Goede service, netjes, behulpzaam, snel geregeld

De afspraak was snel gemaakt, ik ben netjes en vriendelijk ontvangen. Afspraken zijn helemaal nagekomen en na afloop werd er even meegelopen om de auto nog even na te lopen en af te leveren. Bij controle van de rekening bleek de lekke band meteen gerepareerd te zijn. Top

Snel en netjes

Snel en.netjes

Goede communicatie!

Alles netjes volgens afspraak verlopen

Van inplannen tot en met gereedmaken verliep alles volgens plan. Vooraf een correcte inschatting van de te verwachten kosten en een keurige overhandiging van de wagen nadat het onderhoud was verricht. Professioneel !

Niks op aan te merken, vriendelijke mensen, duidelijke uitleg werkzaamheden

Super. wat een service

erg netjes zo met een bericht (reparatie, voorstel en prijsopgave) en alles wat er gecontroleerd is. ook de foto's als bewijs wat er defect is.

een topervaring !

Geweldig en vlot geholpen, vriendelijke medewerkers.

Probleem snel en naar tevredenheid opgelost, goede back-up.

Kapotte onderdeel was niet meer leverbaar. Oplossing gezocht en zeer snel gevonden. Binnen 2 dagen alles opgelost. Top!

super

fijne ,prettige medewerkersdie atijd klaarstaan voor een praatje. je kan alles vragen .en de tijd wordt voor je genomen. top bedrijf.

redelijk tot goed

Ik heb on line een werkplaats afspraak gemaakt en daar bij aangegeven dat de ruiten wisssers vervangen moesten worden. Dit bleek bij thuiskomst niet gebeurd te zijn. Bij bestuurdering van het onderhouds rapport stond wel dat dit werd aanbevolen.

Prima; duurde wat lang (middagpauze)

Montage nieuwe achterbanden.

Wederom goed geholpen!

Fijne ontvangst, nette leenauto en een schone auto retour gekregen inclusief nieuwe mattenset. Ik ben weer tevreden

Vestiging te ver weg

Na het sluiten van vestiging Best is Eindhoven te ver weg. Graag Best weer heropenen zodat ik klant blijf.

Super tevreden

Keurige nette medewerkers die afspraken na komen en heel behulpzaam zijn. Even wachten werd verzacht door de ochtendkrant en echt lekkere koffie.

Zoals altijd ben ik heel tevreden.

Goede, vriendelijke en snelle afhandeling van de wintercheck. Er is mij wel een e-mail beloofd met alle punten die gecontroleerd zijn. Helaas heb ik deze e-mail nog niet mogen ontvangen. Misschien dat deze nog verwerkt moet worden door de administratie.

Wachttijd onjuist

Ik zou met 45 min klaar zijn. Daarom bleef ik erop wachten. Het werd uiteindelijk ruim 2 uur wachten. Ik heb daardoor een afspraak van mijn werk gemist.

Veel verwarring

Na mijn geplande afspraak (online) op 8 dec. kreeg ik na enkele dagen een mail dat dit niet kon worden uitgevoerd en dat ik maar moest informeren bij de leasemaatschappij. Na veel heen en weer gepraat bleek dat er een administratieve fout zat in het proces sinds het BandenhotelXL de boel overnam. Ik zat daar als bestuurder tussenin. De customer service zou mij bellen maar ik hoorde niks (Henny van Brakel) Veel bellen de avond voorafgaand aan mijn bandenwissel, bijna niet door te komen pas rond half zes lukte dat. Ondertussen zelf ook geschakeld met J&T. Uiteindelijk heb ik tegen zessen in de avond pas begrepen hoe het verhaal in elkaar zat, ik werd netjes terug gebeld door Roy Teering. Slecht dat ik de hele tijd als bestuurder hiermee lastig ben gevallen terwijl er uiteindelijk niks a/d hand was. Het was beter geweest als Nefkens niet naar mij als bestuurder (en wagenparkbeheerder toevallig) had gereageerd maar achter de schermen de boel had uitgevochten met J&T Autolease. Uiteindelijk toch gewisseld op 8 dec. wat wel lang duurde. Heb nog nooit zulke ervaringen gehad met Nefkens.

Top !!

Er wordt heel goed meegedacht !

Ik ben goed geholpen door de receptie medewerker

Ik heb wat moeite met het onderhoudsinterval; ik rij relatief weinig kilometers en moet dan 1x per jaar persé een een dure onderhoudsbeurt ondergaan om aanspraak op coulance te behouden.

Jaarlijks onderhoud volgens afspraak uitgevoerd.

Gewoon goed.

Altijd prima en klantvriendelijk.

ondoordacht handelen bij winterbandenwissel

Eerst worden de winterbanden erop gelegd om daarna pas te concluderen dat de banden niet goed zijn om mee te gaan rijden. Het gaat niet om het profiel, maar lekke band en canvas stuk. Alles weer terug gewisseld om nieuwe banden te kunnen bestellen en wij de auto konden gebruiken. Maar daarbij wel de rekening krijgen voor een winterbandenwissel die er dus uiteindelijk niet opliggen. En alles bij elkaar duurde het een dikke 3 uur i.p.v. de geplande 3 kwartier. Er komt een nieuwe winterbandenwissel, ik verwacht dat daar geen kosten voor in rekening worden gebracht.

Perfect!!!!!

Onderhoudsbeurt is naar volle tevredenheid uit gevoerd!!

Goede service en goede communicatie.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven