Goed en snel

Duidelijk afspraak gemaakt voor het genereren van een nieuwe sleutel met afstandsbediening

Alles gegaan volgens afspraak en planning. Op de afgesproken tijd geholpen en klaar binnen afgesproken tijd.

goed geholpen, prima leenauto, prima service een advies zou zijn om aan het einde van de dag wat meer receptie werkplaatsmedewerkers in te zetten om de wachtrij te verkorten ivm een druk moment.

Als je hebt afgesproken 10.00 uur beginnen ze ook op tijd

Over het algemeen zeer positief

Goede analyse van de auto, zeer tevreden over het doorspreken hiervan en het maken van afspraken over de uit te voeren acties. Zeer positief (compliment) in het meedenken in het vinden van een 2e handsoplossing voor de vervanging van een niet cruciaal onderdeel. Ik begrijp echter niet waarom ik de APK wel moet betalen (auto ouder dan x jaar) terwijl jullie in de uitnodiging aangeven dat in combinatie met een reguliere onderhoudsbeurt dit niet doorberekend wordt !!

Afspraken worden goed nagekomen

Een afspraak maken via internet verliep gemakkelijk en de afgesproken zaken werden goed afgehandeld.

Netjes en goed behandeld.

Prettig ontvangst, vriendelijke medewerkers die met je meedenken.

Correcte en effectieve service

Communicatie rondom acties werkplaats en klantvriendelijk contact.

score van 10 bestaat niet in mij leven

Alleen goede ervaring.

Peugeot Nefkens, altijd vriendelijk en snel geregeld.

Heel vriendelijk en gastvrij .

Goede service op elk moment !

Ook zonder afspraak zo snel mogelijk geholpen ! Prima wachtruimte met goede koffie !

PROFFESIONEEL

gewoon goed!

Klantvriendelijk

Komt afspraken na. Fijn de auto gewassen!

Zeer positief

Vrijdagmiddag laat nog even langs vanwege een ruitenwisser die de ruit niet meer schoon kreeg. Ging er eigenlijk van uit dat ik gewoon te laat was en dus de week erop geholpen zou kunnen worden maar het bleek geen enkel probleem en even later was ik alweer op weg met een nieuwe wisser en dus schone ruiten.

Goede service , vriendelijke behandeling duidelijke uitleg.

Prima garage bedrijf

Houden zich aan de afspraak en leveren prima werk.

Goed verzorgd tot in de puntjes

Heel klant- en servicegericht, hele aardige en fijne mensen

Goed, snel en klantvriendelijk geholpen

Motorprobleem werd snel en vakkundig geanalyseerd en verholpen . Informatievoorziening was zeer goed

Netjes geholpen, alles goed georganiseerd.

Communicatie omtrent afspraak verloopt erg goed, duidelijke info . En auto is weer winterklaar, zeer tevreden.

Op zich alles okay

Beetje raar dat ik in november al heb aangegeven wat ik vervangen wil hebben en dan nog moet ik terug voor nieuwe voorbanden. Dit had mijn inziens niet nodig geweest als jullie daarop ingespeeld hadden. Nu kost het mij tijd en geld om nogmaals terug te moeten komen.

Prima service!

Reparatie auto werd prima uitgevoerd, er waren meerdere gebreken, ik werd prima geïnformeerd over verloop reparaties en er werd meegedacht en meegewerkt om de kosten zoveel mogelijk te beperken. Prima garage, prima personeel!

Uitstekend!

Enorm goed geholpen, eigenlijk is de kwaliteit van de service constant van hetzelfde niveau. Ik werd geholpen met de afhandeling van mijn reparatie van de auto door een medewerker die nog maar 2 weken in dienst was bij Peugeot nefkens in Eindhoven,zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat hij nog maar zo kort in dienst was , viel wel op hoe vakkundig hij te werk ging. Zeer prettig ervaren.

Goed gevoel en communicatie

Duidelijk en fijn gevoel iedere keer weer

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven