wintercheck prima uitgevoerd

de wintercheck is, samen met 2 gevraagde extra aandachtspunten, prima uitgevoerd. Diverse uitgevoerde items werden toegelicht met tekst cq foto's. prima oplossing. Aanvullende kosten werden eerst ter accordering aangeboden. inhoudelijk en qua ICT prima oplossingen. koppeling met de Peugeot app loopt ook heel goed.

service was prima ook een gewassen auto was een plus

ook een gewassen auto was een plus

super werk

fijne garage, vriendelijke mensen goed werk!!

Alles gedaan volgens afspraak en correct uitgevoerd

Vriendelijk en geduldig

Vriendelijk ontvangen en tijd genomen voor oplevering van mijn nieuwe auto. Ook uitleg gekregen qua navigatie en Peugeot app.

Goed geholpen, prima service en vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen, werd goed geholpen met de reparatie van mijn auto. Goede service.

Niet alles wat gezegd is werd ook uitgevoerd

Er werd aangegeven dat de vloeistoffen bijgevuld zouden zijn. Echter is dit in het geval van de Ad Blue niet gedaan.

Vriendelijk,bekwaam.Goede service

heel tevreden

fijne garage heel goed behandeld en je kunt er comfortabel wachten

Tijdige en snelle verrichting van het onderhoud en een gewassen, frisse auto retour !

Gemaakte afspraken nagekomen en met een gewassen auto retour een overtreffing van de verwachting !

Top service, niks op aan te merken!

Geen op- of aanmerkingen

Goed geoliede machine

Afspraak maken gaat vlot, Bij de receptie zitten genoeg mensen om je niet te laten wachten bij het afgeven van de auto. Je kan er wachten tijdens het onderhoud, genoeg zitruimte met koffie en thee en gratis internet. Na de beurt wordt netjes meegelopen naar de auto. Kortom: top!

Prima en snel

Verder niets te melden

Goed is goed

Was niet gerepareerd

Kwam mijn auto ophalen, had een foutmelding. Ik moest eigenlijk davor terugkomen maar je auto rijde niet goed toen achter gelaten en moest met een huurauto naar huis en de volgende week terugkomen

professionaliteit

Ben blij met Nefkens. Al 10 jaar klant en altijd tevreden.

Uitstekende service met heldere informatie en prijsopgave vooraf.

Naast een kleine beurt en APK moesten er op mijn verzoek wat checks en reparatie werkzaamheden uitgevoerd worden. Na analyse / controle van Nefkens kreeg ik een duidelijk overzicht van de status en de werkzaamheden welke nodig waren voor APK en welk ge-adviseerd werden, alles met prijsopgave. In overleg zijn alle werkzaamheden na tevredenheid uitgevoerd. Tevens is mijn auto keurig gewassen en schoongemaakt, wat nu een standaard service is van Nefkens Eindhoven!

zoals verwacht prima

zoals je gewend bent

Altijd fijne service en denken met de klant mee.

Nefkens is gewoon top qua service

Ze blijven in Eindhoven volharden in het leveren van een uitstekende service. Alles alweer in 1 keer goed, duidelijke uitleg over wat gebeurd is en een vriendelijke overhandiging van m'n gepoetste wagen. Een referentie in automobielland als je het mij vraagt.

Heel fijn geholpen

Fijn geholpen en fijne mensen

Topservice

Snel afspraak kunnen verzetten. Service was prima. Alles top geregeld