Na online een afspraak gemaakt te hebben, stond ik niet op de lijst van de werkplaats. Personeel maakte duidelijk dat ik toch geholpen werd. Nadat het mankement was vastgesteld, kreeg ik een overzicht van de kosten. Het onderdeel was op voorraad, dus het probleem was snel opgelost. Toen ik in de auto stapte dacht ik, "hebben ze 'm nou ook gepoetst? " Ja uitgezogen en gewassen. Wat een service! Die 10 hebben ze voor mij zeker verdient!

zeer netjes en vlot geholpen

Service is goed

Werkzaamheden aan auto zijn netjes uitgevoerd. Medewerkers zijn behulpzaam en geven duidelijk antwoord. De netheid van de vervangende auto had deze keer iets beter gekund, maar dat is waarschijnlijk een incident te noemen.

Vriendelijk personeel

zeer behulpzaam en vriendelijk,verder vertrouw ik erop dat ik weer veilig de weg op kan .!

Uitstekend geholpen

Prima vakgarage, kundig personeel

heeeeel erg goed

On-line was het duidelijk , overzichtelijk maar helaas zonder basisprijzen terwijl in de garage de baliemedewerker het basisbedrag zo op kon noemen en schrijven. Ondanks dit feedback verhaal heel erg goed geholpen, duidelijk gecommuniceerd en begripvol / vriendelijk.

Normaal gesproken tevreden, maar nu niet helemaal ivm losse motorkap

Vorige week bij jullie geweest voor het vervangen van een rubber bij de bestuurderskant. Normaal gesproken ben ik erg tevreden maar nu kwam ik er achter dat de motorkap niet goed dicht zat. Hier kwam ik achter toen hij op de snelweg bij 100km/u omhoog kwam, wat voor een gevaarlijke situatie zorgde. Dus deze keer niet zo tevreden.

Fijne service

App en service beurt prima uitgevoerd, auto gewassen en gezogen.

Goede, snelle service, geen uitleg over wat er is uitgevoerd

Ben blij met de snelle service en prima sfeer die er is waarin je kunt wachten. Fijne stoelen, goede werkplekken. Bij afronding van de werkzaamheden zou ik graag een overzicht hebben van wat er is uitgevoerd, nu kreeg ik enkel de sleutel en een 'fijne dag nog' en was ik weer op weg.

Een dikke onvoldoende

Eerst zoeken naar parkeerplek, bijna kwartier wachten bij aankomst, weinig toelichting over de kosten (ik schrok van het tarief). De navigatie update was niet gelukt, reden onbekend. Monteur kwam er nog bij maar ook hij kon niet aangeven of en welke updates van de navigatie eerder gedaan waren. Of welke versie de navigatie nu heeft. Ze kunnen het opnieuw proberen maar dan ben ik mijn auto een dag kwijt zonder garantie op succes. Geen gespecificeerde lijst van uitgevoerde werkzaamheden. Ik zou bv. Willen weten wat is profiel van de banden. Terug in de auto bleek dat onderhoudsboekje niet was bijgewerkt, lag keurig klaar. Weer terug, gegevens in werkplaats ingevuld. Na controle van mijn kant: huidige km stand en km stand bij volgende beurt klopten totaal niet, leken wel overgenomen van een andere auto. En de medewerker had daarna grote moeite om de juiste gegevens te noteren. Kortom: een dikke onvoldoende!

Schandalig

De service was beter toen ze nog in Veldhoven zaten. Hier wordt niet naar je geluisterd.

perfect

netjes, goede service, auto helemaal schoongemaakt

Prima Serice

Goede ervaringen

Auto in de middag gebracht voor onderhoud en later in de middag al weer klaar

Goede en vriendelijke service.

Het onderhoud van mijn auto was snel gebeurd. Alles verliep vlot en vriendelijk.

Zoals gewoonlijk prima service.

Vriendelijk, klantgericht en snelle service.

altijd goed.

betrouwbaar, prettig contact..

mwoh

Eind oktober ging de auto stuk. Een rekening van ongeveer 800 euro. Na ongeveer 1100 km gereden te hebben ging de auto weer kapot. Gebeld om een afspraak te maken. Daar werd ons verteld dat het onze eigen schuld was omdat we niet op tijd waren geweest met het onderhoud. Daar zaten we qua kilometers heel ver vanaf iets van 20.000 km. En omdat we tijdens de coronatijd weinig gereden hadden hadden wij alleen gekozen voor de reparatie en de apk. Dat voelde als afschuiven. Bovendien duurde het meer dan 2 weken om een afspraak voor de 2e reparatie te maken. Wat ik ook stom vond is dat ons gevraagd werd om nefkens een 10 te geven terwijl dit ons niets opleverd. Bovendien vind ik het een rare vraag. De man aan de balie was verder wel aardig.

Flexibele service

Een dag te vroeg mijn auto gebracht voor het vervangen van een lamp. Werd toch direct geholpen.

Goede snelle service

Prettige communicatie. Erg prettig dat er online een afspraak kan worden gemaakt. Medewerker gaf aan dat de auto een half uur later pas gecheckt zou kunnen worden wegens drukte. Gaven me een leenfiets mee en 1,5 u na de afspraak was de auto helemaal nagekeken, gecheckt en gewassen. Erg prettig!

TOP

Prima op alle fronten.

Superservice!

Superservice voor een eerlijke prijs. Alles zeer transparant.

perfecte service

Goed geholpen, correcte prijsinformatie.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven