Goede service.

Goede service.

Als een koning behandeld

Probleem met velg is netjes opgelost. Meteen een nieuwe erop gezet. Heel fijn geregeld!

Fijne medewerker aan de balie

Auto was snel klaar om weer op te kunnen halen

Mooi bedrijf goede service

Geen enkele ruimte voor verbetering

Alles prima. Netjes volgens afspraken, duidelijke communicatie, keurig vervangend vervoer en auto compleet en schoongemaakt weer terug gekregen! Goed bezig.

goed en vriendelijk

goede service en vriendelijke mensen

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Goede en duidelijke service

Keurig geregeld; ook wacht plek uitstekend.

Normaal gesproken krijgt de auto ook een wasbeurt en dat is deze x helaas niet gebeurd. Verder is alles wel goed geregeld.

Ben uiterst tevreden zoals altijd

Ben uiterst tevreden zoals altijd

Prima ervaring

duidelijk en snel

Duidelijke prijsopgave vooraf, snel en volgens afspraak

helemaal geweldig de service

heel netjes doorgeven wat er eventueel gemaakt gaat worden aan de wagen, netjes een telefoontje voordat ze ook echt gaan repareren hele fijne service achteraf ook

Vriendelijke service

Bij elke afspraak wordt ik vriendelijk geholpen!

Goed contact en goede service

Fijn contact gehad en een goede service met snelle afhandeling.

Vriendelijk personeel en een goede service.

Alles top

Goede afwikkeling van de klachtrn. Top

Very good service

Expert technical service

Perfect geholpen

Slecht en ondermaats

Kom daar met als klacht dat er een motor storing is. Storing moet uitgelezen worden. Melding klacht is niet duidelijk maar het dringende advies is, auto niet meer gebruiken. Omdat ik met Kerst en nieuwjaar op vakantie zou gaan nog overleg gehad om dan een auto te huren. Toch naar huis gereden en onderweg had ik zoiets van ik vraag bij een andere Peugeot garage ook nog eens om advies. Kreeg direct het antwoord, hebben ze het oliepijl gecontroleerd? Op hun advies dit zelf gedaan en wat blijkt het oliepijl is te laag. Door de garage is olie bijgevuld en de storing gereset. Niet aan de hand. Ik betaal 90€ om een diagnose te stellen, resultaat als boven omschreven. Men neemt niet eens de moeite om even het oliepijl te controleren waar naar ik begrijp naar alle waarschijnlijkheid het probleem vandaan komt. Als ik geen contact had opgenomen met de andere garage had ik zo rond de 500/600 € kosten gemaakt om een andere auto te huren en waren jullie ( naar ik hoop ) tot de zelfde conclusie gekomen als de andere garage.

Prima vervangend vervoer. Alles netjes aangevuld en auto zag er netjes uit bij ophalen. Een minpuntje. Bij thuiskomst na de onderhoudsbeurt had ik weer problemen met mijn mijn buitenspiegels. Daar moet ik nog weer voor terug terwijl ik daar een maand geleden ook al voor geweest was en jammer, want ik neem aan dat de werking gecontroleerd was bij de onderhoudsbeurt.

Correct

Ondanks dat de auto niet bij Nefkens is gekocht zijn we heel correct geholpen. Blijf ook klant bij hun.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven