet of hij mij met het probleem wat ik had kon helpen vanwege de drukte. Dit kan, na overleg met collega was het mogelijk. 10.00 uur na de pauze kon er na gekeken worden. Mooi wachten we even. 11.00 uur komt deze naar me toe betreffende het probleem geen antenne op de auto, of deze misschien nog in de auto lag. Samen de auto gecontroleerd geen antenne gevonden. Hij zou navragen of er een antenne besteld moest worden of een andere oplossing mogelijk was. Komt weer naar de balie en ik zie de auto al voor rijden, zeg nog hij is al klaar hij staat al voor. Vervolgens loopt de persoon weg en heb ik bij de balie staan wachten tot een collega vroeg of ik ergens op stond te wachten. Ja op zijn collega met de factuur! 11.30. Collega vroeg mijn naam en de factuur lag op de balie. Afgerekend en kon vertrekken. Jammer dat dit zo lang moet duren.

Vriendelijk en behulpzaam

Heel vriendelijk ontvangen voor een reparatie aan de auto. De auto was keurig op tijd gereed en de medewerker heeft tot in detail uitgelegd wat er aan de hand was en hoe ze dat opgelost hebben. Erg prettig.

Positief

deskundig, vriendelijk, houden aan afspraken

Deskundig, vertrouwelijk, vriendelijk, afspraken nakomen

Doen wat ze zeggen dat ze gaan doen. Communicatie is goed.

Het was allemaal super

Vriendelijke mensen, die me goed geholpen Goede comunnicatie

Prima service en aardige mensen

Ik kom hier al 12 jaar maar volle tevredenheid

Nette service

Personeel is behulpzaam en zet graag het stapje extra.

Super goed meegedacht.

Vriendelijk, adequaat en snel

Fast and good

Very good service

Prima, zoals gewend

Ik ben erg tevreden. Maar het praatje op het einde, bij ophalen vd auto om een beoordeling te geven van een 10, en waarom, kan een heel stuk korter en was too much.

Goeie survice

Alles word op gelost fijne mensen mooi bedrijf

Top geregeld

Het ophalen en terugbrengen en alles daartussen, ging van ‘n leien dakje… iedereen zeer vriendelijk, van degene die belde tot degene die de auto ophaalde en terugbracht.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven